Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Cosmetica

Cosmetica

1 2 3
Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 maart 2011 - 22:25:
Wat heb jij de laatste tijd voor nieuwe make up/verzorgingsproducten aangeschaft, meld het hier! Wat gebruik je, wat heb je gekocht.

Ik begin wel..

Ik gebruik op het moment, Herbalism van Lush. http://www.lush.eu/nl/herbalism.html, hij werkt goed, en je huid ziet er echt beter uit, maar ik gebruik hem maar eens in de twee dagen, en in het uiterste geval één keer per dag. Hij scrubt nogal ,en wondjes van eerdere puistjes trekken anders niet weg.

Voor de rest een masker van Lush, Cosmetic Warrior. http://www.lush.eu/nl/cosmetic-warrior.html Hij stikt, maar het is een wondermiddel.

Ik gebruik verder nog een citroenzeep van Lush, [i]Bohemian[/b] en een bodybutter van het kruitvat, omdat ie zo lekker ruikt, naar mango.

Qua make-up gebruik ik foundation van Lorèal, zo'n glazen flesje 'true match'. Werkt echt fantastisch goed, maar voor mensen met een lichte huid matcht ie niet.
Daarnaast macara van Max Factor. De 'Falsh lash effect'. En ik wacht op mijn transparante 'high definition powder' van ELF.

Nu julie!



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 maart 2011 - 22:28:
Nou, ik gebruik eigenlijk niks, hooguit zo'n zalfje voor puistjes als het echt heel erg wordt, of lippenbalsem, soms.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 maart 2011 - 22:37:
Ik gebruik de Skincare reeks van Shiseido. Zeep, lotion en dagcrème. Dure grap, maar ik ben allergisch aan bijna alle andere zalfjes en zeepproducten, dus ik moet wel naar de speciale shizzle.
Make-up: Shiseido of Clinique, omdat het gewoon de beste merken zijn. Vooral de mascara van Clinique: de enige mascara die niet klontert en niet dwaas doet met mijn lenzen. Ja, gevoelige oogjes heb ik ook al.
En een conceiler van Maybelline.

-Heb ook parfum van Shiseido: Zen. Fucking love it.-

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 24 maart 2011 - 22:42:
ikhebdouchegelspuldatruiktnaarsinaasappels. :3

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 24 maart 2011 - 22:54:
Oké, ik doe alleen vandaag, want als ik ALLES opnoem wat ik own, kan ik een boek gaan schrijven. (not a good idea.)

Body/Hair/Skincare ;

Haar;
Shampoo Elvive, the pink one.
Bananenconditioner van The Body Shop, i just bought one, i like it. Alleen de geur blijft niet in je haar zitten, bummer.

Gezicht:
Clinique 3 stappenplan, Cleanser, Toner, Moisturizer.

Lichaam ;
The Body Shop Coconut spray,
Deodorant, Niveau Pearl ofzo?

Make-Up ; Estee Lauder mascara. Liquid Eye-liner van Catrice (kruidvat). Lipbalm Perzik van volgens mij The Body Shop. & Revlon Colorstay foundation. (Ik draag het de laatste tijd bijna niet meer, maar soms als ik er zin in heb of tijd heb..)

Parfum: Calvin Klein - Euphoria (HMMMMMMM)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 maart 2011 - 22:56:
Parfum: Calvin Klein - Euphoria (HMMMMMMM)

Die ken ik! <3
-je moet Zen eens zoeken in de Ici Paris ofzo, eens zien of we matchen qua parfum

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 maart 2011 - 23:04:
Amen @ Clinique. Duur, maar je hebt er wat voor. Zeker voor een huid die niet gezegend is met perfectie. Ik heb het 3-stappen-reinigings-ding in grote verpakkingen, dat spaart toch een klein beetje uit.

Shampoo: ik wissel af, want ik heb GEEN idee welke shampoo ik nu ideaal vind. Er is precies met alles wel wat mis. Momenteel: Herbal Essences (volume), daarvoor: Nivea (normaal) en nog daarvoor: Elsève (iets met koninginnebrij, wel fijn eigenlijk)

Lichaam: gewoon de standaard blauwe pot van Nivea. En ook Shea Butter lotion van TBS.

En make-up: Touche Eclat-spul van Yves Saint Laurent, al vind ik de Estee Lauder-stift van de moeder van Het Lief ook fantastisch (een keertje getest).
Mascara = MaxFactor False Lash Effect, denk ik. Is fantastische mascara. Al wordt mijn volgende wel een Clinique-mascara, om te proberen.
Ik gebruik ook een soort foundationmousse van Catrice (goedkoop, om uit te proberen), maar ik denk dat als mijn Nivea-foundation op is, ik ga sparen voor eentje van een luxeparfumeriemerk, want die zijn zo ontzettend goed en je hebt er zo weinig van nodig dat het zijn prijs wel waard is allemaal.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 maart 2011 - 23:10:
Oh, oh, ik kan toch iets opnoemen.
Shampoo: Garnier voor gekleurd haar (+dito crèmespoeling)
Deo: de groene met witte en de roze Fa, maar die zijn bijna op en dan koop ik vast weer iets totaal anders.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 maart 2011 - 23:20:
Oh ja. Haar.
Momenteel de shampoo en crèmespoeling van Nivea Diamond Gloss (die ruikt zoooo lekker <3) en wat spullen van de John Frieda Frizz-Ease lijn. Straightening Potion (stijl spray), Hair Serum (voor pluizig haar) en Secret Agent (God in een tube, I swear).
En deo: om het even wat. Momenteel Fa Blue Romance.
En huidcrème: Norwegian Formula, super spul.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 24 maart 2011 - 23:22:
(...)
Die ken ik! <3
-je moet Zen eens zoeken in de Ici Paris ofzo, eens zien of we matchen qua parfum


