Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Sleepover (GF-meeting)

Sleepover (GF-meeting)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 maart 2011 - 13:35:
Arr, me hearties!
Het is dan eindelijk zover, de FF-sleepover!


Wanneer?
Zaterdag 23 juli - zondag 24 juli

Waar?
Gent.
Afspraak op station Gent-St-Pieters, waar yours truly iedereen zal opwachten met toeters en bellen en ballonnen en hugs. Van daaruit gaat het naar mijn nederige stulpje, waar iedereen zijn/haar shizzle kan droppen, en dan trekken we naar het centrum van Gent, stad der steden, voor een dag van ongelimiteerde fun.

Wat?
En eens we daar zijn, wat gaan we doen? Simple comme bonjour, het zijn de Gentse Feesten, het jaarlijkse straatfestival dat tien dagen duurt en waar heel Gent voor op zijn kop wordt gezet. Allow me to present:
Ten tijde van de Gentse Feesten is het gehele centrum autovrij. Dit vormt het ideale toneel voor straatartiesten van over de hele wereld. Dans, muziek, theater, sketches, circus en acrobatiek, het is op iedere straathoek te vinden. Ook zijn er optredens van internationale artiesten.

De Gentse Feesten omvatten een aantal individuele festivals:
- Internationaal Straattheaterfestival: een straattheaterfestival op verschillende locaties in de Gentse binnenstad.
- Internationaal Puppetbuskerfestival: een festival voor poppenspelers met als vaste stek het Patershol (Trommelstraat) soms met een tocht door de feestenzone heen.
- Ten Days Off: (sinds 1995): een muziekfestival rond elektronische dansmuziek in de Vooruit.
- Gent Jazz Festival: (sinds 2002): een muziekfestival voor jazzliefhebbers op de Bijloke.
- Boomtown: (sinds 2002, werd niet georganiseerd in 2008): een muziekfestival met vooral aandacht voor de combinatie van muziek en videokunst op de Kouter en met een satellietlocatie in Waterfront-Gent aan de Watersportbaan.
- Jeugdcircusfestival: (sinds 2002): De circusvloer in het Baudelopark is uitgegroeid tot een volwaardig festival binnen de Feesten. Vier dagen jeugdcircus, aanstormend talent en internationale toppers op het vlak van hedendaags circus.
- One Day for another World: (sinds 2003): één dag muziekoptredens op de Sint-Jacobsmarkt ten voordele van Oxfam.
- Polé Polé Festival: voornamelijk Zuid Amerikaanse wereldmuziek op de Graslei/Korenlei, met een uitlopend podium op het Leiewater.

Dat alles, en nog veel meer. Onder mijn deskundige leiding, met een bende FF'ers om je heen. Het wordt gewoon niet beter.

Hoe?
Voor de Belgen: NMBS, voer "Gent" in bij bestemming en 23 juli bij datum, kies Gent-St-Pieters and Bob's your uncle. Gent is bereikbaar vanuit elke hoek van het land, dus kom gewoon.

Voor de Nederlanders: de meesten van jullie zullen overstappen via Antwerpen-Centraal, van daaruit is er een rechtstreekse lijn naar Gent. Als we tussen 12u en 13u afspreken op het station, kunnen jullie ofwel de IC richting Oostende nemen om 11.34, of die om 12.05 richting Kortrijk. Either way, na 50 minuten ben je in Gent.

BELANGRIJK: Gent heeft 3 stations: Gent-Dampoort, Gentbrugge en Gent-St-Pieters. Afstappen op Gent-St-Pieters!

Meebrengen?
- goed humeur
- pyjama (geen naaktslapers, sorry)
- andere onmisbare items (tandenborstel, make-up, knuffel, schone kleren, vlindernetje, bellenblaas, rolstoel, levensnoodzakelijke medicatie...)
- slaapzak & matje! Hoe graag ik het ook zou willen, ik heb geen twintig bedden. Ik heb een dubbel bed en een logeerzetel, en eventueel kan ik nog een extra matras voorzien, maar that's it. Als we met meer dan zes zijn -en daar ga ik stiekem wel van uit-, moeten we regelen dat de mensen die kunnen hun kampeerspullen meeslepen, en dat de bedden gereserveerd worden voor zij die daar echt niet toe in staat zijn. (te ver, ik heb geen slaapzak...)
- geld (voor je treintickets en eventueel andere uitgaven, Gent is shopping paradise)
- eten wordt voorzien! ('cause I'm nice like that)

Wie?
Duh. Jullie. Let me see a show of hands!
-en zeg er ook even bij of je een bed wil reserveren of je zelf je spullen meesleept.-

Ik kom. Sowieso.
- Kol (met slaapzak en luchtbed)
- Tessa (gaat toch niet slapen, dus boeit niet. blijkbaar.)
- YAS <3 (komt toch! bedbuddies forever!)
- Julia (met matching oranje slaaptoestand)
- Atkray (komt later)
- Renate (sleept slaapboel mee)
- en ik, duh. (en ik slaap in mijn eigen bed)

Ik wil, maar... ik ga het eerst vragen.
- Emma (brengt slaaptoestand mee)
- Suki (als ze mag komt ze met een driemansmatras)
- Geesje (brengt scoutingspullen mee, eerst sparen etc.)
- Sjaal (gaat vraagje doen)

Ik niet. Ik kan niet, ik mag niet, of ik wil niet.
- Kim (naar Duitsland)
- Angela (naar Frankrijk)
- Aysel (mag niet)
- Laura (mag niet)
- Marije (mag niet)
- Rianne (op vakantie)
- Jess (gaat naar Bo)
- Meike (mag toch niet)
- Mascha (mag niet)
- Sarita (mag niet)
- Anke (mag niet)
- Daan (mag niet)
- Yara (mag niet)
- Suki (mag niet)
- Natascha (moet werken)
- Kay (komt dan toch niet)

Vragen?
Stel ze maar!

