Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Meeting 5

Meeting 5

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 8 maart 2011 - 20:11:
een Meeting
[eneenlogo.]

Bericht vd dag:
Nieuwe Enquete. VUL DIT IN.
Denk hier aan:
- Trainpooling
Kayley:
Ik woon net over de grens. Ik kan in Roosendaal gaan staan en mensjes opvangen, zodat de Nederlanders niet ongegidst de grens over moeten, door België moeten reizen.


ENQUETE GEOPEND.
Nog geen "ik wil ook komen" berichten alsjeblieft, we doen het stukje bij beetje.


Wacht, nu al?!
Jap. Want bij meeting #4 kwamen er oh zo veel mensen eerst wel en toen niet en toen... Je snapt me. Dus ben ik hyperintelligent op het idee gekomen om gewoon heel vroeg een meeting te plannen.

Maar... wanneer?
Okay, dit is belangrijk:
We hebben de maand juni gekozen, omdat de rest gewoon af viel wegens examens enzo. Dus ik heb een enquete geopend.

En, wat nou als ik niet wil?
We zijn nog niet bij het wie-kan-en-wie-niet stadium aangekomen. Eerst een datum, dan de rest.

Ja maar, mijn ouders laten me nooit gaan!
Dat regelen we! Wat is de reden?
- Alleen met de trein/bus/auto/whatever mag niet:
Trainpooling ftw! We komen je ophalen.
- Jullie zijn toch pedo's?
Nee, en anders komen we je gewoon ophalen om dat te bevestigen voor je ouders. Vóór de meeting natuurlijk, anders zouden ze je alsnog niet met ons mee laten gaan.

Maar wat nou als... En kunnen we niet gewoon... etc.
Ik sta open voor commentaar. :3

TL;DR [Too Long; Didn't Read] Als je te lui bent om dit te lezen, wil je ook niet naar de meeting. :3



ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 9 maart 2011 - 0:02:
Ik ben jaloers ik mag niet eens gaan shoppen o.o
Nog erger deze dorp uit ofzo o.o

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 maart 2011 - 0:02:
Nhm. Hispeed zegt de ene keer dat het 80euro kost als het in Hasselt zou zijn, en de andere keer 28. JUIST.
En overstappen. Vaak. Mwh. Nouja. Ik zie wel of ik kan en zo. Ik kan dus al die datums van die enquete enene.. Alleen niet overal. ^^
en ik ga nog steeds stuk om het niet alleen-met-auto-mogen. Mwh.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 maart 2011 - 0:57:
Alraait, en nu ga ik me eens moeien. -kraakt vingers-

- Datum: 3 en 4 juni zijn de enige dagen waarop ik kan, daarna beginnen mijn examens. De meeste Belgen zullen met een gelijkaardig probleem zitten, omdat de zomerexamens in België nu eenmaal ALTIJD in juni vallen. En in Nederland vallen de examens in mei. Dat maakt deze periode niet ideaal, maar zoals velen al zeiden: een dag vinden die voor iedereen past is virtueel onmogelijk. We kunnen alleen maar proberen om zoveel mogelijk mensen blij te maken. Ik wil er deze keer heel graag bij zijn, maar als de meerderheid kiest voor een datum die mij niet past, so be it. Examens gaan voor. -check mij volwassen bezig zijn!-

- Tommie, goed initiatief, altijd leuk dat iemand zich engageert voor de meetings en zo, maar ik denk echt dat je naast de datum ook aan de plaats moet denken. Ik snap het, de bedoeling is goed, alles op zijn tijd, orde scheppen in het hysterische "ik kom"-"ik kom niet"-"ah nee niet dan"-"waarom niet daar?"-gekwebbel... Maar de plaats is voor veel mensen even belangrijk als de dag. Wat als er nu een hele boel mensen gaan stemmen voor een bepaalde dag, om er dan achter te komen dat de locatie onmogelijk is voor hen? Je snapt wel wat ik bedoel.
Ik zie niet in waarom de discussies van datum en plaats niet gelijk zouden kunnen lopen. Misschien alvast een tweede poll van steden openen? En dan bv kijken welke opties er het meest de voorkeur genoten, en met die combinaties een definitieve poll openen? Dat lijkt me de meest duidelijke en eerlijke manier.

