Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Deeltjes uit verhaaltjes

Deeltjes uit verhaaltjes

1 2
SpamTijger
SpamTijger

SpamTijger is offline

[341]
SpamTijger zei op 18 dec 2008 - 10:48:
Post hier alle lieve, grappige, ... deeltjes uit een verhaal dat je leest/las

Twincest van Heartinablender
Hij Houdt van me, hij houdt niet van me.

Het is Tom pov

Tom! Meekomen!
Verwonderd kijk ik hem aan. Wat gaan we doen?
Ik moet schijten. Bill loopt snel naar zijn slaapkamerdeur en trekt die met een zwaai open.
Nou en?
Je moet meekomen. Hij plaatst zijn handen in zijn zij en kijkt me met een grijns afwachtend aan. Nu volg ik het even helemaal niet meer Wat is die kerel nou weer van plan. Waarom?
Je mag kijken. Zeg hij vrolijk, en loopt dan de kamer uit.
Wat!? ik verslik me bijna in mijn lach wanneer ik hem nakijk. Zijn lange blote benen die als twee stokjes uit zn boxer tevoorschijn komen, en zijn kleine kontje dat zwierig heen en weer draait bij elke stap die hij zet.
Bill serieus! Dit meen je toch niet? schouderschokkend druk ik mijn kop in een kussen en klem het in mijn armen.
Kom nou! dringt hij aan.
Ik sta op en loop hem achterna de overloop over, best nieuwsgierig of hij dit nou echt meent of me alleen maar iets probeert wijs te maken. Met gespreide benen, zijn handen tegen zijn heupen en een brede lach op zijn gezicht kijkt hij me afwachtend aan. Hij doet teken dat ik de deur moet sluiten en trekt dan doodleuk zijn boxer naar beneden.
BillMeen je dit nu echt? ik hap lachend naar adem en steun mijn rug tegen de douche. Mein Gott.
Ik kijk toe hoe Bill rustig gaat zitten, zijn benen opent en dan naar beneden kijkt om zn lul achter het randje van de wc-bril te stoppen. Met zn boxer op zijn enkels, zijn handen op zijn knieën en zijn kop naar mij gericht, knijpt hij opeens heel hard zijn ogen dicht en begint te duwen. Mijn hele lijf wordt slap van het lachen en ik buig helemaal voorover met mijn mond wijdopen. Mijn lach is waarschijnlijk doorheen het hele huis te horen.
Ik heb nu al zoveel gezien van hem, zoveel gedaan met hem, maar ik had nooit verwacht dat ik hier op een dag in de badkamer zou staan toekijken hoe hij doodleuk zit te schijten.
Jonge, tzit vast! zegt hij ineens, en haakt zijn vingers vast aan de wc bril voordat hij opnieuw heel hard begint te persen.
Smeer er een beetje vaseline aan, dan glijdt alles sneller!
Kom jij dat maar doen dan! Je stopt je vingers toch zo graag in mijn kont.
Gadver Bill! Bij het horen van de eerste plons sla ik opnieuw dubbel en gelijk barst ook Bill in lachen uit bij het zien van mijn rode kop. (en we weten ondertussen ookal hoe Bills lach klinkt -> episode 33)
Shit! Ben je aan het rotten vanbinnen! Wat een stank!
Niet! hij hangt helemaal voorover, zijn gezicht tegen zijn knieën gedrukt, zijn handen raken zelfs de grond en zijn hele rug schokt van het lachen.
Ik wapper met mijn handen voor mijn gezicht om op die manier de stank rapper te laten weg trekken, maar hoe langer ik hier sta hoe vreselijker het wordt. Ik ga echt kotsen als ik blijf staan!
Dont be such a pussy!
Leer eerst engels praten! naar adem happend ren ik de badkamer uit en smak de deur achter me dicht. Kokhalzend buig ik voorover terwijl ik nog steeds helemaal sta te trillen van het lachen.
Zo erg was het toch niet! roept Bill die nog steeds op het toilet zit.
Oh nee hoor waarom denk je dat!
Tommmm Kom nou terug!
Geen denken aan! Wil je me vergassen ofzo?
Nee! zijn hoge, schelle gelach komt me opnieuw tegemoet. Ik kan alleen niet zolang zonder je!
Moet ik nu geëmotioneerd zijn?
Komeeeen!
Wacht! ik bedenk me net dat Bill een hele voorraad deo in zn kamer heeft, en ik hoop uit de grond van mijn hard dat die sterk genoeg is! Ik krabbel overeind en loop snel zijn kamer in waar ik meteen de laden van zijn kast opentrek, en gelijk twee busjes deo eruit neem. Hiermee moet het wel lukken
Ik kom! grijnzend sprint ik opnieuw de overloop over. Net voor de badkamerdeur blijf ik staan, klik de dopjes van de deo en trap gelijk de deur open waarna ik spuitend met beide busjes naar binnen loop.


