Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 144

Offtopic 144

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 15 feb 2011 - 21:29:
And everybody knows your name
You're driving everyone insane
I saw you flirting with that guy
It made me jealous , I don't know why
I know I'm not the only one
But when all is said and done
You wonder who your date would be
I wonder, Katherine, why not me?



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 feb 2011 - 17:19:
@Ema; Was 't niet Farewell?
Wee tik niet, ik moest altijd de Nederlandse versie zingen. Ik was nog heel lief en heel klein en heel schattig en kon totaal geen Engels. dus ja. maar het kan best vaarwel zijn geweest^^
*schraapt keel*
Adieu, goodbye, Auf Wiedersehen, vaarwel<3

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 16 feb 2011 - 17:19:
(...)Mijne ook! Wat is er bij jou gebeurd?


Nou kijk, ik heb vrienden, en twee daarvan hebben een vriendin, nou allemaal leuk en aardig. Maar de één is al maanden geleden begonnen met zeiken over mijn zogenaamde verliefdheid op haar vriendje, en daar praat ik al maanden niet mee.
Maar die ander, die heeft sinds kerst met hem, en ze doet echt gemeen tegen me man.
Iedereen vind haar maar lief en zielig omdat ze een afwijking heeft aan d'r rug enzo. Maar echt hoor, alles wat ik zeg is stom, dom of achterlijk. En als iemand een lullige opmerking tegen me maakt is dat altijd grappig enzo. En echt hoor, als ik echt zo faalde op school (ze zit bij ee ngroepsopdracht met z'n vieren bij mij), zou ik echt niet overal 8, 9 of 10 voor staan.
Stom mens.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 16 feb 2011 - 17:19:
Wel! Bijna 19! *wiliknieeeeeet*

Want dat betekend bijna 20, en daarna 21, en daarna 22, en 22 klinkt al het minst jeugdig.

*midlifecrisis*

Nu al midlifecrisis. Woah x]

Conflate
Conflate

Conflate is offline

[519]
Conflate zei op 16 feb 2011 - 17:19:
@Gaby-dinges; topiccen,dan. mettweec's. anderstaathetzo. meh. ^^
@Wie-dan-ook; arr. *salutes*

Ik heet gewoon Gaby hoor. En op het eerste gezicht leek het of er twee-wc's stond. HAHAHAHHAH

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 16 feb 2011 - 17:19:
@Laure; Apff. Je wordt volwassener. Niet oud. :']

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 16 feb 2011 - 17:20:
Volgende week naar Sri Lanka,
En in maart komt mijn "halfzus" uit Engeland.

<3

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 16 feb 2011 - 17:20:
(...)
Ik heet gewoon Gaby hoor. En op het eerste gezicht leek het of er twee-wc's stond. HAHAHAHHAH


Misschien moet je iets minder reageren?

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 16 feb 2011 - 17:20:
Volgende week naar Sri Lanka,
En in maart komt mijn "halfzus" uit Engeland.

<3

Nice x3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 feb 2011 - 17:21:
(...)

Nou kijk, ik heb vrienden, en twee daarvan hebben een vriendin, nou allemaal leuk en aardig. Maar de één is al maanden geleden begonnen met zeiken over mijn zogenaamde verliefdheid op haar vriendje, en daar praat ik al maanden niet mee.
Maar die ander, die heeft sinds kerst met hem, en ze doet echt gemeen tegen me man.
Iedereen vind haar maar lief en zielig omdat ze een afwijking heeft aan d'r rug enzo. Maar echt hoor, alles wat ik zeg is stom, dom of achterlijk. En als iemand een lullige opmerking tegen me maakt is dat altijd grappig enzo. En echt hoor, als ik echt zo faalde op school (ze zit bij ee ngroepsopdracht met z'n vieren bij mij), zou ik echt niet overal 8, 9 of 10 voor staan.
Stom mens.
*hugs*
Je moet je er proberen niets van aan te trekken. Je geeft zelf al bewijs dat zij ongelijk heeft. Jij bent hartstikke lief en aardig en slim en knap en je moet je niet van de kaart laten brengen door zo'n rottig wijf<3

Conflate
Conflate

Conflate is offline

[519]
Conflate zei op 16 feb 2011 - 17:21:
(...)

Misschien moet je iets minder reageren?

Ik leef juist helemaal op. Ik krijg een zomer-2010 gevoel, alleen dan het goede, niet het slechte.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 16 feb 2011 - 17:21:
@ Tezzie.

Nou, des te meer ik me nóg kinderachtiger ga gedragen.
Nog erger dan mijn vader, bwhoaah,.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 16 feb 2011 - 17:21:
Van het zonnetje wordt ik vrolijk [':

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 16 feb 2011 - 17:22:
(...)

Nou kijk, ik heb vrienden, en twee daarvan hebben een vriendin, nou allemaal leuk en aardig. Maar de één is al maanden geleden begonnen met zeiken over mijn zogenaamde verliefdheid op haar vriendje, en daar praat ik al maanden niet mee.
Maar die ander, die heeft sinds kerst met hem, en ze doet echt gemeen tegen me man.
Iedereen vind haar maar lief en zielig omdat ze een afwijking heeft aan d'r rug enzo. Maar echt hoor, alles wat ik zeg is stom, dom of achterlijk. En als iemand een lullige opmerking tegen me maakt is dat altijd grappig enzo. En echt hoor, als ik echt zo faalde op school (ze zit bij ee ngroepsopdracht met z'n vieren bij mij), zou ik echt niet overal 8, 9 of 10 voor staan.
Stom mens.


Zoiets heeft mijn zus ook al een keer gehad. Sloeg echt nergens op

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 16 feb 2011 - 17:22:
(...)
Ik leef juist helemaal op. Ik krijg een zomer-2010 gevoel, alleen dan het goede, niet het slechte.


Van voor of na de rel?

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 16 feb 2011 - 17:22:
(...)

Nou kijk, ik heb vrienden, en twee daarvan hebben een vriendin, nou allemaal leuk en aardig. Maar de één is al maanden geleden begonnen met zeiken over mijn zogenaamde verliefdheid op haar vriendje, en daar praat ik al maanden niet mee.
Maar die ander, die heeft sinds kerst met hem, en ze doet echt gemeen tegen me man.
Iedereen vind haar maar lief en zielig omdat ze een afwijking heeft aan d'r rug enzo. Maar echt hoor, alles wat ik zeg is stom, dom of achterlijk. En als iemand een lullige opmerking tegen me maakt is dat altijd grappig enzo. En echt hoor, als ik echt zo faalde op school (ze zit bij ee ngroepsopdracht met z'n vieren bij mij), zou ik echt niet overal 8, 9 of 10 voor staan.
Stom mens.


<3

*Magikklappenuitdelen?*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20