Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Tv Shows

Tv Shows

1 2 3 4
xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 mei 2011 - 11:02:
ik weet eigenlijk niet of deze topic bestaat maar deze is anders dan hehe. ik hou er van als mensen dingen in vullen voor miieeeh! maar punt is. de laatste tijd gaan alle goeie tekenfilms series van de buis en word vervangen door rotzooi. dus ik wilde weten welke serie of tekenfilm of programma wil je dat terug komt. enz.

welke shows je mist/ en terug wilt.
1. Danny Phantom
2. Jimmy Neutron (niet seans planeet)
3. Dragon Ball Z
4. The Vampire Diaries
5. Card Capter Sakura
6. Rocket Power
7. As Told By Ginger
8. The Box
9. Topper The Pops
10. Shin Shan
11. Sam Sam
12. Sabrina the teenage witch
13. save by the bell
14. sweet valley high

Wat is you favoriete show. nu op TV.
1. GTST
2. Phineas and Ferb
3. Glee
4. the vampire diaries
5. pretty little liars


:'D trouwens iedereen die het zelfde show of progamma in hun lijstje hebben
geef ze een kleurtje of maak ze vet gedrukt
zo kunnen we zien wie het zelfde interesses hebben.





neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 sep 2012 - 16:01:
Ik mis Criminal Minds, Pretty Little Liars, The Mentalist, The Vampire Diaries en Ghost Whisperer. Vooral Ghost Whisper, want daar komt geen nieuw seizoen van en mehh.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 sep 2012 - 16:29:
Ik wil het derde seizoen van My Little Pony!! ö

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 8 okt 2012 - 10:41:
Ik heb in één weekend bijna een heel seizoen gekeken van The Vampire Diaries. Woeps. ^_^ En het is zo dom, want, er was een aflevering hier op TV in BE en ik wou per se de volgende ook zien. Dus ben ik op internet op zoek gegaan naar de volgende aflevering, en nu zit ik al aan seizoen 3. _o_
Maar het domme is dat ik pas vanaf de zesde aflevering van seizoen 2 heb gekeken, en seizoen 1 dus helemaal nooit heb gezien. Ik heb de pilot proberen uit te kijken, maar ik vond die zo saai. Dusja, het is echt niet 'logisch', zegmaar, hoe ik de serie volg. _o_

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 okt 2012 - 15:58:
Zo doe ik het ook altijd, Carlina. Fuck logica. (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 8 okt 2012 - 16:16:
Zo doe ik het ook altijd, Carlina. Fuck logica. (:


Ik ben dus op die manier ook een serie gaan kijken. [degrassi: the next generation] Ik ben bij seizoen 9 begonnen en zit nu al halverwege seizoen 10. De rest van de seizoenen had ik alleen de eerste aflevering gezien alleen die waren allemaal zoooooo saaai dat ik gewoon gelijk ben over gestapt naar seizoen 9. En nu loop ik ook gelijk met de afleveringen op tv.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 okt 2012 - 16:27:
Oja, degrassi. Dat moest ik ook nog kijken. Ooit.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 okt 2012 - 16:53:
Zo ging het bij mij ook met Glee. Ik keek eerst een aflevering uit seizoen 2, toen ben ik seizoen 1 op dvd gaan kijken op volgorde (en daarna seizoen 2), en ondertussen keek ik seizoen 3 op tv & internet :'

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 8 okt 2012 - 17:06:
DEGRASSIIIIIIII. Maar de eerste seizoenen waren de beste, hands down.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 okt 2012 - 17:17:
Van Glee keek ik eerst seizoen twee - damn wat was één daarna een tegenvaller. Daarna begon ik aan drie, maar ik ben nog steeds mar halverwege gekomen.
Van Skins keek ik eerst seizoen drie en daarna vier en ik heb een aflevering van seizoen vijf gezien.
Van Doctor who heb ik twee afleveringen gezien.
Van GTST keek ik eerst vanaf de dood van - hoe heette die gozer? Rutger? Weet niet meer. En toen vanaf dat Lucas erin zat. Ik stopte toen Edwin dodging en ik kijk weer sinds Bilal erin zit.
Sherlock heb ik zowaar op volgorde gekeken.
En dit was sowieso interessant. Oh en soms kijk ik Alles was zählt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2013 - 18:30:
Ik heb gister voor het eerst een aflevering van Herken de homo gezien en er is stiekem kans dat ik het ga volgen. ;D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 jan 2013 - 18:41:
DSDS, DSDS, DSDS. (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 jan 2013 - 19:16:
Supernatural! Hoewel ik niet weet tot hoe ver ik door kan kijken voor de feels komen en mijn toetsweek verpesten, maar goed.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2013 - 19:54:
Ik heb trouwens laatst voor het eerst Sherlock gezien en ik vond het best wel gaaf. Verder wil ik stiekem nog wat My Little Pony kijken en moet ik nog steeds een paar afleveringen Criminal Minds inhalen van toen ik in Ghana zat. Verder wil ik eigenlijk ook aan Doctor Who beginnen. ^_^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 jan 2013 - 19:58:
Succes met vijftig jaar inhalen, haha.
Ik wil Supernatural kijken, maar school. En ik moet Glee bijkijken. Enne. Ja.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2013 - 20:01:
I kneeeuw, maar ik heb het een paar keer gezien en stiekem vind ik het best wel leuk en en en ja. Ik hoef het niet per se helemaal in te halen, gewoon om de zoveel tijd een paar afleveringetjes kijken. ^_^



1 2 3 4