Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #16

Gooi-het-eruit-topic #16

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 5 april 2011 - 16:37:
Gooi het eruit c:



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 17 april 2011 - 22:24:
Eh, ik hoop dat we geen specifiek bladzijdeaantal hebben, want ik heb er zestien, inclusief voorblad & aanhang. xd Maar mijn leraar heeft er niets over gezegd, dus ik ga er gewoon vanuit dat het goed is. And there's only so much dat ik kan analyseren, ik vind dat hij niet mag klagen. & het is in het Duits. Ik ben al blij genoeg. x)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 april 2011 - 22:37:
In het Duits? OMG.
Ik vind het al erg genoeg dat die van mij in 't Engels moet.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 17 april 2011 - 22:40:
This is waaaaar! <3
Wordwars met Bo zijn AWESOME.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 april 2011 - 22:41:
This is waaaaar! <3
Wordwars met Elise zijn AWESOME.

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 18 april 2011 - 16:08:
asjgjjfd IK HAAT DIE BITCHJES BIJ MIJN KLUISJE
Waarom trek ik altijd sukkels aan die ruzie zoeken?
Woow wat zijn ze stoer omdat hun in de 2e zitten en ik in de 1e.
Nou nu ben ik bang van ze hoor; ik dacht het niet ¬¬
Ik beef nog steeds van de woede
gaan ze nog met mijn spoelen rond gooien ook?
Kom op hoe kinderachtig kun je zijn?
Ik wil echt ergens anders een kluisje hoor, dit gaat niet zo
ahfdjd,sgfv das eruit
Ik ben echt woest
En dan een hele groep tegen mij aan zeuren van dat ik normaal moet doen?
Kom op ze waren meer dan 7 personen met jongens erbij?
Hoe slap?

JustSomeGirl
JustSomeGirl

JustSomeGirl is offline

[222]
JustSomeGirl zei op 18 april 2011 - 17:45:
Wat een weer =D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 april 2011 - 17:58:
Wat een weer =D

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 18 april 2011 - 20:29:
Godsamme, [/sorry voor het lelijke woord] ik ben echt kwaad man! Mijn leraar KCV heeft redelijk wat problemen met nakijken; hij doet het altijd bij minstens 10 mensen fout. En dit keer bij mij dus ook. Dus ik ga dat zeggen, met nog een ander meisje die ook zoiets had. Wordt 'ie helemaal kwaad en zegt 'ie dat we niet zo brutaal moeten doen! Sorry hoor, maar ik vertelde hem gewoon beleefd dat hij iets verkeerd had berekend en me voor een goed antwoord geen punten had gegeven. Tsk. Daar kan ik echt niet tegen hè! En ook omdat het een half punt scheelt, en het is een SE, dus dat telt sowieso al hartstikke zwaar mee. Muh. Stomme zeikvent --'
En ik kan geen fatsoenlijk artikel vinden over vrijwillige en onvrijwillige werkloosheid, voor economie. ><

Ik ben kwaad. En dit moest ik even kwijt. ;x

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 18 april 2011 - 20:31:
Als dat bij mij was, dan zou ik mijn ouders inschakelen?
Als hij een goed antwoord fout gaat rekenen, dan is dat dus echt niet goed
Want en als het iedere keer gebeurt? Dan sta jij lager dan je hoort te staan met je cijfer

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 18 april 2011 - 20:31:
ik haat dubbelpost

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 18 april 2011 - 20:36:
Het gebéurt ook iedere keer. Die man deugt echt niet als leraar. En altijd als iemand een vraag heeft draait hij eromheen en bwah. >< Maar vorige week kwam eerst de afdelingsleider observeren tijdens de les ('s ochtends) en daarna de directeur zelf ('s middags). Muh. Als mijn punt volgende week niet is veranderd, ga ik naar de afdelingsleider, hoor. *murmel murmel*

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 19 april 2011 - 6:47:
fuckmijnschoolman. ><
"ja, er is een nieuw rooster."
oh echt? is het "jullie zijn altijd vrij" of hebben jullie weer te weinig geld voor de site, terwijl jullie wel al ons geld aftroggelen en iPads kunnen betalen. maar alleen voor TTO natuurlijk, want dat is de enige hoop die jullie hebben.
val dood.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 april 2011 - 15:55:
Dat is overal zo, Tesja. TTO wordt overal voorgetrokken. Maar iPads zijn ook niet alles, wel dan? En daarbij, TTO betaalt wel veel en veel meer. Nee, ik praat het niet goed, maar wij betalen per jaar vier- tot vijfhonderd euro extra.



Het is lang geleden dat ik zo ziek was dat ik m'n bed amper uit kon.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 april 2011 - 16:13:
Ja, mijn school is ook fucking gemeen met TTO hè o.o
Gymnasium en ex-TTO [extra Engels] worden in de bovenbouw zo veel mogelijk uitgesloten van reizen voor het hele VWO. Maar ja, als er nog plekken over zijn, natíºíºrlijk mogen extra Engels-mensen dan mee. Gymnasium? Nee nee, die gaan al naar Griekenland. Dat is superoneerlijk, want die extra Engels gastjes gaan naar Amerika & zijn al overal geweest in de onderbouw.
Suckers.

En ik ben kwaad. (alweer) Ik had een 4,7 voor economie. Nou, in eerste instantie had ik daar best vrede mee, want blijkbaar had ik dat verdiend. Vandaag kregen we het terug. EN IK WIST GEWOON FUCKING VEEL ANTWOORDEN WEL. Had ik met mijn stomme hoofd gewoon de verkeerde letter ingevuld. Ik haat mezelf echt nu. Jezus. Ik had gewoon makkelijk een 7,5 kunnen hebben. *head meets desk*

En nu luister ik Sick Puppies op hoog volume *kruipt in een hoekje* Het is dat de zon schijnt...

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 19 april 2011 - 18:44:
@Bodine; Weet ik, maar wij betalen echt voor hen. Want je betaalt geld voor je eigen klastripjes, maar wij gaan helemaal nergens heen. (behalve dan die Zaterdag in de vakantie)
&-bighug- <3 Zal ik langskomen met m'n ziekenmandje?

@Julia; Dat heb ik ook wel eens.<3 -hug-

& ik ga dóód van schaamte. Ik was keihard aan het zingen en dansen en shit, met mijn koptelefoon dus ik hoor niemand die binnenkomt. Staat mijn vader daar de hele tijd -.-



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20