Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ben zo bang.

Ben zo bang.

1 2
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 7 maart 2011 - 15:30:
Gisteren terwijl we met een carnavals vereniging bij mij thuis friet aan het eten waren de telefoon van iemand uit de vereniging die zich had aangemeld om via sms een politie bericht te ontvangen. Er was een vrouw neergestoken 3 straten verder op. Toen ging de telefoon weer maar dit keer van iemand anders. Iemand die echt zo'n brandweer/politie freak is belde op om te vertellen dat er een vrouw neer gestoken was door een man met een wit masker.

nieuws bericht

Ik ben nu zo bang om over straat te gaan. Gisteren keek ik de hele tijd om me heen om te kijken of ik echt niemand zag en de meeste gedeelte rende ik. (ik ging naar een vriendin toe)

Wie is er nog meer ooit zo bang geweest?



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 maart 2011 - 15:38:
Awh, dat is echt kut. -hug-
Ik nog niet. Maar er was eerst wel hier een gemaskerde man, bij zo'n weggetje waar ik overheen moet als ik naar mijn familie in Beuningen ga. Dus toen ging ik liever ook niet meer..

Geesz
Geesz

Geesz is offline

[428]
Geesz zei op 7 maart 2011 - 15:40:
*plethug*
Niet voor zulke dingen. Wel heel erg vaak heel bang voor mijn vader, maar dat was vroeger.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 7 maart 2011 - 15:46:
-hugsies-
Wil je bij mij komen wonen? Ik heb geen losgeslagen gekken in mijn omgeving (de lokale vereniging is opgedoekt, want ze zijn veel te bang dat ik een coup ga plegen en hun regime overneem).
En... Ik ben een keer achtervolgd op straat, midden in de nacht. Enge dude die iedere keer in een portiek wegdook wanneer ik omkeek, en die daarna nog een halfuur op mijn plein heeft rondgehangen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 maart 2011 - 15:57:
*megaplethug*
Je mag wel bij mij komen wonen hoor!!
Wij hadden alleen maar een potlootvent in de buurt rondlopen. Die is na 4 maanden opgepakt en dus nu niet meer hier. Bij mij aan de overkant was er een wietplantage maar dat is ook ontruimt en er woont nu een heel aardig gezin al bijna 4 jaar. Dus gelukkig niets geks meer. Was wel raar toen elke keer de deur bel ging en de politie ons ging onder vragen.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 7 maart 2011 - 16:10:
-plethuug-
Maar als je daar echt heel bang voor bent, moet je in ieder geval zéker niet bij mij komen wonen. Rennen wel eens mensen met pistolen door de straat, zo nu en dan wordt er iemand neergestoken of kleine kinderen worden aangevallen door grote honden. That scares me o.o

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 7 maart 2011 - 16:21:
Dat is echt kut.
Ik heb zoiets eigenlijk nog nooit meegemaakt..

TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 7 maart 2011 - 17:06:
Ik ben nu zo bang om over straat te gaan. Gisteren keek ik de hele tijd om me heen om te kijken of ik echt niemand zag en de meeste gedeelte rende ik. (ik ging naar een vriendin toe)

Sshh, stil maar, je hoeft niet bang te zijn. Als de man met het witte masker al een gestoorde gek is die iedereen wil vermoorden (wat waarschijnlijk niet zo is, seriemoordenaars hebben meestal een soort type, en een 60-jarige vrouw past niet in de zelfde categorie als jij) dan houdt hij zich sowieso eerst een tijdje stil. En als hij een masker op had, dan wou hij niet herkent worden, wat betekent dat het geen aandachts-gekke seriemoordenaar is (degenen die wel zomaar mensen zouden vermoorden).

Oftewel. Je hoeft nergens bang voor te zijn, behalve uit de lucht vallende piano's.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 maart 2011 - 17:07:
Tommie - uit de lucht vallende piano's? o.O

TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 7 maart 2011 - 17:08:
Jess: kijk jij nooit cartoons ofzo, die dingen kunnen levensgevaarlijk dagverpestend zijn.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 maart 2011 - 17:09:
Ja maar. Er valt bij haar heus geen piano uit de lucht hoor.

TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 7 maart 2011 - 17:51:
Hahaha, dat was ook maar een grapje hoor

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 maart 2011 - 17:52:
datwistookookwelhoorD:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 maart 2011 - 18:23:
*hugs Sarita*

Ik durf sowieso stiekem niet over straat als het donker is, in mijn eentje dan toch, na tientallen keren lastiggevallen te zijn. Maar zaterdag ben ik zelfs twee keer alleen over straat gegaan, en ik ben maar een keer lastiggevallen (:

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 7 maart 2011 - 18:47:
weetje, ik denk dat het nu zo 7 jaar geleden is, maar er is ooit een auto in het midden van de nacht in onze keuken binnengereden
hij is echt door de tuin enzo gegaan, en ik heb toen twee jaar niet op dat stuk gras durven komen....

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 maart 2011 - 19:12:
*big hug*

wat erg voor je. lijkt me echt doodeng.bij ons liep ooit kei veel politie door de wijk, die niet zo heel groot is, want ze dachten dat er een kinderlokker was. dat heeft een maand geduurd. uiteindelijk was er niets aan de hand.



1 2