Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » The Bedroom Game

The Bedroom Game

1 2 3
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 4 mei 2011 - 14:31:
dubbelzinnige titels zijn zo awesome... x)

Nieuw forumspelletje!
De bedoeling is dat iedereen zijn/haar eigen slaapkamer beschrijft, aan de hand van zeven (7, niet meer en niet minder) geselecteerde voorbeelden.
Dus niet van "vier muren, en daar die poster en daar een raam van zo hoog en zo breed en ladidadidom". Slaapkamers zijn iets persoonlijks. Dus vertel ons zeven elementen die jouw kamer "persoonlijk" maken.
Oh, en als je bijvoorbeeld een collectie kroonkurken hebt, telt die hele verzameling als 1 voorbeeld.



Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 7 mei 2011 - 18:19:
1. Mijn knuffel-kist. Hij is groot genoeg om er in te slapen. In die kist zitten allemaal dingen waar ik sentimenteel van word. Al m'n oude knuffels, van die dolfijnen met geheim rits-vakje (waar nu een blikje Monster in zit) :]
2. Een bankje dat van origime een babybedje was. Maar we hebben één hekje er uit gehaald. Het was het bedje van m'n zusje. Via de leuning kan ik makkelijk naar buiten klimmen via het kleine raam. Het is een heel oncomfortabel ding maar het is wel handig als opslagplaats voor m'n kleding.
3. Mijn stereo waarvan de boxen niet verder uit elkaar kunnen dan tegen de CD speler aan. Omdat het koord te kort is en ik te lui ben om weer es de techneut uit te hangen. Maar hij maakt wel een mooi geluid, er zit een microfoonaansluiting bij en een mp3speler-aansluiting. Verder, ook geweldig, een loudness knop en een mute-knop :3
4. Mijn lievelingsraam waardoor ik naar het balkon en het dak kan. Er hangt een paars gordijn voor om het zonlicht tegen te houden want daar heb ik een grafhekel aan. In het raamkozijn staat een houdertje voor wierrook en al m'n nagellak staat er.
5. Ik heb een verkleedkist in m'n kamer staan met van alles er in. Maar het is oud dus het indianenpakje en het zwarte-pietenpakje passen niet meer. Er valt altijd wat leuks in te vinden. Sjaaltjes en hoedjes, en petjes bijvoorbeeld. Zelfs een keer een hele leuke jurk gevonden. En een sjaal uit Griekenland.
6. The Wall of GaGa. Ik heb een heel gedeelte van mijn muur vol met posters, artiekelen en plaatjes van Lady GaGa gehangen. Naast mijn kledingkast en naast mijn tweepersoonsbed. Ik knuffel hem regelmatig en zo af en toe doe ik even een buiginkje.
7. De rechter kledingkast. (Ik heb er twee) Hierin zitten de leukste kledingstukken. Blousjes, hoodies, jurkjes, tuniekjes, en zo voort. In de andere zit namelijk alleen maar plain-zooi. In de rechter kledingkast liggen ook vaak mijn handschoenen, mijn sjaaltjes en mijn scoutinguniform hangt er altijd aan.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 8 mei 2011 - 19:30:
1. mijn honing-tapijt dat van ver beige lijkt maar dat eigenlijk bestaat uit hele dunne woldraadjes in wit en blauw en grijs en oranje.
2. de postkaart die mijn opa stuurde vanuit Canada toen ik een paar maand oud was, en waarop hij beloofde dat ik daar ooit met hem naar de walvissen zou gaan kijken. [momenteel vermist...]
3. mijn oudste paar Converse, kapot en volgeschreven, die ik met de veters aan mijn lamp heb gebonden.
4. mijn verzameling papieren kraanvogels aan het plafond.
5. de voorpagina van de Spaanse krant aan de binnenkant van mijn deur (met de foto van het Spaanse elftal met de wereldbeker).
6. mijn Darren Shans die altijd tot op de millimeter op de juiste plaats en in de juiste volgorde moeten staan.
7. de tekening die Yas van mij heeft gemaakt .

Oh Gott, die tekening -0_

Enne.. mijn kamer is niet persoonlijk. Het is een kelder en sinds ik er woon heb ik er geen tijd in gestoken.
Dus dat moet nog komen.
Of ik moet mijn oude kamer beschrijven x]

Galadriwele
Galadriwele

Galadriwele is offline

[321]
Galadriwele zei op 8 mei 2011 - 19:52:
1. Mijn fotocamera die, als ik hem niet gebruik, ligt te verstoffen op mijn computer zodat ik hem snel kan nemen als ik hem nodig heb.
2. Mijn muziekmappen en VNJ-mappen die op de linkerkant van mijn ladenkast liggen.
3. Het papieren lieveheersbeestje dat ik van mijn Hongaarse gastzus heb gekregen en nu aan mijn bureaulamp prijkt.
4. Het 3D-brilletje van de Alice in Wonderlandmusical, de 1ste 3Dmusical ter wereld trouwens. (Mwi, die dag was zo leuk ^^)
5. Het muziekdoosachtigedraaiding uit Duitsland op mijn nachtkastje dat ik toen ik erg klein was gekregen heb van mijn (nep)tante toen ik nog erg klein was.
6. Mijn oude volksdansschoenen en mijn Baskische espadrilles met kriekjes erop die nooit uit de hoek van mijn kamer komen, omdat ik ze nooit draag.
7. De Harry Potterboeken die een ereplaatsje hebben gekregen in mijn boekenkast.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 8 mei 2011 - 20:37:
(...)
Oh Gott, die tekening -0_

