Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #13

Gooi-het-eruit-topic #13

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 7 maart 2011 - 21:52:
Gooi het er uit



Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 8 maart 2011 - 21:51:
(...)In de zesde heb je één strandsportdag, en vanaf dan geen gym meer
But don't be jealous: ik moet lesgeven tijdens gym, en ik heb nog geen andere school ontdekt die ook die idiote regel heeft.


Mijn idiote school heeft die regel.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 maart 2011 - 21:55:
(...)

Mijn idiote school heeft die regel.
Het slaat zo nergens op! Ik moest lesgeven bij;
Tennis - nog wel oké
Korfbal - O.O
Basketbal - als in, het is bí¡sketbal. Als er een sport is die ik niet kan *schudt hoofd*

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 8 maart 2011 - 21:58:
(...)Het slaat zo nergens op! Ik moest lesgeven bij;
Tennis - nog wel oké
Korfbal - O.O
Basketbal - als in, het is bí¡sketbal. Als er een sport is die ik niet kan *schudt hoofd*


Wij hadden nog wel de vrijheid om zelf iets te kiezen ik had er een 7,8 voor gehaald, maar het had relatief gezien hoger moeten zijn, maar ik ga daar niet over klagen. Want ik ken mijn school. Het zijn idioten die hun standpunt verdedigen en onrechtvaardig gaan doen tegenover de leerlingen.
Maar zo heb ik altijd wel kritiek gehad op de gymlessen

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 maart 2011 - 22:01:
(...)

Wij hadden nog wel de vrijheid om zelf iets te kiezen ik had er een 7,8 voor gehaald, maar het had relatief gezien hoger moeten zijn, maar ik ga daar niet over klagen. Want ik ken mijn school. Het zijn idioten die hun standpunt verdedigen en onrechtvaardig gaan doen tegenover de leerlingen.
Maar zo heb ik altijd wel kritiek gehad op de gymlessen
Ik krijg er geen cijfer voor, thank God. Ik moest gisteren basketballes gaan geven aan allemaal mensen die het beter konden *fail*
En wij mogen ook zelf kiezen, maar je moet het een aantal keer doen, en je mag dan weer niet kiezen bij welke sporten je wordt ingedeeld. Dus ja.. Ik wilde wel bij hockey lesgeven, maar daar word ik dan weer niet bijgezet >,<

Maar dit is een beetje meer offtopic x)

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 8 maart 2011 - 22:02:
@ Faramir: Nou. Ik dus absoluut niet. Ik kan de helft van de tijd niet meedoen, omdat we dan op de trampoline moeten springen, bokspringen and stuff. Ik heb iets aan mijn enkel, dus ja. En dat zijn cijfers die meetellen voor het examen. En je moet een voldoende staan, anders mag je niet eens examen doen. ><
En met de rest van de sporten ben ik ook super slecht.

@ Emma: Lesgeven? o_o
Oké, geef me dan maar liever gewoon gym. _0_

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 8 maart 2011 - 22:03:
@ Faramir: Nou. Ik dus absoluut niet. Ik kan de helft van de tijd niet meedoen, omdat we dan op de trampoline moeten springen, bokspringen and stuff. Ik heb iets aan mijn enkel, dus ja. En dat zijn cijfers die meetellen voor het examen. En je moet een voldoende staan, anders mag je niet eens examen doen. ><
En met de rest van de sporten ben ik ook super slecht.


Maar jij hebt andere kwaliteiten waarover ik niet beschik

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 maart 2011 - 22:04:
I don't mean to be rude, maar jullie gaan een beetje offtopic. Verhuis dit gesprek maar naar het offtopic.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 8 maart 2011 - 22:13:
mheeeee ik ga morge naar Anke c:

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 8 maart 2011 - 22:15:
Ik heb een enorm kut writersblock waardoor ik al een tijdje niks goeds lijk te kunnen schrijven. Steeds als ik iets probeer te schrijven is het rommel of is het gewoon niet goed.

Het is echt om gek van te worden.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 8 maart 2011 - 22:25:
Ik heb een enorm kut writersblock waardoor ik al een tijdje niks goeds lijk te kunnen schrijven. Steeds als ik iets probeer te schrijven is het rommel of is het gewoon niet goed.

Het is echt om gek van te worden.

eetdropjes. heeeelveeeldropjes. hethelpt.

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 8 maart 2011 - 22:27:
(...)
eetdropjes. heeeelveeeldropjes. hethelpt.


Het kan aan mij liggen, maar ik vind het niet bepaald relevant dat dropjes eten helpt Maar het is wel lekker, dus het helpt wel ergens tegen, maar ik heb alleen geen idee of het tegen een writersblock helpt

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 maart 2011 - 22:32:
Ligt het aan mij of is 'rommel' en 'niet goed' ongeveer hetzelfde?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 maart 2011 - 22:33:
JEEZ. De twee stellingen die een stelling vormen, spelen zo tegen elkaar in dat het onverdedigbaar wordt>,<

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 8 maart 2011 - 22:36:
Ligt het aan mij of is 'rommel' en 'niet goed' ongeveer hetzelfde?


Vaak wel, maar ik noem alles wat niet goed is rommel.
Want wat doe jij met niet goede verhalen? Ik neem aan dat je ze niet aan iedereen laat zien en dan trots zegt: 'Kijk eens wat ik heb geschreven'.
Maar ik ben al snel tot de conclusie dat mijn werk rommel is Ik vind bijvoorbeeld al mijn fanfics ook groot en deels rommel, maar das nuttige rommel, omdat ik niet voor niets fanfics schrijf en er toch iets van geleerd heb Dus er zijn verschilllende vormen van rommel

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 maart 2011 - 22:38:
JEEZ. De twee stellingen die een stelling vormen, spelen zo tegen elkaar in dat het onverdedigbaar wordt>,<

Vertel dat als je gaat debatteren :' (zou dat werken?)

Soms word ik echt gek van mijn warrige hoofd ._.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14