Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 165

Offtopic 165

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 3 mei 2011 - 11:50:

Thanks to my lovely model! <3 (Alleen filmmateriaal, nog niet het origineel)

Klik

of copy past;

http://www.youtube.com/watch?v=WCW1b_d3a2U

n_n



ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 14 mei 2011 - 17:13:
Uhm, weet ik niet meer. En ik begon er mee. Oh nee, omdat Mascha zei dat haar conciërges tijdens haar gymles door de muur liepen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 mei 2011 - 17:34:
Oh ja! Now I remember :']

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 14 mei 2011 - 18:02:
Wie van jullie heeft er hier een tweede naam?
Daar moest ik ineens aan denken, en ik weet niet meer waarom... maar goed.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 mei 2011 - 18:05:
Mijn roepnaam is mijn tweede naam (:

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 mei 2011 - 18:07:
De laatste keer dat die vraag werd gesteld, geloofde de helft van het forum dat mijn naam echt Dorothy Anastacia Elisabeth is, maar inmiddels is de lol eraf, dus... Nee. Ik heb geen tweede naam.
Ik heb één naam, en ik vind hem stom. Dorien.
Dusseh. Ik reageer intussen nog nauwelijks op mijn echte naam, omdat jullie mij allemaal Do noemen, en mijn reallife-vrienden inmiddels ook.

En als het aan mijn papa lag, dan heette ik Veerle. -walg-
En mijn opa wou dat ik naar hem vernoemd werd, en mijn opa heet Amaat, dus hij heeft mijn hoogzwangere moeder weken aan haar kop gezeurd om mij Amata te noemen. Like, is dat een naam?? o_o

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 14 mei 2011 - 18:14:
Mijn tweede naam is Monica, naar mijn oma. En Elise komt van Elizabeth - de tweede naam van mijn ma, en de naam van mijn overgrootoma...

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 mei 2011 - 18:16:
Ik heb vier namen: Juliana Petronella Johanna Theresia, en mijn roepnaam is Julia. [voor wie het wil weten: de eerste is een oudtante, de tweede en derde zijn mijn oma's en de laatste is mijn moeder.]
Maar ik heb niets te klagen over mijn naam. :'
Edit: ohja, eigenlijk wilde mijn moeder mij Hannah noemen, naar een van mijn oma's dus. Maar uiteindelijk werd het toch Julia. LOL. Als ik een jongen was geweest had ik Pim geheten [ipv mijn broertje] en als hun volgende kind dan ook een jongen was geweest hadden m'n ouders hem Bob genoemd. _0_ [en als Pim ook een meisje was geweest, heette hij Anna. De logica daarvan snap ik ook niet.]

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 mei 2011 - 18:19:
Ik heb vier namen: Juliana Petronella Johanna Theresia, en mijn roepnaam is Julia. [voor wie het wil weten: de eerste is een oudtante, de tweede en derde zijn mijn oma's en de laatste is mijn moeder.]
Maar ik heb niets te klagen over mijn naam. :'
Edit: ohja, eigenlijk wilde mijn moeder mij Hannah noemen, naar een van mijn oma's dus. Maar uiteindelijk werd het toch Julia. LOL. Als ik een jongen was geweest had ik Pim geheten [ipv mijn broertje] en als hun volgende kind dan ook een jongen was geweest hadden m'n ouders hem Bob genoemd. _0_ [en als Pim ook een meisje was geweest, heette hij Anna. De logica daarvan snap ik ook niet.]

Jij... Ziet er niet uit als een Hannah.
Julia past bij jou. <3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 mei 2011 - 18:23:
Vond ik ook al (ik heb het me geprobeerd voor te stellen). En eh - Tenkjoe ^^
En m'n moeder had een vaag verhaal over tandenpoetsen en dat ze wist dat ik Julia moest heten of zo x' [/niet interessant]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 mei 2011 - 18:27:
Pim staat echt zo heel erg in contrast met Juliana Petronella Johanna Theresia.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 mei 2011 - 18:32:
Pim heet ook niet alleen maar Pim hoor x'D
Hij heet Petrus Johannes (dachtik) Theodorus, naar mijn opa, mijn oma (want de opa daarvan woont op Curaí§ao en we zien hem bijna nooit enzo) en de laatste is mijn vader. En z'n roepnaam is Pim (obviously).
Stiekem ben ik nu heel nieuwsgierig naar Emma's namen

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 14 mei 2011 - 18:41:
Ik heb alleen maar mijn voornaam. En dat vind ik niet erg of zo, ik ben best tevreden met mijn naam.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 14 mei 2011 - 18:43:
ikheetNicoleNoémi. meteenstreepjeopdeE. maarikdachtaltijddatheteentrema-dingwas.

ikweetnietwaaromikzoheet,trouwens. Nicole. papawilhetmepasvertellenalsik. "oudgenoegben". dusehm. ik. denk. datikheteigenlijknietecht. weten. wil. eigenlijk.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 mei 2011 - 18:53:
Ik heet Daniëlle Emilie (De Fluks, muhahaha), en als ik een jongens was geweest had ik Martijn geheten. Oh, en mijn namen zijn gewoon random gekozen, aldus mijn mama.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 14 mei 2011 - 19:11:
Hmm, volgens mijn ouders had ik Thomas geheten als ik een jongen was...



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20