Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 160

Offtopic 160

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 27 maart 2011 - 21:50:
^^ 160 alweer! we gaan goed.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 maart 2011 - 18:25:
Ik vind Quizlet minder leuk dan FF, maar ik heb het daar ook wel naar m'n zin. Ik vind het leuk om rollen te verzinnen voor andere mensen, en dat kan daar goed ^^

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 30 maart 2011 - 18:27:
Op zich zitten er ook leuke kanten aan, maar ik vind de mensen hier zeg maar welkomender (is dat een woord)

en net ging ik door de regen fietsen om een passepartout naar mijn zanglerares te brengen voor een concert en nu zie ik niets want mijn bril is nat en beslaat telkens en ik krijg hem niet droog en poep.
maar regen is leí»k^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 maart 2011 - 18:28:
Regen is leuk als je niet ergens heen hoeft waar ze geen droge kleding kan krijgen

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 30 maart 2011 - 18:30:
hier heb ik droge kleren.
Maar ik houd van regen, omdat het heerlijk is om op de straatstenen opspringende druppels te bekijken als het net een heel lange tijd warm is geweest, of je hoor het geluid van *plens*, of je bent aan het fietsen en er zijn zo veel druppels dat ze gewoon zo over je gezicht heenlopen dat het kietelt. :3

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 30 maart 2011 - 18:37:
Mhuhahaha, ik ben echt gemeen aan het doen

Mn zusje is een half uurtje gelede na de concert van die homo in Antwerpen vertrokken, eerst weiger ik om haar de enige compact-camera die we hebbe te geve omdat het MIJN camera is, dus nu kan ze geen foto's maken -dramadrama- , en nu kreeg ik net een bericht 'neem Jimtv NU op'
Ik doe gewoon alsof ik mijn gsm niet gehoord heb, als ze het wilde zien -wat er ook op mag zijn-, had ze het zelf maar op moeten nemen

Dat krijg je ervan, als je mij altijd loopt uit te schelden en uitmaken, en doet alsof de hele wereld om u draait, dan pak ik je op zo'n moment terug

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 maart 2011 - 18:40:
Respect voor homo's man, daar moet je niet mee schelden.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 maart 2011 - 18:42:
Hmmm.. ik denk niet dat Bieber homo is, trouwens. Lesbisch, maybe, maar maar ik zie hem écht niet samen met ene jongen o.o

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 30 maart 2011 - 18:42:
Nee, ik vind dat ook zo laag. En ze zijn awesom. Mijn favoriete leraar is homoseksueel, en hij is gewoon zoiets als een buddy voor iedereen, ookal is hij al zestig. En hij is awesom.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 30 maart 2011 - 18:43:
Mhuhahaha, ik ben echt gemeen aan het doen

Mn zusje is een half uurtje gelede na de concert van die homo in Antwerpen vertrokken, eerst weiger ik om haar de enige compact-camera die we hebbe te geve omdat het MIJN camera is, dus nu kan ze geen foto's maken -dramadrama- , en nu kreeg ik net een bericht 'neem Jimtv NU op'
Ik doe gewoon alsof ik mijn gsm niet gehoord heb, als ze het wilde zien -wat er ook op mag zijn-, had ze het zelf maar op moeten nemen

Dat krijg je ervan, als je mij altijd loopt uit te schelden en uitmaken, en doet alsof de hele wereld om u draait, dan pak ik je op zo'n moment terug


oh gay Anke, you're so awesome XD
*high five*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 maart 2011 - 18:44:
Hoezo awesome? Persoonlijk vind ik het nogal ver gaan om te doen alsof je dingen niet ontvangt. Ik bedoel, hoeveel moeite is het om dat eventjes voor haar op te nemen? Ja, dat je je camera niet meegeeft is iets anders, maar dit vind ik persoonlijk nogal laag. Maar dat zal wel aan mij liggen.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 30 maart 2011 - 18:47:
Ergens vind ik het ook wel zielig voor je zusje, inderdaad. Want als zij heel erg fan is van Justin Bieber, en zij wil foto's maken of programma's opnemen, dan is het gewoon eerlijk om even met haar mee te werken. Want zij doet vast toch ook niet zo als jij zoiets hebt met Tokio Hotel? Want, moet je je dat voorstellen, als het om zoiest gaat zou jij het vast ook niet leuk vinden...

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 30 maart 2011 - 18:50:
Euh hallo?
Je kent m'n zusje niet
Toen ik op krukken liep was het voor haar te veel gevraagd om iets te drinken te gaan halen voor mij, ik mocht dus altijd zelf naar de keuken huppelen, het en het daar opdrinken want iets meenemen kon ik niet
Mijn naam heeft ze dit jaar nog niet gebruikt om mij aan te spreken, het is altijd 'bitch' of 'trut', ik mag geen comentaar geven op haar, maar zij wel op mij, zij mag de kamer van iedereen zomaar binnen en alles meenemen wat ze wil, maar owe als iemand haar kamer binnen durft gaan
De hele wereld draait om haar, iedereen moet alles voor haar doen, maar zij moet niets doen voor iemand anders
Sorry, maar ik kan ook de irritante zus uithangen als het me goed uitkomt

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 30 maart 2011 - 18:51:
ik begrijp Anke gewoon, vooral om die laatste zinnen

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 30 maart 2011 - 18:52:
Ja, ik snap je ook wel, en als jij het zo wilt doen, dan is dat jouw keuze. Ik zou zo iemand ook terugpakken, maar niet op een moment als dat wat jij nu beschrijft. Dat zou mij net iets te ver gaan, en dat is gewoon wat ik vind, dus maak je er maar niet druk over :3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 maart 2011 - 18:53:
Ach, waarschijnlijk zegt zij precies hetzelfde over jou. Ik bedoel, jij stelt je ook niet bepaald sympathiek op. En nee, ik ken je zusje niet, maar hoe dan ook - dingen moeten van twee kanten komen, en iedereen kan tever gaan, ongeacht hoe de andere kant ertegenover staat. Ik vind dat je het gewoon op kan nemen, en daar hoef je me niet voor aan te vallen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20