Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 163

Offtopic 163

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 april 2011 - 18:35:
I am covered in skin
No one gets to come in
Pull me out from inside
I am folded, and unfolded, and unfolding

I am fine



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 april 2011 - 18:20:
Waarom niet?!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 april 2011 - 18:21:
Pris mag niet meer op FF D:

What happened??

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 april 2011 - 18:22:
Omdat haar moeder vond dat er dingen stonden die niet normaal waren. x.x

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 april 2011 - 18:23:
Like what, if I may ask? o.í´

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 april 2011 - 18:23:
Zoals ö?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 april 2011 - 18:23:
In het depressie of gooi het eruit topic word wel eens gezegt ik wil dood enzo. Dus. Dat dus.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 april 2011 - 18:26:
*voeltzichschuldig*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 april 2011 - 18:27:
Het is niet onze schuld enzo, ik bedoel kom op. Dat slaat nergens op.
Mhh. Arme Pris *hug*

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 13 april 2011 - 18:31:
Oh.

*laat het even inzinken*

Dat is echt geen idee hoe lullig, wij helpen elkaar op zulke topics, vrolijken elkaar op. Er zijn ook sites, plekken waar met zulke dingen te koop wordt gestaan. Ohgay. Wie kent de moeder van Pris om dit allemaal tegen te vertellen? Ik wil nu namelijk in de depressie topic schreeuwen dat ouders echt heel onredelijk zijn altijd en denken dat ze alles beter weten en en.... *sigh*

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 april 2011 - 18:33:
maar. maar. maar.


wacht.
wat? o.o

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 april 2011 - 18:34:
Dude. Really?
Dat houdt ten eerste geen steek, aangezien niemand elkaar aanmoedigt of tips geeft -LIKE DUH!! THANK YOU CAPTAIN OBVIOUS!!-, en ten tweede: wat gaat het haar aan??

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 april 2011 - 18:34:
Misschien leest ze dat ook gewoon wel
En inderdaad, we zijn hier ook gewoon om elkaar te helpen. Je bent niet altijd vrolijk, dat is nou het leven. En daarom heb je mensen om je heen, om je daar doorheen te sleuren.<3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 april 2011 - 18:36:
Genau! Ik bedoel, hier kan je gewoon ook je verhaal kwijt, zelfs zulke dingen. En het is inderdaad niet dat we elkaar aansporen of zo?

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 13 april 2011 - 18:38:
Inderdaad, inderdaad.

Gosh. Ik wil een fakkel en bij Pris aankloppen en mijn polsen laten zijn. Wij zijn hier zó niet suïcedaal.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 april 2011 - 18:52:
Ja nou, als iemand hier tips zou plaatsen of anderen zou "aansporen" zou het ook niet lang duren voor ik of één van mijn collega's hem hier zo hard buiten knikker dat hij in een baan om de aarde terecht komt.

&ik ga niet liegen, we hebben hier mensen met problemen en daar reken ik mezelf ook bij. Maar dit forum geeft ons een uitlaatklep, een kans om het eens allemaal te delen zonder bang te zijn dat iemand gaat oordelen of zonder dat we iemand moeten aankijken. We delen, we verwerken en we troosten als groep. Dat is onze keuze omdat we ons daar goed bij voelen.
Ik heb zelf ook dagen dat ik het vreselijk moeilijk heb en hier is í ltijd iemand te vinden die ik even kan aanschieten, op het forum of in een PB. Dat kan zelfs van essentieel belang zijn bij mensen die echt diep in de put zitten, lees er de tekstboeken maar op na. Een luisterend oor op een forum of een digitale knuffel kunnen het verschil maken tussen eens stevig uitrazen of helemaal alleen alles gaan zitten opkroppen en dan stommiteiten doen.
Ons forum, ookal is het online, geeft ons houvast met de werkelijkheid. Het laat ons zien dat we nooit alleen zijn, dat er nog mensen zijn die het moeilijk hebben, dat er zoveel verschillende problemen zijn en dat iedereen recht heeft op een rotdag. Dat donkere gevoelens niets zijn om je voor te schamen, maar iets om aan te werken.
We sleuren elkaar door die kutdagen omdat we allemaal weten hoe het voelt, omdat we allemaal om beurt de vragende partij zijn en weten dat het echt verschil maakt. We zijn misschien "maar" online vrienden, maar dat maakt niet dat we niet om elkaar geven of dat we elkaar niet kunnen helpen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18