Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Forumban

Forumban

1 2 3 4
FAKEGIRLx
FAKEGIRLx

FAKEGIRLx is offline

[60]
FAKEGIRLx zei op 20 dec 2008 - 15:10:
Op Q. heb ik een forumban , Dus kom ik hier lkkr spammen x3.

Grapje ... Ik verveel me gwn , Ik kan 48 U. niet meer op het forum daar >.<

x ^^



SacredxSoul
SacredxSoul

SacredxSoul is offline

[122]
SacredxSoul zei op 21 dec 2008 - 20:41:
TOMSDICK@of je gedraagd je gewoon niet --

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 21 dec 2008 - 20:45:
Weetje ze kunnen daar even gana opzouten met al hun regels wrm nek je dat ik me niet gedraagde door al die regels maar een mod word niet geband terwijl ze me wel uitmaakte op quizlet in een PB nar me vriendin!!!

Bumba
Bumba

Bumba is offline

[444]
Bumba zei op 22 dec 2008 - 21:36:
Stom, van al die bannen! Q is gewoon niet leuk meer door al die regels en omdat bij het minst dat je zegt er al iemand je komt uitkakken!

SpamTijger
SpamTijger

SpamTijger is offline

[341]
SpamTijger zei op 23 dec 2008 - 11:06:
Stom, van al die bannen! Q is gewoon niet leuk meer door al die regels en omdat bij het minst dat je zegt er al iemand je komt uitkakken!


Uhu, je mag echt voor niks nog een topic maken en als je het toch doet is het meteen een waarschuwing of ban ><
En op de topics die mogen word toch alleen op gekakt of niet op gereageerd ><

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 23 dec 2008 - 11:38:
Maar ik mis het daar wel hoor en vooral mijn verhalen die gemaakt wordn en al die reacties dat ik kreeg,, en ik ben al 5weken geband en moet er ngo 3gaan ><

Bumba
Bumba

Bumba is offline

[444]
Bumba zei op 23 dec 2008 - 12:09:
Maar ik mis het daar wel hoor en vooral mijn verhalen die gemaakt wordn en al die reacties dat ik kreeg,, en ik ben al 5weken geband en moet er ngo 3gaan ><


Moet je zorgen dat je in het vervolg geen ban meer krijgt ><'

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 23 dec 2008 - 12:37:
Ik, wel eeuhm mss zit jij ook op Q ik weet niet maar daar noem ik dus het zelfde als hier.
En de mods mogen me daar niet zo,, ent oen die banmogeklijkhedne er voor de mods waren pakte Tara (cherised) ervan om me dik te kloten met ene ban van 60 dagen,
Er stond wel wegens opstoken, beledigen en bedreigen van molds/users wor dje geband, maar ook wel omdat Tara me niet mag!!!

Hier ben ik het niet echt mee akkoord?
Je bent daar serieus over de grens gegaan.
Die banmogelijkheden, daar vroegen alle mods al meer dan een maand achter. Maar Rutger had geen tijd en toen hij het wél geprogrammeerd had, kreeg jij je ban.
Niet enkel Cherished beslist over die bans.
Natuurlijk mag Cherished je niet, kijk eens naar wat je allemaal al hebt uitgestoken hebt op Quizlet? Ik zou net hetzelfde hebben. Op een gegeven moment wordt het gewoon te veel en kun je niet meer elke dag met een schone lei beginnen.

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 23 dec 2008 - 12:38:
Usertjes, misschien er ooit al eens aangedacht waarom jullie zo veel regels opgelegd krijgen?
Misschien ligt het probleem niet bij de moderators, maar bij jullie.

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 23 dec 2008 - 12:49:
tha problem ligt bij de regels, geloof me ga aan eiderene vragen en ze zullen zeggen dat het daar ana ligt, ene jaar geleden was Q. véél leuker geloof me toen wrn er ngo nieit zoveel regels en er zijn veel domme regels bij gekomen. Cherished mag me gwn niet ze dist me maar al te graag, ik kan wle verwachten dat ze een gat in de lucht spriongde toen ze me die ban gaf. Maar weetje zij mag mij wel "uitschelden" tegen een vreindin maar zij word niet gestraft.

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 23 dec 2008 - 12:50:
je hebt natuurlijk ook nog vn die kindjjes dat zich er aan houden en dan zeggen van ja eindleijk ze zijn weg, dat vind ik dus ongepast omdt ej de persoon ngo eens nie tkent!

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 23 dec 2008 - 12:54:
tha problem ligt bij de regels, geloof me ga aan eiderene vragen en ze zullen zeggen dat het daar ana ligt, ene jaar geleden was Q. véél leuker geloof me toen wrn er ngo nieit zoveel regels en er zijn veel domme regels bij gekomen. Cherished mag me gwn niet ze dist me maar al te graag, ik kan wle verwachten dat ze een gat in de lucht spriongde toen ze me die ban gaf. Maar weetje zij mag mij wel "uitschelden" tegen een vreindin maar zij word niet gestraft.