- Meeting in België: allemaal leuk en aardig, maar waar?? Like, Hasselt is voor mij even ver als Eindhoven, en je moet er ook rekening mee houden dat NL groter is dan BE. Mensen die van het noorden van NL naar het zuiden afzakken is op zich al heel wat, als ze daarbij nog eens de grens over moeten kan ik begrijpen dat het echt te ver of te duur wordt.
Ik geloof dat ik van alle Belgen het meest zuidelijk woon, en Utrecht is wel de limiet voor mij; ik ga niet veel verder moeten tsjollen voor een meeting of mijn ouders verklaren mij helemaal gek.
Maar het is wel doenbaar. True, ik heb een auto en ik ben meerderjarig 'n shit, maar ik vind het eigenlijk logischer dat ik bijvoorbeeld 2 uur rijd richting Eindhoven of Den Bosch dan dat we van mensen uit pakweg Groningen gaan verlangen dat ze 3 uur en een half reizen naar Hasselt. Sorry mensen, maar als we het eerlijk afwegen zijn de zuidelijke Nederlandse steden het meest centraal gelegen.

- Voor de mensen die echt nog eens een meeting in Belgenland willen, heb ik het volgende voorstel: Gent.
Ga alsjeblieft niet meteen gillen dat het veel te ver is! Elke zomer, in de maand juli, is er een soort straatfestival in Gent, de Gentse Feesten. Tien dagen lang staat heel Gent op zijn kop, straatoptredens, café's, winkels, alles is gezellig en leuk en er is overal iets te doen. Trust me, it's awesome.
Dit jaar vallen de Feesten van 16 tot 25 juli. In die periode zijn mijn ouders en zusjes op vakantie, wat betekent dat ik lekker mijn zin kan doen. Ik moet nog eens checken welke dagen het best uitkomen, maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat mijn nieuw kot tegen dan helemaal af zal zijn, en bij deze nodig ik iedereen uit om de sleepover die we vorig jaar hebben moeten afzeggen deze zomer dubbel en dik in te halen. Al wie zijn/haar ouders kan overtuigen is meer dan welkom.
Laat het me even horen of dit idee iemand aanspreekt, dan begin ik er wel een apart topic over met verdere uitleg. Het is maar een suggestie (:

Voor de rest; Yay! Meeting!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 1:04:
Oh, dat idee van Gentse Feesten en sleepover, I'm so in.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 maart 2011 - 1:23:
-boks-
Ooit al naar de Feesten geweest, Kay?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 1:26:
Noesz, maar voor alles is een eerste keer. En heb er al heel wat goede/toffe/positieve dingen over gehoord, dus waarom niet? ^.^

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 9 maart 2011 - 2:33:
zo een feest lijkt me zo cool ^^
En ja je hebt eigenlijk gelijk. dat is dan ook best het midden van BE en NL zeg maar.

Geesz
Geesz

Geesz is offline

[428]
Geesz zei op 9 maart 2011 - 6:48:
De eindexamens in Nederland zijn eind mei, trouwens. :'
De centrale examens dan.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 9 maart 2011 - 7:14:
OMGSLEEPOVER. o.o <3

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 9 maart 2011 - 7:17:
OMGSLEEPOVER. o.o <3

Preciesdatwildeikookzeggen,maarikwilgeen"chaosinhettopicbrengen."

TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 9 maart 2011 - 7:40:
Okay, dat in acht nemende [klopt dat?] moet het dus in de eerste week van de zomervakantie...

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 9 maart 2011 - 8:54:
OMGSLEEPOVER. o.o <3

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 9 maart 2011 - 9:32:
Die enquete vul ik in als ik beneden bij de kalender zit. Dadelijk kruis ik allemaal vakjes aan waar ik ene judo wedstrijd heb :'D

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 maart 2011 - 10:23:
SLEEPOVER. <3 En ik denk dat ik m'n ouders dit jaar wél zo gek krijg.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 10:24:
Eerste week van juli kan ik btw ook niet. XD



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16