EDIT: Wow dat deeltje hierboven is lang



Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 31 jan 2010 - 14:29:
Het lijkt een eeuwigheid te duren voordat het duister wordt vervangen door een felle straal licht dat door mijn wimpers heen blinkt. Met veel moeite krijg ik die wimpers helemaal open. Ik schrik van mijn eigen zicht. Alles lijkt plots veel lichter alsof er overal een grote spot op gericht staat. Ik zie ook veel meer details. Dingen die me nog nooit zijn opgevallen zie ik plots wel; het musje daar op de grond dat op zoek is naar een kruimeltje, de appel die onder de kratten van het fruit licht, de gezichten van voorbijgangers. Het is alsof er plots een soort mist voor mijn ogen weg gehaald is en ik nu pas echt kan zien.


Van DolphinsCry. Ze schrijft echt heel mooi <3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 31 jan 2010 - 18:10:
(...) Uit Hill of Memories, van Danielle (x.DevilBitch). Omdat dat stukje zo ontzettend mooi is. <3


o.o *in shock*


CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 jan 2011 - 13:30:
Jamie
Hier ben ik dan, precies zoals ik zei. Ik heb een appartementje gehuurd midden in Berlijn, en na de vakantie ga ik soliciteren in iets zo saai mogelijk. ICT, dat lijkt me wel wat. Saai en nutteloos. Precies zoals ik het wil. Oké, eigenlijk is niets precies zoals ik het wil. Alles wí¡s precies zoals ik het wil, tot ik kwam en het verpestte. Ik zucht, sta op van mijn matras dienend als bed - alle winkels zijn dicht vanwege Kerst, dus ik kan nog geen meubels kopen - en loop naar woonkamer. Een nog kale kerstboom die ik op haar laatste moment nog heb gekocht glimlacht tegen me als ik de schuifdeur die de eet- en woonkamer scheidt zachtjes opendoe. Warm licht constrasteert met de donkere lucht buiten. Het is al rond zessen, besef ik vaagjes. Ik kijk de kale kamer rond. Een bank, een heel klein TV'tje en een CD-speler op een ouderwetse kast, een grote staande lamp en een vergeelde poster van David Bowie - dat is alles. En dan de kerstboom, natuurlijk. Mijn spullen staan in een kleine koffer bij het raam. Ja, mijn spullen. Na Bill zo'n beetje achtergelaten te hebben ben ik het huis in gevlogen, heb ik alles wat heel erg nodig was in een tas gegooid en ben weer weggegaan. Arme Bill. Zou hij me missen? Hmm. Hij komt er wel overheen, zo speciaal was ik niet. Ik zucht nog eens en pak dan de dozen kerstversiering maar uit mijn koffertje. Mijn vingers glijden langs iets kouds, en tot mijn verbazing haal ik een CD met kerstliedjes uit de bovenste doos. Met een klein glimlachje huppel ik naar het kastje in de hoek van de kamer. Na wat gerommel speelt Driving Home for Christmas van Chris Rea door de kamer. Het geluid is niet perfect, maar ik kan ermee leven. Met een vrolijkheid die ik al lang niet meer heb gekend begin ik aan de boom. Haast automatisch hangen mijn vingers de lichtjes erin, en dan buig ik me naar de doos om de kerstballen te pakken. Mijn maag keert zich haast om en mijn hart lijkt opeens van lood. Ik plof neer op de bank. Bert, Ernie en hun badeend staren me laconiek aan vanaf het rode plastic. Een stille traan vindt zijn weg naar beneden, en de CD-speler verspringt naar All I Want for Christmas is You. Mijn vingertoppen glijden over het koude balletje, voor ik hem in mijn handen sluit en het haakje aan een tak hang.
'Fijne Kerst, ik.'

