Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Ik kom ook even reclame maken voor een FF van me, Help Me find my real name

Ik kom ook even reclame maken voor een FF van me, Help Me find my real name

Butterlies
Butterlies

Butterlies is offline

[10]
Butterlies zei op 14 april 2011 - 22:37:
Mhih ^^
Ik kom ook maar even reclame maken
Klik
Korte inhoud:
Melissa heeft alles wat ze zich kan wensen, maar wat als ze ontvoerd wordt en ze door een klap op een hoofd haar geheugen verliest ?
Wat als ze genoodzaakt is om een nieuw leven op te bouwen in Volterra ?
Je leest het in Help me find my real name
Cover
Trailer


Sneak Peakof hoe dat ook noemt)
Het was duister op de 9de verdieping. Het leek alsof 3 paar ogen me aanstaarden. Het was mijn eigen verbeelding vast. Ik liep door de gang tot iemand me vanachter vastnam en mijn handen vastbond.
" Help!Help!" gilde ik maar niemand kon me horen. Iemand legde zijn hand over mijn mond om me de mond te snoeren.
" Zwijgen!" zei hij dwingend. Ik beet in de persoon's hand.
" Stuk ongeluk, hou die mond van je dicht!" siste hij in mijn oor en iemand plakte een stuk tape over mijn mond. Ik kreeg hem niet los.
" Op welke kamer lig je? En durf te liegen," zei hij opnieuw. Ik wees naar kamer 915.
" Neem al haar spullen," zei een vrouw. Haar stem deed me denken aan klokjes. Mijn handen werden los gelaten, maar kort daarna door een paar koude handen vastgehouden. Ze duwde me de kamer binnen en zette me op bed.
" Luister, deze mannen gaan je koffers via het dak naar beneden brengen, daarna klimmen wij achter hun aan. Jij, probeert niet te ontsnappen, of je zal het berouwen met je leven. Begrepen?" zei ze. Ik knikte bang. We klommen naar buiten en ik werd in een kofferbak van een zwart bestelbusje gegooid. Ze gooiden mijn koffers in het bestelbusje en vertrokken.
Na wat een eeuwigheid leek ging de deur open. Daar stond een van de mannen met een knuppel.
" Sorry, nog iets vergeten," zei hij luid lachend en sloeg me met een honkbalknuppel. Ik verloor het bewustzijn...