Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #7

Depressie topic #7

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 20 feb 2011 - 14:03:
<3



Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 21 feb 2011 - 20:15:
-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 feb 2011 - 20:17:
(...)
Whuuutt O_o
Geen internet lijkt me zoooo vreselijk en geen tv en geen telefoon. Rampheid ;o
Het is ook nogal irritant. Geen tv overleef ik nog wel, en ik heb nog altijd mijn mobiel. maar dat internet om de haverklap uitvalt is naaaar ö

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 21 feb 2011 - 20:20:
-

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 22 feb 2011 - 10:42:
Deze week hangt nu al mijn kloten uit.
De veer van mijn linkervoorwiel is naar de zak, waardoor mijn auto sinds gisterenavond plots klonk alsof hij in self destruct mode stond. Vervolgens heeft da gebroken stuk ijzer mijn band helemaal kapot geschuurd -alsk er nog een kilometer mee had gereden wast klapband- en da stinkt dus naar verbrand rubber. And the pickle on the crap sandwich: da grapke gaat mij naast de service van de garage ook 2 nieuwe veren kosten (71 euro per stuk) want uw veren moeten altijd even oud zijn en minstens één nieuwe band (die banden zijn godverdomme nog geen 2 maand oud).
Oh ja; die veren hebben ze niet in voorraad dus die moeten besteld worden en nee ze weten niet hoe lang dat gaat duren maar da zou toch gemakkelijk tot na het weekend kunnen zijn, wilt ge misschien een vervangwagen aan 30 euro per dag?

KILL ME.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 feb 2011 - 15:05:
Deze week hangt nu al mijn kloten uit.
De veer van mijn linkervoorwiel is naar de zak, waardoor mijn auto sinds gisterenavond plots klonk alsof hij in self destruct mode stond. Vervolgens heeft da gebroken stuk ijzer mijn band helemaal kapot geschuurd -alsk er nog een kilometer mee had gereden wast klapband- en da stinkt dus naar verbrand rubber. And the pickle on the crap sandwich: da grapke gaat mij naast de service van de garage ook 2 nieuwe veren kosten (71 euro per stuk) want uw veren moeten altijd even oud zijn en minstens één nieuwe band (die banden zijn godverdomme nog geen 2 maand oud).
Oh ja; die veren hebben ze niet in voorraad dus die moeten besteld worden en nee ze weten niet hoe lang dat gaat duren maar da zou toch gemakkelijk tot na het weekend kunnen zijn, wilt ge misschien een vervangwagen aan 30 euro per dag?

KILL ME.



Omg, dat heeft mijn vader dus ook gehad. Maar weet niet wat voor auto je heb maar mijn vader heeft nogal een auto onder ze reet hangen en die veren waren 150 euro per stuk, en hij had net nieuwe winterbanden eronder gezet was er ook één helemaal doorboord. Echt eng.

Aber, *hug to you*

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 22 feb 2011 - 16:04:
-pletknuft Do-
-sigh- waarom is auto-onderhoud zo zuur...

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 23 feb 2011 - 12:38:
FUCK! M'n Duitsleraar had m'n notitieblok afgepakt waarin ik schrijf voor FF, en m'n mentor kreeg het in handen en hij heeft het fucking gelezen. Alles. O.o NEE!

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 23 feb 2011 - 12:42:
Wat stond er allemaal in? ;o
Welk verhaal was je mee bezig?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 feb 2011 - 13:07:
OMG!!
Wat stond er allemaal in???
Toch hopelijk voor jou geen TC??

JustSomeGirl
JustSomeGirl

JustSomeGirl is offline

[222]
JustSomeGirl zei op 23 feb 2011 - 16:44:
Ik moet mezelf filmen voor school en dat door een minuut lang vol te praten over iets. Joepie ?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 feb 2011 - 17:14:
Ik moet mezelf filmen voor school en dat door een minuut lang vol te praten over iets. Joepie ?

Praat over mij!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 23 feb 2011 - 17:26:
Vandaag is TH @ Ahoy precies een jaar geleden.
Er was vanochtend geen brood, dus ook geen ontbijt.
Mijn fiets is kapot, dus moest ik met de tram & de bus & de bus naar school.
Ik had een herkansing biologie die ik niet mocht verpesten omdat ik voor die toets eerst een 2,9 had. Ik heb de herkansing verpest.
Toen ik naar huis ging, reed de eerste bus net weg van de halte toen ik de straat overstak.
De tweede bus stond er nog toen ik de straat overstak richting de halte en reed weg toen ik aan de juiste kant van de straat stond.
De tram stond er nog toen ik aan de juiste kant van de straat stond, maar reed weg toen ik met mijn neus voor de deuren stond.
De volgende tram kwam pas een kwartier later, met vijf minuten vertraging, en het sneeuwde.
Toen ik thuiskwam, waren mijn moeder en mijn broer ruzie aan het maken.

Iets zegt mij dat God een pesthumeur heeft vandaag.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 23 feb 2011 - 17:31:
<33 -plethug-

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 feb 2011 - 17:52:
*plethug* Arme jij.

JustSomeGirl
JustSomeGirl

JustSomeGirl is offline

[222]
JustSomeGirl zei op 23 feb 2011 - 19:51:
(...)
Praat over mij!

Als ik dit vroeger gezien had, had ik het zeker gedaan.
Ik heb al een minuut volgekregen =)
Geen nood, deze opdracht volgt nog eens.
You will be the subject !



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12