Ik ga eens zoeken in mijn testers, ik heb namelijk iets van 67 testers.. Misschien zit ie er tussen, ik hou van parfum.

@ Vespertine,

Max factor False Lash Effect is AMAZING. Heb er echt al 8 gehad ofzo.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 25 maart 2011 - 7:29:
Oeh, oeh, ik heb ook Cosmetic Warrior van Lush. Verder heb ik ook Dark Angel van Lush, dat is een soort houtskoolmasker met avocado en Tea Tree olie. En als je het op doet kan je zo figureren voor De Club Van Sinterklaas. En ik heb Tea Tree water, dat is echt cewl. Een soort spray, en het is goed voor je huid.
En ik gebruik wel eens een huidskleurige glitteroogschaduw, van Mac, het was een limited edition en hij is bijna op :[
En ik gebruik mascara van Clinique.
Ik heb ook een superawesome coverstick van L'Oreal maar die heeft jammergenoeg alleen de kleur van mij in de zomer, en niet van mij na de winter.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 25 maart 2011 - 8:22:
Oh jezus, ik heb niet echte vaste producten. Ik gebruik alles _0_
Heb zes verschillende mascara's, maar de meeste toch wel van max factor.
Verder gebruik ik meestal de foundation van Gosh, maar omdat ik veel met make-up doe heb ik alle kleuren.
Eyeliner van bourjois, laten we dat topmerk niet vergeten!
Qua oogchaduw heb ik helemaal alles, maar kan mij het meest vinden met Gosh, omdat die erg felle kleuren heeft!

Huidproducten gebruiken is niet echt mijn sterkste kant. Anders gebruik ik een nivea butter of van hetzelfde merk eentje die naar orange ruikt :]

Dat is het denk ik zo beetje. Chaotisch, maar zo ziet mijn beautycase er ook uit..

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 25 maart 2011 - 16:54:
Oeh, oeh, vergeten, ik heb ook nog 4 flesjes Catrice nagellak(bloedrood, woudgroen, zwart met glitter en metalic blauw) , en 2 flesjes waarvan ik het merk ben vergeten (Knalgeel en zwart), en ik heb lila, van de Hema, en daarvan heb ik ook een héle oude maar héle mooie parelmoer met paarse glitters, dus een soort parelmoer, maar dan echt véél mooier. En en en ik heb ook nog topcoat van de Hema, en oranje nagellak van de markt, (zo'n 3 voor 1 euro actie ;] )

Und, ik heb een lipgloss van Max Factor, en eentje van een of ander merk dat ik altijd vergeet. En oogpotlood van L'Oreal of gewoon van de kindermakeupdoos van m'n zusje, want die is best goed, eigenlijk =^-^=

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 25 maart 2011 - 17:10:
Als ik ga plaatsen wat ik allemaal heb.. o.o

En oeh ik ga straks m'n nagelslakken (lezen jullie ook altijd nagel-slakken?) met O.P.I <3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 25 maart 2011 - 17:12:
ja, nagelslakken

Maar ik schrijf altijd nagels lakken

Woh, nu typte ik bijna nagels slakken. Ohkeeeee dan >.<

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 maart 2011 - 17:38:
Wat ik 's ochtends allemaal op me lichaam smeer en gebruik en voor in me haar is echt super veel maar ik ga het jullie wel uit leggen C:

Onder de douche gebruik ik:
Bananen shampoo van The Body Shop.
Bananen conditioner van The Body Shop.
Dové douche cremé/zeep dinges voor me lijf. Van de ETOS.

Voor me lichaam na het douche:
Body lotion van Maroussia (hoeschrijfjedat?) [omg die ruikt zo lekker] Van MOOI [dure merken winkel van de ETOS]
Body Butter van Dové voor me benen en voeten.
Gezichtscremé van NIVEA van ETOS.
En als ik die niet kan vinden dan gebruik ik Clinique.

Gezichts make-up.
Foundation van MAX-Factor. 24 Hours. Ding.
Concealer van Bourjois. [naam is eraf gesleten]
Oogpotloot van Loréal PARIS
Mascara van Loréal PARIS. [ik gebruik er 3 op een dag C:]
Wenkbrauw poeder van Catrice [Kruidvat]
Eyeliner van Rimmel Londen.
Lipgloss of lipstift[nudecolor] van Bourjois.

Haar:
Mouse van Elnet.
Haarlak/spray van Elnet.

En dat gebruik is dus iedere dag.
Oogschaduw gebruik ik bijna niet maar als ik het gebruik, gebruik ik die van Catrice.



1 2 3