Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #15

Gooi-het-eruit-topic #15

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 maart 2011 - 19:38:
15 alweer (;



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 4 april 2011 - 19:05:
De prestatie's zijn gedaald.
Mijn Nederlandsleraar heeft daar echt een amazing speech over gehouden, maar ik ben z'n punt vergeten. Iets met dat de stress helemaal neit zo erg is omdat het met bogen gaat.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 4 april 2011 - 19:09:
dusdestressmoetergerendangaanwehetallemaalbeterdoen? o.o
suuuure.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 april 2011 - 19:20:
wat. watheeftzegedaan,dan? ^^

Gewoon, same as always.
Ze kan naar de maan vliegen met haar Heleentje, dat kind loopt haar uit te schelden voor vorte vis maar ze komt er toch maar lekker mee weg (en krijgt er haar bonus bovenop), want "Heleen is nu eenmaal zo". Fuck dat, Heleen is een strohalm breed (als ze haar tong uitsteekt kan ze doorgaan voor een ritssluiting), is de perfecte student met de perfecte vriendjes en de perfecte boyfriend en de perfecte attitude van ik-ga-echt-geen-twee-keer-per-week-hetzelfde-abercrombie-shirt-dragen-shit-moatje-faack. Het is een arrogant, verzuurd, stuck-up, venijnig, achterbaks fashionwicht maar als ik het WAAG om er iets van te zeggen is het kot te klein.
Srsly, is het normaal dat een snotneus van 16 mij afbekt (zij gaat op mijn voet staan, ik zeg 'auw, let eens op', zij zegt 'alsof dat zoveel pijn deed', ik zeg 'je stond op mijn voet', zij begint te schreeuwen 'OH JA IK STOND OP JE VOET, HELP, POLITIE!', moeder gilt vanuit de keuken 'DORIEN, HOU ERMEE OP EN LAAT HAAR MET RUST, GA LIEVER JE KAMER OPRUIMEN!' en er vervolgens nog mee wegkomt ook? Zij mag mijn moeder rustig een rotwijf noemen, met haar ogen rollen, dwars doorheen een preek lopen mompelen van 'jaja' en dat iedereen zijn bek moet houden, met deuren slaan en uren op haar kamer gaan zitten mokken, en als ze eindelijk weer uit haar ivoren toren afdaalt staat ma alsnog klaar om te gaan shoppen. Want Heleentje is de dochter die ze altijd wilde, de twee oudste zijn productiefoutjes.
Ik ben het serieus zat om met dat DING onder één dak te moeten leven, en ik ben het helemaal zat om steeds in de hypocrisie van mijn moeder de rol van het 'slechte voorbeeld' te moeten spelen. I swear to God, ik kan niet wachten tot Heleen afstudeert, trouwt met haar allerliefste Gilles en samen met de ouders en schoonouders ver weg in Aberzombieworld gaan leven, dan heb ik er tenminste geen last meer van.
Fuck this shit, wat boeit het ook.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 4 april 2011 - 19:31:
damn. wiljebijmijkomenwonen? danmagjemijnmama'slievelingsdochterzijn.


OOOF. OFIKADOPTEERJEGEWOON. endandandandanbenjemijndochter. endanbenikfuckingtrotsopalleswatjedoet. ^^ <3

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 4 april 2011 - 20:26:
@Jorin; néé. nee. dat. gaikniet. kijken. ._.
*trektshirtoverhoofd*

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 4 april 2011 - 20:32:
@Jorin: ik las de beschrijving en ik moest al bijna huilen, man ._. *emotionele trut much?* En het filmpje durf ik echt niet te kijken. + zullen we wedden dat dat kind zonder hulp een seriemoordenares wordt? Bwegh.

@Dorien: ja. doe wat Kol zegt. Enenen. Je hebt ons als hele trotse kuikens die heel veel van je houden<3

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 4 april 2011 - 20:34:
ik heb het filmpje gekeken. Heb trauma voor het leven ._.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 april 2011 - 20:35:
Ik ga het bij deze niet kijken.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 4 april 2011 - 20:36:
ikheb. dehelftgekeken. entoen - eh - ziewatikhiervoorzei. ^^''

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 april 2011 - 20:45:
ik heb het gekeken -met het geluid uit- en ik ben er nu meer dan eens van overtuigd dat ik op deze wereld niet thuishoor. Ik weiger een planeet te delen met een sujet als dat kind. Serieus, hoe bedenk je dat, hoe krijg je jezelf zo gek, en WAAROM?? [beetjemisselijk]

Wie verhuist er mee naar Jupiter?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 april 2011 - 20:46:
Waar gaat 't eigenlijk over? x:

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 4 april 2011 - 20:49:
@Do:
Ik kom mee, met plezier!
@Bodine:
dat wijf legt een glasplaat op dat konijn en gaat er dan op zitten
die konijn is dood erna. echt gruwelijk

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 4 april 2011 - 20:50:
ik heb het gekeken -met het geluid uit- en ik ben er nu meer dan eens van overtuigd dat ik op deze wereld niet thuishoor. Ik weiger een planeet te delen met een sujet als dat kind. Serieus, hoe bedenk je dat, hoe krijg je jezelf zo gek, en WAAROM?? [beetjemisselijk]

Wie verhuist er mee naar Jupiter?


Ik ook zonder geluid.
En I agreeee. &Ik ga mee.
Of in de kelder die wejullie ooit gegraven hebben?

@Bo; over een kind dat een konijn heel vrolijk zit te pletten.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 april 2011 - 20:51:
Nee. o.o



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20