Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 maart 2011 - 15:39:


De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'


Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch Beschermer
2. Bodine
3. Kayley Jager
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel Wolf
6. neversay Opperbadsider
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker Waarzegger
12. Mine Wolf
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
1x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 maart 2011 - 15:51:
Misschien kun je een link naar het eerste topic in dit startbericht zetten, dan kunnen we dat makkelijker terugvinden.

Zoals Kay al zei: Angela doet vreemd voor haar doen, of dat eraan ligt dat we al een tijdje geen DA hebben gespeeld of om iets anders laat ik nog even in het midden.

Eigenlijk zit dit Kays theorie een beetje in de weg. Ik bedoel, als Daan en Angela samen badside zijn, waarom zou Daan haar dan ‘mede-verdacht maken’, als er nog meer dan genoeg kans is dat Angela de eerst volgende stemming overleeft? Wel kan het zo zijn dat het een leuk excuus is om zichzelf de verdenking uit te werken; als wij achter Angela aangaan en haar niet aan Daan linken, is Daan [voorlopig] van de verdenking af. Verder ben ik het met jullie eens dat Angela heel erg over Daans verdenking heenpraat, maar ergens klopt het hier gewoon niet mee.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 16:06:
Maar Daan praat heel neutraal. 'Ze doet vreemd voor haar doen', mí¡í¡r 'het kan aan een tijdje geen DA spelen liggen'. Dus eigenlijk durft ze niet met volle overtuiging een verdenking te stellen, ze post iets dat er veel op lijkt, maar het eigenlijk niet is. En dat is bij al haar posts over Angela een beetje zo.
En verder heb ik ook al mede-badsiders verdacht gemaakt, maar nooit in zulke mate dat het echt tot hun dood leidde.

Lipsy
Lipsy

Lipsy is offline

[114]
Lipsy zei op 9 maart 2011 - 18:42:
Oké, ik was op logeerpartij ;'D
Ik heb precies héél erg veel gemist, dus ik ga proberen het allemaal bij te halen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 maart 2011 - 18:45:
Oké, ik weet het niet meer zo over Daan. Ik bedoel, ik was degene die het opmerkte over haar inactiviteit. Maar volgens mij is Daan nooit zo heel actief geweest. Ik denk dat het nu gewoon meer opvalt, omdat we nu met de meesten echt vreselijk fanatiek bezig zijn.

En over Angela. Hmm. Doordat jullie het steeds meer over haar hebben en zij niet Angela-like reageert begin ik toch steeds meer te twijfelen.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 9 maart 2011 - 18:56:
@Julia; Hoe moet ik dan reageren? Angela-like?! Normaal gesproken zou ik me tegen iets verdedigen en dan is het voorbij, maar nu blijft mijn ene keer stemmen die ik was vergeten herhaald worden en daar heb ik voor de rest niks over te zeggen..

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 18:57:
Daan heeft zich nog stééds niet behoorlijk verdedigt, it gets me irritated.

@Angela: G*****, ik zeg nu al tig keer, je praat over de verdenking van Daan heen. Dí¡t maakt je meer verdacht dan je één keer niet stemmen. En toch blijf JIJ het over het stemmen hebben.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 18:57:
Oeps, dubbelpost. ;x

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2011 - 19:05:
Ik heb even een overzichtje gemaakt over wie op wie stemde.

xDevilbitch; MoonRocker - Pline [tovenaar] - Rosie16 [tovenaar]
Bodine; RealMe - Rosie 16 [tovenaar] - Rosie16 [tovenaar]
Kayley; neversay - Pline [tovenaar] - Rosie16 [tovenaar]
Rosie16 [tovenaar]; Pline [tovenaar] - Kayley - Bodine
Missxangel; xEmma - - xEmma
neversay; Pline [tovenaar] - Rosie16 [tovenaar] - Rosie 16 [tovenaar]
realMe; Mine - Pline [tovenaar] - Rosie16 [tovenaar]
xEmma; Kayley - realMe - Rosie16 [tovenaar]
xSoParanoid [tovenaar]; RealMe - RealMe
Pline [tovenaar]; - Rosie16 [tovenaar]
MoonRocker; Rosie16 [tovenaar] - Rosie16 [tovenaar] - xDevilbitch
Mine; Kayley - - RealMe
Lipsy; xSoParanoid [tovenaar]

Misschien ziet iemand nu iets xd?
[Volgens mij klopt het, maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien of verkeerd overgenomen. Zeg het even als je iets verkeerds ziet, please]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 maart 2011 - 19:10:
Ik denk dat we er meer aan zouden hebben te weten wie op badsiders heeft gestemd, maar dat weet dus niemand. Tenzij iemand gescand heeft, maar we hebben nog niet echt hints ontvangen, also.
We weten niet op wie de scanners stemmen, en niet op wie de badside stemmen, en niet wie op de badside stemmen. En niet wie op specials stemmen. En zo.
Maar goed, thanks for de moeite Emma. <3

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 9 maart 2011 - 19:10:
@xEmma: ik zie niets verkeerd....

@Angela: waarom stemde je twee keer op Emma??

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 9 maart 2011 - 19:17:
@Emma
Ik heb mee gedaan ana de herstemming toen stemde ik op kayley

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 maart 2011 - 19:18:
Ik heb eens terug gelezen, hè. En gekeken wie nou het verdenken van Rosalie begon, en volgens mij was jij dat, Josette. (tell me if I'm wrong.)
Is dit de manier van de badside om zich uit de schijnwerpers te houden, door anderen verdacht te maken? Of overdrijf ik nu en probeer ik gewoon iets te hebben?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 9 maart 2011 - 19:29:
Ja, dat was ik, maar echt verdacht maken probeerde ik in het begin niet. ik wilde weten waar ze was en later wilde ik weten waarom ze overal omheen draaide. Wat volgens mij meerdere hebben opgemerkt. Ook ging ze met iedereen mee met wat iedereen toen vond....... (als ik het goed heb) daarom stemde ik toen ook op haar.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 maart 2011 - 19:29:
@Emma
Ik heb mee gedaan ana de herstemming toen stemde ik op kayley
Dit is de herstemming;
Herstemming.
1. xDevilBitch - Pline
2. Bodine - Rosie16
3. Kayley - Pline [1]
4. Rosie16 - Kayley [3]
5. missxangel
6. neversay - Rosie16
7. realMe - Pline [2]
8. xEmma - realMe
9. xSoParanoid - realMe
10. Pline - Pline [4]
11. MoonRocker - Rosie16
12. Mine
13. Lipsy

En volgens dit heb je dus niet gestemd..

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 maart 2011 - 19:30:
Ja, dat was ik, maar echt verdacht maken probeerde ik in het begin niet.

Eerst niet. Later wel? Dit klinkt namelijk best wel als: eventjes kijken of de goodside erin trapt en zowel pushen we door tot ze d'r eigen tovenaars eruit lynchen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10