Uit: Stuck in Heaven - KolaLollie
Omdat: geen stomme vragen stellen, léés het gewoon <3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 13 jan 2011 - 15:20:
Kom, mag ik nog eens? vroeg ze poeslief, gleed met haar handen over die van mij en ontfrutselde me het buisje. Ze zoog diep in, blies toen uit in mijn gezicht. Ik vulde mijn glas met champagne en dronk het in één teug uit.
De waterpijp gorgelde, en slechts een miezerige rookkolom verliet de mond van Alice. Op. zei ze, en trok een spijtig gezicht, waar ik - Big shocker - om moest lachen.

Uit: The Fame Monster - Kayley
Omdat: Het awesome is, en ze zijn stoned, en Kay het hoofdstuk aan mij heeft opgedragen, en ze zijn dronken, en het is op een rare manier heel schattig en eng tegelijk, en Alice is koel, en Kay is heel, heel, heel erg lief -punt-

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 13 jan 2011 - 16:20:
Wel leuk dit te lezen allemaal. ^^

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 jan 2011 - 16:57:
@Do; hé. o.o

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 11 maart 2011 - 12:09:
Modder van buiten vliegt in het rond als Jög uithaalt met zijn voet. Bill voelt de blauwe plekken in zijn zij groeien; hij begint te huilen, ook al weet hij dat Jög daardoor niet op zal houden. Op handen en voeten kruipt hij van de modderschoenen weg, mama gaat door met gillen, dan komen er voetstappen vlak langs Bills gezicht en een volgende reeks klappen zorgt opnieuw voor stilte.
In die stilte gaat plotseling de deur van de koelkast open. Bill gluurt onder zijn pony door: is het al voorbij? Meestal is het voorbij als Jög de koelkast opentrekt.
Hij gaat overeind zitten en ziet de teddybeer op de grond liggen. Mama zit ernaast, met een nat gezicht en bloed op haar lip. Bill kruipt onder de tafel door, strekt zijn handje uit naar de teddybeer om hem te troosten...
Mama gilt nog eens, Bill schrikt ervan en duikt automatisch naar haar toe. Het redt zijn leven, ook al beseft hij dat pas later. Oorverdovend rinkelend slaat het bierflesje op zijn schouder aan stukken.
Scherven spatten alle kanten op. Mama gilt. Bloed en bier vormen stroompjes langs Bills ruggengraat. De teddybeer zuigt gulzig vocht op. Bill ziet het, ziet de scherven, ziet rood en goudgeel druppelend langs zijn arm, maar hij voelt niets. Verdoofd blijft hij zitten, staren.
Pas als mama ophoudt met gillen, beseft hij dat het pijn doet. En dan valt hij flauw.


Uit: Fledermaus - Nadezhda
Omdat: Het een geweldig mooi verhaal is en dit stukje hoofdstuk91 gewoon heel mooi is. Maar eigenlijk moet je het hele verhaal hier qouten, want er staan zoveel mooie dingen in (a)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 maart 2011 - 12:19:
@Marije: o.o You be sweet <3

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 11 maart 2011 - 13:42:
Iemand die een roos houdt, leert ook van de doorns te houden. Accepteren in mijn geval.


