Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Outfit of the Day

Outfit of the Day

1 2 3 4 5 6 7 8 9
LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 15 maart 2011 - 21:32:
Na een hevige discussie over kleding, and what to wear; een topic één en al kleding, en wat JIJ draagt.

What to do?

1. Post een foto van jouw outfit, jou kleding, schoenen, sieraden, van top tot teen. Gewoon een duidelijke foto van wat je draagt basically.

2. Vertel ons wat je draagt, waarom, why do you like it? Etcetera!

Misschien zijn er foto's uit verschillende fase's/periodes uit je leven die je kan laten zien wat betreft kleding! Ik bedoel, it changes! Hoe je je nu kleed, is misschien heeeeeeeeeeeeeeeeel anders dan vijf jaar geleden! So share!

Get inspired!



ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 20 maart 2011 - 21:44:
Tadaa O.o

Nou aahm, ik had gedoucht, daarna wouw ik iets aan doen dat lekker zat.
En omdat ik toch niet naar buiten ga, koos ik dat ^^

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 22 maart 2011 - 14:37:
OMG dat ziet er zo lekker relax uit!! ;D

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 22 maart 2011 - 18:42:
1. Outfit of the most stressfull day!
http://twitpic.com/4c66tx


2.Omdat ik vandaag een lezing had van een kunstenaar, veel tussenuren had, buiten wou chillen, iets ruims wou, maar tegelijkertijd ook iets met taille dus, aanschouw mijn laagjes.

Horlogering, Zilveren armband, enorme sjaal, oversized sweater (grijs), zwart rokje, wat eigenlijk niet echt ... een rokje is. Panty, En m'n pumps (':



Oh, en ik stond in een bushokje.
Coolbeans -0_

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 maart 2011 - 16:57:
1. Wearin' this today

2. Ik had zin om een jurkje te dragen; dus zwart jurkje, zwarte (dikke) panty, wit bloesje met rouches op het midden en m'n paarse TH-vest omdat ik dat wel een leuke combi vond, witte schoenen & vogeltjesketting

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 23 maart 2011 - 17:23:
1. Fail
2. Het zit lekker, het is lang genoeg om er alleen een legging onder te dragen, en het kleedt redelijk af. En het kettinkje vind ik gewoon cewl. Verder had ik nog een legging aan met een soort mini kanten randje. En zwarte sleehakken, maar ik heb ze uit gedaan, ze doen pijn.

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 23 maart 2011 - 20:05:
1; Mijn oog is hier eng O.o

2; Nou ahm, ik draag leuke combinaties met mijn hoofddoek. Deze keer ad ik een shirt met eronder een zwarte shirt met lange mouwen. Ik had een zwarte hoofdoek en een blauwe skiny jeans eronder. Dat was het x'D
Ow en mijn rode bril^^ -hier kan je ook mijn bril zien:blub.-

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 maart 2011 - 20:45:
Naja, dit is niet echt mijn dagoutfit, maar dit wil ik morgen aan, ik wil graag jullie mening, is het to much voor school, en die schoenen, kan dat?

http://i56.tinypic.com/9lh5q0.jpg

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 24 maart 2011 - 20:46:
Too much voor school?
I love it.<3

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 24 maart 2011 - 20:59:
Hoezo too much? ..

n_n dat wil ik graag weten.

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 24 maart 2011 - 21:03:
Die is echt leuk!

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 24 maart 2011 - 21:06:
Hoezo too much? ..

n_n dat wil ik graag weten.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 maart 2011 - 22:03:
(...)


Nou gewoon , weet niet, het is niet een spijkerbroek, zeg maar, en ik wil er niet uitzien alsof ik ontzettend mijn best heb gedaan XD

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 24 maart 2011 - 22:35:
Hmm ik snap je niet echt, maar..

Als je dat too much vind, dan weet ik niet meer wat ik van mijn kleding moet vinden, dan kleed ik me echt tóó much.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 24 maart 2011 - 22:44:
Nee maar Laure jij bent gewoon Cuwl met een hoofdletter C. Die ene outfit voor die lezing die is echt geweldig en vooral die sjaal!! ikmoeternogsteedseentjekopen

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 25 maart 2011 - 17:39:
1. Beautyshot is goed voor mijn zelfvertrouwen :3
2. Ik draag een zwart jurkje met witte bloemetjes en stuff, en hij is van m'n mjoeder geweest. Hij is erg kort, daarom heb ik er een paarse lange broek onder. En naturlich de haarband, die is leuk, vind ik zelf. Ooit eens gekocht bij de New Yorker ;3
Hm, ik heb helaas niet zo'n lange spiegel behalve in de inloopkast maar daar staat het helemaal vol met spullen, dus heb ik deze foto maar voor het donkerblauwe gordijn in de werkkamer gemaakt :]



1 2 3 4 5 6 7 8 9