Een jaar geleden deden de users veel volwassener tegen elkaar. Nu is het een peutertuin geworden. En dat vraagt om maatregelen die de boel al lot strenger maken. Zo wordt het er niet leuker op, maar jullie hebben het er zelf naar gemaakt.
Maar weetje, Cherished is iemand waar je ofwel het goed mee kunt vinden ofwel is ze je 'vijand'. Zo is het gewoon. Jij hebt nu net de pech dat jullie 'vijanden' zijn. Wat ik ook best wel kan begrijpen, gezien de omstandigheden op Q enzo.
En die asslikkende kindjes moet je gewoon negeren. Ze zien de personen die geband zijn als 'populaire kinderen'. Daar willen ze natuurlijk bijhoren. Maar zodra jullie gestrafd werden wilden ze niet meer geasocierd met jullie worden. Ik vind het zielig en laf. Maar dat is hun keuze. Zo'n personen negeer je gewoon, ze zijn het niet waard.

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 23 dec 2008 - 12:58:
(...)
Een jaar geleden deden de users veel volwassener tegen elkaar. Nu is het een peutertuin geworden. En dat vraagt om maatregelen die de boel al lot strenger maken. Zo wordt het er niet leuker op, maar jullie hebben het er zelf naar gemaakt.
Maar weetje, Cherished is iemand waar je ofwel het goed mee kunt vinden ofwel is ze je 'vijand'. Zo is het gewoon. Jij hebt nu net de pech dat jullie 'vijanden' zijn. Wat ik ook best wel kan begrijpen, gezien de omstandigheden op Q enzo.
En die asslikkende kindjes moet je gewoon negeren. Ze zien de personen die geband zijn als 'populaire kinderen'. Daar willen ze natuurlijk bijhoren. Maar zodra jullie gestrafd werden wilden ze niet meer geasocierd met jullie worden. Ik vind het zielig en laf. Maar dat is hun keuze. Zo'n personen negeer je gewoon, ze zijn het niet waard.


Ik en tara zijn like aardsvijanden. Maar niet dat he tme boeit, maar dat vidn ik nauw niet zoleuk ana haar, zij is een moderator. Ik ben nie tpopulaire daarzo ik ben gewoon bekend, en dat zag iedereen verkeert iedereen deed alsof ik emzelf beschauwde als de populairste van Q. maar dat deed ik niet. Soms zei ik wel zoiets maar dat ebn ik gewoon met mijn ego.

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 23 dec 2008 - 13:28:
(...)

Ik en tara zijn like aardsvijanden. Maar niet dat he tme boeit, maar dat vidn ik nauw niet zoleuk ana haar, zij is een moderator. Ik ben nie tpopulaire daarzo ik ben gewoon bekend, en dat zag iedereen verkeert iedereen deed alsof ik emzelf beschauwde als de populairste van Q. maar dat deed ik niet. Soms zei ik wel zoiets maar dat ebn ik gewoon met mijn ego.

Ja, dat weet ik wel. (:
Q is gewoon een bende kleuters.
Om eerlijk te zijn vond ik jou wel cool, daar. Lekker chill, enzo. (:
En ik volg je series. x'

TOMSDICK
TOMSDICK

TOMSDICK is offline

[316]
TOMSDICK zei op 23 dec 2008 - 14:08:
(...)
Ja, dat weet ik wel. (:
Q is gewoon een bende kleuters.
Om eerlijk te zijn vond ik jou wel cool, daar. Lekker chill, enzo. (:
En ik volg je series. x'


hahha, gaat tara graag horen maar goed, ach ja dat msi ik wel mijn seris ze staan er wle ngo op maar ik akn niets er bij zetten en dat vidn ik kut, als ik alleen dat ngo zou kunnen doen was ik al blij, maar ik moet zonodig 60dgn geband worden ><
ach aj ik weet ook wle dat ik het verdiende maar ergens vind ik het vals.

Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 23 dec 2008 - 14:11:
(...)

hahha, gaat tara graag horen maar goed, ach ja dat msi ik wel mijn seris ze staan er wle ngo op maar ik akn niets er bij zetten en dat vidn ik kut, als ik alleen dat ngo zou kunnen doen was ik al blij, maar ik moet zonodig 60dgn geband worden ><
ach aj ik weet ook wle dat ik het verdiende maar ergens vind ik het vals.

Nog een paar weekjes en dan ben je er vanaf. (':
En ik zie zonet dat ik je in mijn MSN lijst heb staan x'



1 2 3 4