Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Glee

Glee

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 maart 2011 - 11:55:
Het viel me op dat hier nog geen topic over is, dus hierbij.

Voor wie niet weet wat Glee is:
Glee is een programma waarin een groep outcasts zich opgeeft voor de Glee Club van William McKinley High School, New Directions. Samen met hun begeleidende leerkracht, William Schuester, zingen ze liedjes en proberen nieuwe leden te zoeken voor hun club, zodat ze mee kunnen doen aan de Regionals.
Het is een programma over anders zijn, populariteit op school, concurrentie en vriendschap, en natuurlijk is liefde niet te ontbreken.
Het verhaal wordt afgewisseld met een vijftal liedjes per episode, die gaan van de hits van het moment tot heerlijke rocknummers uit de '80s, '90s.

Voor wie Glee kijkt:
Waarom kijken jullie Glee?
Wat zijn jullie favoriete personages?
Favoriete cover tot nu toe?



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 maart 2011 - 12:14:
En ik zal de spits ook maar afbijten. (':

Ik ben Glee beginnen kijken omdat ik dat op een of andere manier aan Mitch had beloofd, of toch de eerste drie afleveringen. En toen vond ik het wel leuk om het met hem te kijken, want dat betekende dat we maar met z'n tweetjes waren in het Skypegesprek en stuff. Dus, ja. Ik ben nu al bij season 2, episode 3. Dus dat hebben we wel redelijk snel gedaan.

Mijn favoriete personages zijn momenteel Santana, Brittany, Kurt, Puck, Sue en Emma. Ik heb sowieso iets tegen Rachel, ik vind haar echt hatelijk arrogant en irritant, en hoor haar niet eens zo graag zingen. XD

Mijn favoriete cover tot nu toe is Toxic van Britney Spears, maar dat is ook gewoon met de scène er bij, eigenlijk, want het optreden was super vet, en de aflevering was ook gewoon leuk.

Okay. Nu jullie. :]

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 maart 2011 - 12:47:
Nou, ik kijk geen Glee. Althans, nog niet, maar ik heb me al een tijdje geleden voorgenomen om het eens te gaan kijken. ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 maart 2011 - 12:48:
Ik kijk het ook niet, was het gisteren van plan, maar ben toen uiteindelijk House gaan kijken.
Misschien zoek ik het vandaag wel eens op.

Neeriash
Neeriash

Neeriash is offline

[163]
Neeriash zei op 3 maart 2011 - 13:44:
Ik kijk het wel ^^
Ik houd gewoon van muziek en musicals en nouja, daar barst de serie toch wel van ^^
ben bij seizoen 2, aflevering 11 (:

favourite characters; Puck, Santana, Kurt & Sam. (:

favourite cover tot nu toe; Marry You, van Bruno Mars. Niet echt een nummer waar ik zelf snel naar zou luisteren, maar gewoon de hele performance deromheen vind ik vet

En ik vond de hele Rocky Horror aflevering met alle nummers gewoon cuuwl
Maar Rocky Horror í­s ook gewoon nice vind ik ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 maart 2011 - 13:48:
Ik ben nu de eerste aflevering aan het kijken, jullie mogen trots op me zijn.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 maart 2011 - 13:54:
Zijn we ook.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 3 maart 2011 - 15:29:
Ik kijk het, maar zit nu op seizoen 2, aflevering 10 ofzo. Komt niet echt verder, niet de tijd ervoor.

Ik keek het alvoor het in nederland kwam.

Marry you, van bruno mars luister ik het meest op mijn iPod, samen met i bust the windows out your car, like a prayer en say a little prayer.

Ik vind het zwí¡í¡r overdreven geacteerd, but yet its nice.
Ze brengen, voor Amerika, zwaar en moeilijk gelegen onderwerpen naar boven, wat ik wel goed vind, zoals homoseksualiteit, abortus, adoptie, religie enzovoort.

^^ Het is je verstand op nul en kijken.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 3 maart 2011 - 16:19:
je hebt serieus een glee topic gemaakt.


*geen commantaar*

En net als Laure
keek ik het al voor dat het op TV kwam. en heb ik seizoen 2 al bijna afgekeken<3

en Finn is mijn held ^^

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 3 maart 2011 - 16:29:
¬¬ Finn? .. REALLY?

Haha, i like puck, santana, en ofcourse sue en schuester.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 maart 2011 - 16:32:
Ik vind Finn echt een stom personage. Hij doet alles voor populariteit, en en, ja, gewoon, bah.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 3 maart 2011 - 16:35:
Al is hij geniaal met zijn, grilled cheesus ^^

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 3 maart 2011 - 16:38:
PRECHIES!
en hij lijkt op iemand die ik en shannen kennen dus ja
en hij doet zo schattig kieken!

Blaine is ook erg cuwte i might say!

SUE X'D IS GENIAAL X'D AAH DIE SUPERBOWL EPISODE IS ZIEK GEWOON
IK LACHTE ME DOOD. ik vertel verder niks want dat is uhm ikweetnie welke ep datis >__< ik denk de 3de van de laaste eps die zijn geaird na the christmas episode

ILOVE THE BLAME IT ON THE ALCOHOL EP<33

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 maart 2011 - 16:50:
Al die afleveringen die jullie nu vermelden, heb ik nog niet gezien. Maar Sue is inderdaad ECHT geniaal. Love her. <3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 maart 2011 - 16:51:
Ik kijk het wel eens tijdens de reclame van NCIS, maar verder krijg ik er nooit de kans voor. Maar ik vind die homo het koewls x]

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 3 maart 2011 - 17:24:
lol misschien ga ik deze vakantie met shannen en randy logeren en hij heeft de dvd boxen van Glee dus gaan we die allemaal achter elkaar kijken.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10