- ik heb geen huisdieren op mijn kot.
- ik zweer plechtig dat ik jullie geen groenten zal doen eten.



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 mei 2011 - 9:37:
Ik had al gezegd dat ik op vakantie was, maar ik zeg het nog maar een keer XD

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 mei 2011 - 13:59:
Ik moet mijn ouders nog zien over te halen... x.x
Ze geven telkens maar hele vage antwoorden.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 mei 2011 - 15:56:
Ik kom dus maar nog over een slaapzak; Ik héb wel een matje + slaapzak, maar Kim gaat op roadtrip dus ik weet niet of ze die mee gaat nemen of zo. ^^"

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 11 mei 2011 - 20:18:
Ja, ik kom dus zeg maar uh. niet. Want, ik ben dan waarschijnlijk op vakantie, en aangezien mijn moeder nu de hele tijd over Zweden zeurt, kan ik alvast vertellen dat ik niet meer langs België kom.
Hoe graag ik het ook zou willen.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 juni 2011 - 18:26:
Count me out. Ik mag niet van mijn ouders.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 13 juni 2011 - 17:34:
Ik mag dan denk ik niet en dan ben ik denk ik op vakantie.

Van mijn ouders mag ik niet bij een stel wild vreemde slapen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juni 2011 - 17:43:
Ik weet het nog steeds niet, want ik moet dat onderzoek nog plannen. Ik zal het zo snel mogelijk laten horen, maar ook dat kan nog wel even duren.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 juni 2011 - 17:56:
Mkay people! Mezelf meegeteld zijn we nu met z'n achten. Als ik kan stellen dat Kay, Kol, Tessa, Julia, Natascha, Atkray en mijn allerliefste Yas zéker komen, zet ik nu een limiet van nog twee mensen. Dan zijn we met tien en dan zal mijn kot al lekker vol zitten.

Er zijn nog zeven mensen die iets moeten laten weten. Emma, Daan, Anke, Suki, Yara, Geesje en Dorien. Graag zo snel mogelijk antwoord!
Geesje is hier al een tijd niet meer geweest, ik weet niet of zij nog interesse heeft, maar de andere zes mensen: eerst komt, eerst maalt. Binnen minder dan zes weken is het zover en ik wil graag ten aller-allerlaatste op 9 juli weten wie er komt, op welke trein ze zitten, wat ze wel en niet eten, hoe laat ze van mama in bed moeten, en of ze besmettelijke ziektes hebben.
Ready? Go.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 13 juni 2011 - 22:25:
Trein: Ik moet nog even vragen of ik word gebracht of niet. ^^
Eten: Ik eet geen vis, tomaten en kaas. x: [ja ik ben verschrikkelijk.]
En mama heeft denk ik geen tijd, en uh, geen besmettelijke ziektes so far.
(Ik heb wel nog een paar ziekenhuis-afspraken, dus als daar iets uit blijkt laat ik het wel weten. ^^)

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 juni 2011 - 22:40:
Trein: probably the same als de andere Nederlandse treinreizigers.
Eten: ik ben vegetariër, that's all.
Bedtijd: eh - wanneer ik in slaap val.
Besmettelijke ziektes: geen, voor zover ik weet. En vreemd genoeg is mijn kattenallergie ook grotendeels verdwenen :'

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 13 juni 2011 - 22:44:
Geloof me, ik ga niet in mijn eentje naar Gent mogen na wat er gebeurd is

sorry guys, ik vrees dat ik ga moeten hopen op een volgende meeting...

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 14 juni 2011 - 18:54:
Paps vindt het niet erg om me te brengen, ik heb nog drie plekken in de auto, dus eh, als iemand meewilt moet hij het maar even zeggen. ^^
[Nee, papa gaat niet van hot naar her, dus alleen dichtbije mensen of mensen who are willing to travel to my place. ^^]

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 14 juni 2011 - 19:00:
Paps vindt het niet erg om me te brengen, ik heb nog drie plekken in de auto, dus eh, als iemand meewilt moet hij het maar even zeggen. ^^
[Nee, papa gaat niet van hot naar her, dus alleen dichtbije mensen of mensen who are willing to travel to my place. ^^]

JAJAJAIK. <3
also - ikeetalles. denkik. alleendingenmetbottenniet. enikhebgeenbesmettelijkeziektes. hoopik. denkik. misschien.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 14 juni 2011 - 19:01:
@Tessa: Woerden ligt denk ik niet op jullie route? Misschien dat ik dan wel mag. But I'm not sure.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 14 juni 2011 - 19:04:
Utrecht right? Wait a minute. [:
[@Kol; secretlyIalreadysavedyaaplace. maar misschien kan jouw vader ons dan weer ophalen? x:]



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12