Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Papieren Liefde [TH]

Papieren Liefde [TH]

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 mei 2011 - 18:06:
In Papieren Liefde zit Bill in eerste instantie opgescheept met een hoer; een stomme, dronken grap van zijn vrienden. Achteraf gezien lijkt Nora echter perfect om zijn slabakkende imago een beetje op te krikken. Ondanks haar schandelijke beroep moet hij toegeven dat ze mooi is en dat ze flair heeft. Ze is ideaal. Daarom huurt hij haar in om een maand te doen alsof ze zijn vriendin is en zo oprukkende geruchten de kop in te drukken. In zijn hoofd lijkt alles volgens plan te lopen, maar iedereen weet dat wie goochelt met geldbriefjes en liefde vervalst, met zijn kop tegen de lamp loopt.
Klik voor het verhaal


En ik heb eigenlijk een beetje hulp nodig:

Hi there!
Ik voel me een beetje gegeneerd om dit topic te openen, maar ik doe het toch maar...

Om te beginnen vat je dit maar op zoals je wilt/voor wat het is, want dit is en blijft eigenlijk gewoon een roep om meer lezers natuurlijk. Maar ten tweede wil ik eigenlijk een wat idioot klinkende vraag stellen over Papieren Liefde aan de mensen die het lezen of lazen.
Gewoon een feitelijke vaststelling: er zijn minder lezers/reacties. De vraag die daarbij hoort: wat zijn jullie opmerkingen over Papieren Liefde? Kritiek, dingen die je zag veranderen van het begin naar waar het nu zit, minpuntjes, negatieve dingen die jou wel opvallen, maar mij niet? Dingen in mijn schrijfstijl of in de verhaallijn, in de personages, in whatever? Ik heb geen betareader meer, dus ik ben zeg maar blind voor dat soort zaken. En daarom post ik dit dus. (Beeld je nu maar een poppetje in met zenuwachtig hangende armen of zo.)
Ik ben weer aan het verhaal aan het schrijven en ik hoop er binnenkort weer mee te kunnen verder gaan, maar ik kan het gewoon niet laten om me af te vragen wat mensen er kritisch van vinden?

Jullie zouden me echt waar plezier doen als jullie me op dit vlak verder helpen met PL, want ik heb om eerlijk te zijn zelf soms het gevoel dat er iets mis is.

(Boy, ik voel me zo stom, maar ik post het toch maar.)



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 mei 2011 - 17:25:
Ik vind dat het verhaal juist veel beter geworden is naarmate er meer hoofdstukken kwamen. Alsof het veel serieuzer is geworden en je er meer tijd in gaan steken bent.
In kritiek ben ik slecht en eigenlijk valt me er niets negatief in op, behalve de soms lange pauzes tussen het posten in. Misschien ligt het daar aan?
[En eigenlijk heb ik geen recht van spreken met dat laatste want ik post zélf sloom.]

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 4 mei 2011 - 23:10:
Daar heb je gelijk in, hoor. ^^" Het is inderdaad serieuzer geworden en ik ben er meer tijd in gaan steken. Het verhaal was eerst ontstaan als een grapje, zeg maar. Een luchtig zij-verhaal waaraan ik zonder veel bedoelingen een paar beginstukjes schreef, vooral om de writersblock bij mijn andere, serieuze verhaal weg te krijgen. Maar uiteindelijk schreef ik niet meer aan dat verhaal en toen ik vorig jaar zo ongelukkig was en niet op school kon focussen, ben ik aan PL beginnen schrijven. En toen werd het wel serieus. En daardoor raak ik dus in de problemen. |: Maar ik kan het niet niet-serieus maken, omdat het in mijn hoofd best wel... af is? *brabbel*

Het is ook niet dat ik niet weet waar het heen moet met het verhaal, want ik heb best wel een duidelijke verhaallijn. Het is meer dat tijdens het schrijven van de stukjes de ideeën niet komen of helemaal niet leuk lijken. :/ ...misschien moet ik mezelf maar eens aanleren om echte tijdsprongen te maken. En het probleemstuk dan gewoon negeren?

Dankjewel om te reageren, lieve Kayley. <3
Nog iemand? ._.