uit: Addiction - VampireFangs
omdat: Ik nog altijd kippelvel krijg van deze quote en Addiction een geweldig verhaal is en dat is nog maar zacht uigedrukt.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 maart 2011 - 13:46:
De volgende ochtend is anders in elk opzicht. Het regent niet meer, en Esther voelt een warmte die niet alleen met de zachte ochtendzon te maken heeft. Ze wordt vooral veroorzaakt door de tinteling in haar buik en de armen om haar heen.
Ben je wakker? blaast zijn stem in haar oor, en ze kan het niet laten van te glimlachen. Nog nooit lag die krakkemikkige sofa zo lekker.
Als ze zich omdraait, glijdt de deken van haar af, bovenop Fender. Die schrikt wakker, springt overeind en rekt zich lekker uit. Met grote ogen plant hij vervolgens zijn poten op de rand van de sofa en kijkt zijn baasje verwonderd aan. Alsof hij zich afvraagt waarom hij nooit bij haar in bed mag liggen, maar die vreemdeling wel met haar in zijn armen op de zetel mag maffen.
Goeiemorgen, fluistert ze schor, draait haar hoofd achteruit en geeft hem een zoen zonder zich om haar ochtendadem te bekommeren. Het is een te perfect moment om zelfbewust te gaan zijn. Hij wikkelt een krullende lok van haar haren om zijn vingers en zij strijkt zijn slaapverkreukelde kleren glad.
Door het raam ziet ze de wolken dunner worden, en de laatste regendruppels geven hun gevecht met de zwaartekracht op. Licht met een onvoorstelbare frisheid breekt door de witgrijze slierten en daarachter schittert het blauw. En alsof iemand een onzichtbaar penseel door de lucht haalt, verschijnt er een perfecte veelkleurige boog boven de daken.
Esther schuift uit zijn omhelzing, raapt de camera van tafel, zoekt een paar seconden en drukt dan af.
Wat zie je?
Regenboog. En muziek.
Hij rekt zich uit en veegt door zijn donkerblonde slaaphaar. Het staat recht van zijn hoofd af, en even heeft ze een flashback van vijf jaar geleden, een zwarte mohawk en donker opgemaakte ogen. Geeuwend komt hij achter haar staan, slaat zijn armen om haar buik en legt zijn kin in haar hals. Ze giechelt zacht en krimpt in elkaar als hij zijn stoppelige wang langs haar huid schuurt.
Muziek? Ze knikt en blijft naar buiten kijken, de camera nog steeds voor haar borst.
De zon speelt piano op natte dakpannen. Ze voelt zijn glimlach.
Mooi gezegd. Maar vertel me nu even dit. En hij neemt haar hand, draait haar in een langzame pirouette rond tot ze hem aankijkt en streelt haar haren achter haar oren. Is er nog plaats onder die regenboog van jou?
Voor jou, altijd. Ze legt de camera op de vensterbank en slaat haar armen om hem heen. Voor het eerst in jaren voelt ze zich zonder meer gelukkig, met hem en zichzelf


Uit : Hoofdstuk 10 - Schuilen Onder De Regenboog - Dorien

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 maart 2011 - 19:11:
(...)

Uit : Hoofdstuk 10 - Schuilen Onder De Regenboog - Dorien


Dat verhaal is zo mooi. <3
Best lang geleden dat ik dat las.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 11 maart 2011 - 19:46:
(...)

Dat verhaal is zo mooi. <3
Best lang geleden dat ik dat las.


Yaah^^! Me2 aahw still like it

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 11 maart 2011 - 20:05:
Draaiend en spinnend om elkaar heen. Kleuren die langzaam in elkaar over lopen. De lijnen worden harder, de kleur intenser, dieper. De getallen spinnen een rondje door haar gedachten heen, overrompelen alle andere gedachten en zorgt ervoor dat ze midden in een duistere omgeving beland. Alles wat ze ziet is zwart, dreigend zwart. Het neemt elke millimeter van haar blikveld in beslag.
Een snijdende pijn dringt zich diep tot in haar hersenen door. De ruimte begint te bewegen, het zwart wordt lichter, neemt een andere kleur aan. De kleuren zweven als bolletjes door het zwart, beginnen zelf ook langzaam vorm aan te nemen. Er ontstaan getallen. Dag. Maand. Jaar. Het duizelt haar. De getallen krijgen een andere achtergrond, een groene met bruine vlekjes.
Twee paar ogen kijken haar vriendelijk aan, maar in de irissen kan ze de dreigende duisternis nog steeds zien. De datum van vandaag staat in zijn ogen gebrand, het licht zelfs een beetje op. Vandaag zal deze man sterven en zij wist het.


uit: Hollow van NovaFlowne
Omdat: Ik er gewoon rillingen door krijg, en kan me er gewoon in leven. Hij is gewoon heel mooi beschreven.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juni 2011 - 10:27:
*schopt topic omhoog*

Vannacht heeft het geregend en er liggen dauwdruppels op de bladeren, terwijl de horizon achter een dikke laag mist verdwijnt. Soms denk ik dat ik achter die muur van waterdruppels zijn gezicht zou kunnen zien. Niet zoals de zesenveertig versies van hem die aan mijn muur hangen, maar perfect, met dauwdruppels als zweet, en de zon in zijn ogen.

Uit: Superstar (Tokio Hotel one-shot) van CrazyChicken



1 2