Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Waar lezen jullie het liefste over?

Waar lezen jullie het liefste over?

1 2
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 14 feb 2011 - 14:19:
Ik weet met gods niet waar dit moet
Maar mijn vraag:
Waar lezen jullie het liefste over op Fanfic/Quizlet?



KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 14 feb 2011 - 14:21:
[waar,alsin - subforum? hierstaathetgoed,geloofik. ^^]
en. ikleeshetliefst. over.
ehh.
overmensen. overdingendieechthaddenkunnengebeuren,maartochheelvreemdzijn. overdingenzonderhappyend,enzo. maarwelvandiedingenmetvrolijkestukjes. anderskanikerniettegen. ^^

THxDORIEN
THxDORIEN is offline

[323]
THxDORIEN zei op 14 feb 2011 - 14:21:
Justin Bieber
Nee grapje. Eigenlijk alles wel (: Maar toch het liefst Tokio Hotel [/alleen de héle goeie] en onbekende personen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 feb 2011 - 14:31:
Uhm.
Qua fanfiction lees ik graag over Tokio Hotel, Lady GaGa, Cinema Bizarre en Harry Potter.
Niet-fanfictions dan ga ik al naar fantasy en comedy, want dat vind ik het leukst.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 14 feb 2011 - 14:34:
Ik lees graag sciencefiction-in-de-normale-wereld, klinkt een beetje raar? Maar zeg maar, denk aan Harry Potter, De geheimen van Nicolas Flamel, dat soort boeken. Boeken waarin er dingen gebeuren die bovennatuurlijk zijn, maar toch echt kunnen gebeuren. Bijv. Harry Potter zou echt kunnen gebeuren, en dat wij de dreuzels zijn, en wij er niks van weten. Op die manier.

En ik houd van hersenloze boeken XD

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 feb 2011 - 15:13:
Over superhelden. -vooral Batman, ik hou van Batman.-
Over aliens.
Over ons! -TFT overheerst alles-
Over TH. -maar eigenlijk steeds minder...-
Over onmogelijke liefde.
Over River. <3
Over hoe fragiel de menselijke geest eigenlijk is, en de dunne scheidingslijn naar waanzin.
Over verre reizen naar landen en steden waar ik zelf ook heen wil.
Over voetbal -en dan niet de zwijmelige girltalk over mannen met mooie benen, maar echt over VOETBAL. Voorlopig niet gevonden, except in my own daydreams.-
Over auto's. -ik heb teveel testosteron.-
Over drugsproblematiek. -vind ik fascinerend.-
Over opgroeien, de zogenaamde coming-of-age verhalen, vaak met een holebi-lijn erin. Dat zijn altijd van die keiharde verhalen met prachtige, breekbare personages.

En ik hou van verhalen met een unieke, speciale "feeling". Ik kan het niet uitleggen, maar het perfecte voorbeeld is Boy Meets Boy van David Levithan, of de trilogie The City van Darren Shan. Bijzondere boeken.
En de verhaallijn van films zoals Mysterious Skin, Running With Scissors, Girl Interrupted, Memento, Fight Club en Heathers vind ik ook geniaal.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 14 feb 2011 - 15:22:
Ik houd natuurlijk van TH verhalen... (niet origineel, maar ach)
Ik vind Harry Potter altijd wel leuk om te lezen, maar mijn aandacht wordt het meest getrokken door mooie schrijfstijlen, zeg maar als iemand woorden gebruikt en zinnen die het net iets extra's geven. En natuurlijk ook originele verhaallijnen die net wat meer zijn dan de rest.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 14 feb 2011 - 17:32:
ALIENS.
en en en, Fernando.
en alle andere voetbalgasten, en... gewoon alles :3

SpamTijger
SpamTijger

SpamTijger is offline

[341]
SpamTijger zei op 14 feb 2011 - 17:35:
Fantasy ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 feb 2011 - 17:36:
Op FanFic: vooral TH, meer uit gewoonte dan om een andere reden. Euhm, er moet spanning in het verhaal zitten (wat op sommige andere sites onder 'dood-verslaving-geweldig' staat), géén cliché liefdesverhaal zijn, en euhm, slash is leuk. ^^

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 feb 2011 - 17:40:
Fanfiction vooral Tokio Hotel, Cinema Bizarre en Lady GaGa & af en toe ook wel eens Harry Potter of zo [maar voorlopig heb ik daar een trauma aan]. Maar ik hou niet zo van cliché verhalen & slechte grammatica en spelling. Vooral die laatste twee dingen vind ik vre-se-lijk!

Gewone fictie vooral over waanzinnigheid. Als in: mensen die in zekere mate gek zijn/worden. Dat vind ik echt fascinerend. En series als De Geheimen van de Onsterfelijke Nicolas Flamel, Harry Potter [géén Twilight]. Oh ja, en de inkt-boeken van Cornelia Funke zijn ook héél mooi.

Amen.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 14 feb 2011 - 17:44:
Ik hou héél erg van GaGaverhaaltjens, en veel humor, maar ik hou ook heel erg van depressie, dood, misere en dat soort shit :3
En ik vind, moet ik toegeven, de TH-verhaaltjens hier echt awesum

En qua boeken hou ik zéker van realtistische sci-fi, en thrillers :3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 feb 2011 - 17:47:
Tokio Hotel & homo's. Yap.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 feb 2011 - 17:50:
Tokio Hotel & homo's. Yap.

*dood*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 feb 2011 - 17:53:
Tokio Hotel & homo's. Yap.

Wat steeds vaker één pakket vormt in het fandom.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 feb 2011 - 17:55:
I know. Amazing, isn't it?



1 2