Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 164

Offtopic 164

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 22 april 2011 - 22:29:
You make me wanna lala in the kitchen on the floor.



xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 29 april 2011 - 22:51:
ik wil ook rondreizen en dan met me camera en dan gewoon met me eige crew ofzo. weetjewel

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 29 april 2011 - 22:51:
Over 4 jaar heb k een rijbewijs. Nee, 3 jaar, en over 4 jaar kan ik rijden. <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 april 2011 - 22:51:
Ben ik de enige die niet van plan is om een rijbewijs te halen?

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 29 april 2011 - 22:55:
Dunno. Maar ik voel me kinda schuldig dat me vader me steeds overal heen meot brengen..
En het is gewoon handig.<3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 april 2011 - 23:15:
HAHAHAHAHA. *lacht zich dood om Daan*
Jij bent zo komisch. *lacht nog harder*


Nou! *gaat zielig in een hoekje zitten janken*
En een rijbewijs is hí¡ndig.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 april 2011 - 23:23:
Mijn leerkracht Duits vertelde eens over zo'n wijk in Berlijn waar allemaal kunstenaars en artiesten en schrijvers wonen enzo en toen had ik echt zo iets van: "Omg, het zou cool zijn om daar te wonen met de harde kern van FanFic". Dus ja... Wie wilt er met mij naar Berlijn verhuizen?
Kreuzberg! Kreuzberg be cuuuuuwl. Ik ga mee!

& @debaarddiscussie -als ik daar nog iets over mag zeggen- ik vind het eigenlijk wel leuk. Om dezelfde reden als Juul. [& die neuspiercing ook. gewoon omdat het er zó over is, eigenlijk, daarom.] En over de reden erachter wil ik stiekem niet nadenken. Might be cowardly, maar ik houd me het liefst zo min mogelijk bezig met wat ze nu wel en niet zouden mogen en waarom ze iets zouden doen of niet doen of blah. Ik ben nogal beïnvloedbaar, als ik me daar teveel het hoofd over ga breken kan ik niet meer normaal naar hun muziek luisteren. -kuch-

En nu ga ik heel snel slapen. ;x Nutteloze toevoeging aan het gesprek ftw.
-hugs-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 april 2011 - 23:27:
Trustenn <3

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 1 mei 2011 - 16:21:
Ik vind Bills baard niet mooi, maar als hij dat wel vind. It's up to him <3

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 1 mei 2011 - 17:35:
Oh god, kotsende dronken vriendinnen midden in de nacht is ní­et leuk.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 mei 2011 - 17:36:
Dat had ik laatst ook, dat was naar. Alleen was het er maar een.
We hadden eerst echt een chill feestje met zo'n 15 mensen, maar na een tijdje waren er nog maar vijf over en ik was de enige die niet stomdronken was. Eentje is gaan lopen barfen en ik heb alles op moeten ruimen en shit.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 1 mei 2011 - 17:39:
Dat had ik laatst ook, dat was naar. Alleen was het er maar een.
We hadden eerst echt een chill feestje met zo'n 15 mensen, maar na een tijdje waren er nog maar vijf over en ik was de enige die niet stomdronken was. Eentje is gaan lopen barfen en ik heb alles op moeten ruimen en shit.


Wij zijn met pijn en moeite bij mij thuis gekomen, want Thirza, Chantal en ik sliepen hier. Ik had het plan om Chantal op bed te dumpen, dan konden Thirza en ik nog even tandenpoetsen enzo. Gaat Chantal liggen kotsen. Gelukkig nog net op tijd van het bed af gesleurd. Maar ze heeft in 1,5 uur zo'n 10 keer overgegeven.. echt hoor..
Gelukkig reageerden mijn ouders heel relaxt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 mei 2011 - 17:44:
Gelukkig dat je ouders niet fucking kwaad zijn geworden! Als dat bij mij zou zijn gebeurd, had ik het waarschijnlijk nog niet overleefd.

Bij mij was het feestje bij iemand anders, maar was degene zelf helemaal lam. En ik sliep dus met dat meisje op de kamer. Gelukkig had ik al van te voren een emmer gepakt, zodat ze daar in kon kotsen. Na een kwartiertje ofzo was ze al klaar en kon ik het opruimen. Maar een paar uur later is ze dus wéér gaan kotsen, deze keer niet in de emmer maar op de vloer en zelfs wat op de lakens. Gross.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 mei 2011 - 18:55:
Foto!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 mei 2011 - 19:43:
Jaweljaweljawel? *puppy eyes*

Feit: ik kan mijn essay niet maken, want ik begrijp de opdracht niet. Correctie: ik begrijp de drie mogelijke opdrachten niet, dus ik kan er niet eens eentje kiezen. [/facepalm]

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 1 mei 2011 - 19:46:
Gelukkig dat je ouders niet fucking kwaad zijn geworden! Als dat bij mij zou zijn gebeurd, had ik het waarschijnlijk nog niet overleefd.

Bij mij was het feestje bij iemand anders, maar was degene zelf helemaal lam. En ik sliep dus met dat meisje op de kamer. Gelukkig had ik al van te voren een emmer gepakt, zodat ze daar in kon kotsen. Na een kwartiertje ofzo was ze al klaar en kon ik het opruimen. Maar een paar uur later is ze dus wéér gaan kotsen, deze keer niet in de emmer maar op de vloer en zelfs wat op de lakens. Gross.


De hele vloer zat bij mij onder joh.. gaat ze er vervolgens met d'r haar in hangen.. en met d'r gore handen d'r haar vastbinden.. Het was echt super goor.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20