Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Alphen aan de Rijn

Alphen aan de Rijn

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 9 april 2011 - 22:28:
Vandaag heeft een vreselijke schietpartij plaats gevonden. Tot nu toe waren er zes doden en vijftien gewonden, maar er schijnt nog een slachtoffer te zijn overleden aan zijn verwondingen.

Dit is vreselijk. Ik dacht dat dit soort dingen alleen in Amerika gebeurde, maar zulke mensen lopen hier dus ook rond.

Mijn medeleven gaan uit naar nabestaande, familie en vrienden van slachtoffers.



xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 9 april 2011 - 22:56:
dude o.o er zijn wel vaker van deze dingen gebeurt hier hoor. alleen ik merk wel dat nederland wel heel erg amerika begint na te apen vooral met die kinderen verkrachten
kindjes van 12 zwanger vna hun eigen vader holy fuck? van die rare pedo's in kinderopvang... o.o gekke mannen die hun familie vermoorden dan hun zelf.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 9 april 2011 - 23:11:
Maar er gebeuren hier allemaal rare dingen inderdaad de laatste tijd.

Afgelopen woensdag is er iemand onder de trein gekomen bij de spoorwegovergang vlakbij mijn school, waar ik iedere dag oversteek. Eerst was het van 'hij is gesprongen' vervolgens was het van 'hij is geduwd'. Maar nu heeft iemand gehoord dat twee andere jongens zijn tas op de rails hadden gegooid, en dat hij hem probeerde te pakken.. Dat is ziek gewoon! Dat is niet pesten, dat is gewoon iemand vermoorden! Ik werd er gewoon misselijk van.
Die jongen was fucking 17!!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 9 april 2011 - 23:14:
Die schietpartij was niet eens zo heel ver hiervandaan. Dat zet je echt wel aan het denken. Wat als het nou hier was?
Ik leef echt heel erg mee met de slachtoffers en nabestaande.

En inderdaad, er gebeuren ook in Nederland genoeg erge dingen. Ook in je eigen omgeving.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 9 april 2011 - 23:47:
Ik vind het vooral doodeng. Wat nou als je iemand kent die daar woont? Het is toch vreselijk om daarbij na te moeten denken.. En dat iemand zo gek in z'n hoofd kan zijn.. ik lees net een ooggetuigenverslag van iemand die heeft gezien dat de dader doelgericht op een kind schoot. Het ergste vind ik nog dat mensen zo ver kunnen komen in deze maatschappij. Er gaat hier iets fout, heel ergfout.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 10 april 2011 - 0:42:
Ik was bijna een keer bij zo'n schietpartij. We waren op de terug weg met vakantie met de boot. Mijn ouders zaten te twijfelen: Aanleggen bij een haven of door varen. Mijn zus en ik wilde graag naar huis toe dus wij door varen. Volgende ochtend in de krant: Gister avond schietpartij in haven.
De haven waar wij dus een wilde leggen.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 10 april 2011 - 14:18:
Maar er gebeuren hier allemaal rare dingen inderdaad de laatste tijd.

Afgelopen woensdag is er iemand onder de trein gekomen bij de spoorwegovergang vlakbij mijn school, waar ik iedere dag oversteek. Eerst was het van 'hij is gesprongen' vervolgens was het van 'hij is geduwd'. Maar nu heeft iemand gehoord dat twee andere jongens zijn tas op de rails hadden gegooid, en dat hij hem probeerde te pakken.. Dat is ziek gewoon! Dat is niet pesten, dat is gewoon iemand vermoorden! Ik werd er gewoon misselijk van.
Die jongen was fucking 17!!


Hij was zelfs nog 16. Hij was een vriend van mijn broer en heeft zelfmoord gepleegd. Hij had een brief achter gelaten voor zijn ouders.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 10 april 2011 - 19:24:
(...)

Hij was zelfs nog 16. Hij was een vriend van mijn broer en heeft zelfmoord gepleegd. Hij had een brief achter gelaten voor zijn ouders.


Dus het was wel echt zelfmoord?

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 11 april 2011 - 8:37:
Hij is wel bad ass.
Tristan heeft alle bladen gehaald, zelf 't financieel dagblad.

En het is sneu, en het is ziek, maar, iets zal Tristan hiertoe hebben gedwongen, z'n schizofrenie of iets anders.
Hij was echt niet op gestaan die morgen, met van: Hé, laat ik ff lekker in het rond gaan schieten.

Op de voorkant van de AD stond: Ik zag hem lopen, trots, twee handen om zijn geweer. Hij schoot gewoon.

Stel; hij werd echt uitgejouwd, en gepest enzo, snap ik hem wel.

Het is kut, maar er is geen ene ruk aan te veranderen. Ik ben blij dat Jeff niet in dat winkelcentrum was, en dat hij daarna gewoon weer twitterde. (:

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 11 april 2011 - 18:04:
Ik kwam een keertje terug van vakantie, en toen zag ik een hele berg bloemen bij de telefooncel op het plein liggen. Bleek er de avond er voor een man zijn neergestoken met dertig messteken.


Wat ik mij afvraag over het Alphen aan den Rijn gedoe is, hoe komt die man aan wapens als hij papieren heeft dat hij in therapie is geweest en in een kliniek. Dat ze hem dan zo maar even een machinegeweer geven omdat hij een vergunning heeft. Hm.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 11 april 2011 - 19:06:
Hij had zelfs al een strafblad, en toch hebben ze zijn wapenvergunning toen niet afgepakt. ><

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 11 april 2011 - 20:11:
Dat vind ik dus zo vaag >.<

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 12 april 2011 - 16:08:
Ik vind het eigenlijk te slecht dat ze steeds zijn naam noemen. Noem hem 'moordenaar' of weet ik veel wat, maar elke keer als zijn naam valt, onthouden mensen deze. Hierdoor willen andere mensen ook gaan moorden, alleen omdat ze dan op televisie komen en hun naam wel honderden keren wordt genoemd. Het gaat nu om de slachtoffers en de overledenen.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 12 april 2011 - 17:10:
Weet je... het is heus wel erg wat er is gebeurt daar, en het is overal erg, maar het helpt niet voor de slachtoffers als je alleen maar verteld hoe erg het wel niet is en blah, blah, blah. Het enige wat ze kunnen doen is zorgen dat het niet nog eens gebeurt.
Dus ik vind dat het niet om de slachtoffers gaat, het gaat erom dat zoiets niet nóg eens zal gebeuren. Al zal dat ongetwijfeld wel zo zijn, want er zijn nou eenmaal veel zieke mensen op deze wereld.

En, nou ja, dat ze zijn naam zeggen, I don't care (ik wist zijn naam niet eens tot hij hier werd genoemd), mensen die ziek genoeg zijn om om die reden een slachtpartij aan te gaan, gaan ook wel lopen moorden om een andere reden.

LovelyDream
LovelyDream

LovelyDream is offline

[8]
LovelyDream zei op 22 april 2011 - 20:59:
echt, waar gaat de wereld heen???