Enne.. mijn kamer is niet persoonlijk. Het is een kelder en sinds ik er woon heb ik er geen tijd in gestoken.
Dus dat moet nog komen.
Of ik moet mijn oude kamer beschrijven x]



The SMELL <3

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 9 mei 2011 - 16:03:
Dit is echt leuk!! Maar mijn kamer is op dit moment een puinhoop. Mijn moeder wil mijn kamer gaan verschuiven en ik ben het er mee eens, alleen toen kwam ze ermee dat ik dan wel mijn kamer moest gaan opruimen.. Maargoed ik zal dit doen zodra mijn kamer is veranderd en ik mijn spullen netjes heb opgeruimd!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 mei 2011 - 17:29:
Hmm, die van mij is niet heel erg persoonlijk (en vrij nieuw)

1.De felgekleurde dromenvanger die bij m'n raam hangt.
2.De koelkastmagneten op mijn radiator
3. De vleermuisknuffel aan m'n bed. (ze heet Reina, ik kreeg d'r van een vriendin en als m'n zusje het waagt hem te stelen (zoals ze met praktisch al m'n andere knuffels heeft gedaan) sla ik haar hoofd eraf met een koekenpan)
4.De treinkaartjes aan mijn schuine plafond.
5.De to do-post-it's op mijn kast.
6.De stenenverzameling op mijn kast. (en dat zijn er maar een paar, ik heb er nog veel meer)
7.De lichtjes/boekensteunen/knuffels/andere prullen in mijn boekenkast. (en dat zijn dus niet al mijn boeken)


Nu met foto's. ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 mei 2011 - 17:35:
DAAN!! IK HEB DAT WAAROM-DAAROM-BOEKDING OOK!!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 mei 2011 - 17:36:
Lang leve rommelmarkten.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 mei 2011 - 20:42:
1. Mijn computer, het heilige ding dat ik al zes jaar heb en waar ik nog steeds í¡lles mee kan ^^
2. De posters op het schuine stuk muur/dak & aan het plafond, waarmee ik mijn - geloof het of niet - oude Orlando Bloom posters heb vervangen. Inclusief mijn 4 favoriete Cinema Bizarre posters<3
3. De uitgeprinte foto van Luminor op mijn nachtkastje.
4. Mijn altijd rommelige bureau. Seriously, hoe vaak ik het ook opruim; it always ends up a mess.
5. Mijn bakje notitieblaadjes. Zonder zou ik mezelf nog vergeten mee te nemen.
6. FanFic-mensjes fotocollage (die ene gemaakt door Tessa) aan mijn spiegel, zodat ik jullie gezichten elke ochtend zie :3
7. Mijn rozenkrans & rozenkransboekje op mijn nachtkastje, omdat ze heel speciaal zijn, ookal liggen ze tussen de rommel.

[eigenlijk wilde ik bij elk punt na 1 "en de rest van de rondslingerende troep" opschrijven, maar eigenlijk zit er best veel moois tussen de zooi ^^]

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 9 mei 2011 - 20:52:
Ik heb eigenlijk nog meer zooi maar da's meer dan zeven. En en foto's komen nog x]

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 10 mei 2011 - 12:36:
Ik ga denk ik ook foto's maken, en dan verander ik het laatste element, want iets anders is beter, denk ik.

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3

ijstheetjuh3 is offline

[762]
ijstheetjuh3 zei op 10 mei 2011 - 19:18:
Als de batterijen van mijn camera vol zijn, maak ik wel foto's:3

chiboebel
chiboebel

chiboebel is offline

[394]
chiboebel zei op 12 mei 2011 - 21:28:
Ik ga binnenkort ook eens een lijstje maken. Nu niet want ik ben mijn kamer een grote beurt aan het geven (opruimen). zelf in ieder kastje ben ik aan het opruimen.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 juli 2011 - 19:38:
Mijn kamer is niet zo heel persoonlijk. Maar ik verveelde me. x']

1.Mijn magneet bord met kaarten van de tijd dat ik in het revalidatiecentrum zat.
2. Mijn Disney lamp met dat ding wat er aan hangt.
3. De beeldjes op mijn stokoude tv.
4. Mijn Happy Birthday koe die ik kreeg van mijn buurmeisje op mijn 9e verjaardag
5. Mijn gitaar
6. De sterretjes aan mijn plafond. Die hangen daar echt al jaren.
7. De k3 cd in de Heineken CD box. Ja, ik wist niets anders meer.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 20 juli 2011 - 20:05:
1.De "witte-ik-moet-naar-Sick-Puppies-protest-ballonnen" aan mijn plafond die nu bijna leeg zijn.
2. Mijn CD's.
3. Mijn gesigneerde Sick Puppies concertkaartje <3. Dat ik er niet scherp op kon zetten.
4. De Biffy Clyro poster die nu aan mijn muur hangt maar die vroeger op school hing en die ik praktisch gezien met mijn leraar Latijn gestolen heb.
5. Mijn deur met tekeningen.
6. Mijn schriften met verhalen en dingen van toen ik al heel klein was.
7. Mijn prent van Bodo en het oerwoudconcert, mijn favoriete prentenboek toen ik klein was. Hij heeft een viool. :'


Nu met foto's.
En @ Mascha, ik heb die CD van K3 ook. x)



1 2 3