Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 155

Offtopic 155

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 5 maart 2011 - 19:13:
Boem. :3



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 maart 2011 - 18:02:
Maar ik bedoel, jongens. Geef als ouders nou eens GELDIGE argumenten om je kinderen niet te laten gaan? Argumenten die wij dan dus ní­ét kunnen weerleggen.
Ze zijn gewoon bezorgd, that's all. Ik denk dat het inderdaad zal helpen als er een paar FF'ers spontaan voor de deur staan.

Oh, en @ Meike: mijn vader is niet heel opmerkzaam. Hij heeft er een jaar over gedaan om erachter te komen dat ik een rechte pony heb. Dus tja, het kon ook zijn dat ik al een half jaar met blauw haar rond liep

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 6 maart 2011 - 18:02:
Bodine seems to get my point...
Ik ga niet dóód als ik in mijn eentje naar Utrecht zou gaan. En als ze dan doorhebben dat ze ongelijk hebben dan komt het: "Dat doe je maar als je achttien bent." Mijn moeder zei ook: "Het moet voor jou vast zwaar zijn om onvolwassen te zijn..."
*gromt*

TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 6 maart 2011 - 18:14:
o_o Dat is echt een heel gemene opmerking.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 6 maart 2011 - 18:15:
Hm, ja dat vond ik ook al. En gewoon ook ní­et redelijk...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 maart 2011 - 18:23:
Maar ik bedoel - ik snap best dat ze bezorgd zijn. Je dochter [of zoon] zomaar op pad laten gaan met allemaal mensen die jij helemaal niet kent en die voor hetzelfde geld allemaal gekke pedofielen kunnen zijn. Het is best logisch dat ze dat eng vinden.
Maar waarom doen ze dan niet zoals de ouders van Danique en Mascha? Die waren zelf ook in Utrecht. Nee, natuurlijk waren ze niet waar wij waren, en we hebben ze amper gezien, maar ze konden ons eventjes zien voor ze hun dochters achterlieten - ze hadden in iedergeval onze gezichten gezien. Daarbij bleven ze in Utrecht: als er iets was, konden ze gebeld worden en konden ze te hulp schieten.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 6 maart 2011 - 18:25:
Dat is op zich best een slim idee. Dat ga ik dan ook vragen. Maar mijn ouders blijven rare personen... Dus wees dan allen wel bang.

En ik moet nu eten^^ En daarna natuurkunde leren. -.-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 maart 2011 - 18:26:
Oké, eetsmakelijk & succes! <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 maart 2011 - 18:26:
@ Bodine: Misschien zijn ze bang dat hun dochter/zoon dan te snel mensen van internet gaan vertrouwen? Want de mensen op deze site zijn misschien wel te vertrouwen, maar dat geldt zeker niet voor het hele internet.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 maart 2011 - 18:30:
Hmm, oké. Maar dan nog - dit gaat om ons en niet om hen. Ik bedoel - als ze naar een meeting willen, vertrouwen ze ons sowieso al. Dan is het toch juist goed om te laten zien dat we écht te vertrouwen zijn? Als we het niet zijn, is het ook goed om dat in te zien. Daarom kan het ook helemaal geen kwaad om je ouders eventjes aan ons voor te stellen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 maart 2011 - 18:37:
@ Bodine: Ik ben het met je eens hoor, maar ik kan het ook snappen als je het als ouder nogal eng vindt om je kind rond te laten lopen in een vreemde stad, met mensen die hij/zij zelf nog nooit heeft ontmoet en jij in waarschijnlijk minder dan een minuut hebt moeten beoordelen. En misschien zijn de mensen die hij/zij gaat meeten nog niet eens het probleem, maar engere versies van de machinist van gisteren.
Bovendien, die ouders moeten zelf dan ook kunnen. Je bent er wel meteen een hele dag aan kwijt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 maart 2011 - 18:40:
Of je kind nou met vrienden van school een enge conducteur tegen komt, of met vrienden van internet.

Enne - ja. Je kunt je kind ook alleen laten gaan, hoor. Maar als je dat niet wilt, ja, dan zul je er iets meer voor over moeten hebben.

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 6 maart 2011 - 18:48:
Toen de meeting hier in Den Bosch was mocht ik ook niet
Terwijl het met de fiets hoogstens 1 uur en met de auto hoogstens 30 min zou duren
Maar ik snap ze ook weer wel..

En Bodine je hebt gelijk, het zou niet veel verschil maken als je een enge conducteur tegen komt met een vrienden van school of eentje van internet, maar ja ouders zijn gewoon soms zo heel bezorgd O.o

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 6 maart 2011 - 19:15:
Omg, ik heb een 7 op Latijn. De toets is slecht gemaakt, dus dan krijgt iedereen weer een preek, en word ik doodgegooid met de vraag waarom ik geen negen heb. Die man was vorige keer al boos toen ik een acht had 0-o
ikbenbang

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 maart 2011 - 19:19:
Ik haalde een keer een zes voor natuurkunde. En die man werd meteen helemaal gek, die dacht dat ik niet overging, ging me elke les extra begeleiden en zo. (":

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 6 maart 2011 - 19:20:
Ik ben bang



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13