Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age - Praattopic

Dark Age - Praattopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 maart 2011 - 16:36:
Beste DA-spelers en -fans

Ikzelf als superenthousiaste Dark Age'er snap het zelf maar al te goed dat het soms moeilijk is om het niet over Dark Age te hebben, maar daarvoor moeten we de anderen niet storen. Het offtopic volpraten over Dark Age kan echt storend zijn.
Daarom hebben Elise en ik besloten dit topic te openen. De mensen die niets van Dark Age willen weten, hoeven dus onze uitspattingen niet te zien.

Er zijn wel enkele regels aan verbonden:
- Je hebt het onder geen enkele omstandigheid over het potje dat aan het lopen is. Je verklapt geen rollen, geeft geen hints, niets. Ook niet als je dood bent.
- Je beledigt geen andere mensen. Je hebt sterke spelers en je hebt mensen die het nog niet helemaal onder de knie hebben, we moeten elkaar daar niet op afbreken. We vinden het spel leuk, en daar draait het om.
- En please, ga het hier nu niet hebben over dingen die niet met Dark Age te maken hebben, dit is niet het offtopic.

So, let the Dark Age talk begin!



Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 22 maart 2011 - 20:44:
Echt? Owh dat wist ik niet

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 22 maart 2011 - 20:47:
@Sarita, zit er een gat in mijn geheugen of ontstond Panem na een oorlog in Amerika en is het dus gewoon Noord-Amerika?


Dat weet ik eigenlijk niet, heb het eerste boek niet x.x
Maar dat zou best kunnen. ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 maart 2011 - 20:52:
Het kan ook best aan het gat in mijn geheugen liggen, hoor, het is al even geleden dat ik het las.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 maart 2011 - 21:59:
Goed - wat ik dus wilde zeggen.
Geen van jullie ging echt tegen Elise in, man. Ja, ze heeft mij eruit gekregen [met wat voor argumenten, trouwens?], maar dat is toch geen reden om haar blindelings te vertrouwen? Ik bedoel - Elise zei de hele tijd dat Josettes redenen nergens op sloegen, maar heeft ook maar iemand van jullie eraan gedacht dat het er niet om gaat wat Elise gelooft, maar om wat een persoon zélf gelooft? En ja - Elise was opper en heeft mij en Josette waarschijnlijk gescand, daarom hamerde ze zo door, maar het gaat er niet om wat zí­j gelooft.
Maar goed, Josettes verdediging viel zelfs voor mij, als ex-medebadsider, niet te volgen, dus misschien vandaar. Maar dan nog - tsja.
To be honest, ik was zelf ook een beetje verbaasd dat er niet heel veel theorieën tegen mij werden opgesteld. Kijk maar hoe ik, inderdaad, bleef doorhameren!

En, ja, mijn eerste scan ging naar jou, de tweede naar Josette.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 maart 2011 - 21:59:
En wat wilde je me nou trouwens vragen over DA?

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 22 maart 2011 - 22:11:
Ik luisteren naar Elise omdat ik via hints wist dat de oppergoodside was

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 maart 2011 - 22:28:
@Elise, ik denk dat dat komt doordat jij Bo eruit had gekregen.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 22 maart 2011 - 22:29:
ikluisterdenaarEliseomdatikinderdaadgewoontedomwasomhetniettedoen. ^^''

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 maart 2011 - 23:03:
Als je de vorige Special even als voorbeeld neemt, wist de Vuurnatie dan wel van elkaar wie erbij hoorde en de andere stammen niet?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 maart 2011 - 23:06:
Als je de vorige Special even als voorbeeld neemt, wist de Vuurnatie dan wel van elkaar wie erbij hoorde en de andere stammen niet?

Bedoel je dat net als de badside weet wie bij de badside zit? Ja, dat wisten we (ik geloof dat ik toen Vuur was?).
Maar die Special was echt lastig, want het was de eerste keer dat we dat deden en het was - apart. o.o

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 maart 2011 - 23:13:
Ja, nee, oké, dan is 't goed ^^
Want anders ging het nut van het spel even aan mij voorbij.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 23 maart 2011 - 0:13:
@Juul, ja, je was van de vuurnatie. En we wisten op een gegeven moment iedereens rol, maar konden er niks mee door die stomme waterstam. XD

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 maart 2011 - 6:49:
De eerste Special was een complete ramp. Er werd weinig gepost en de ene na de andere stierf. Ik vond het toen echt niet leuk om te hosten, omdat niemand ook maar iets deed.
Dus hopelijk wordt de volgende Special wel actief en leuk. Maar ben daar nog mee bezig, met het idee uitwerken enzo.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 maart 2011 - 14:07:
En wat wilde je me nou trouwens vragen over DA?


Als je het tegen mij hebt - ik vroeg me af of je me gescand had. Maar dat kon ik niet vragen, want dan zou jij weten dat de badside wist dat jij opper was, en zou de rest weten dat jij kon scannen. You snap?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 23 maart 2011 - 15:44:
@Bo; ah, oké. Ik snap het. ^^
@Kay; die special wordt zo awesomeeeee! (En ik ben stiekem heel erg trots dat ik al weet wat voor special het wordt. Sort of, at least. ^^)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16