Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Een eigen boek.

Een eigen boek.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 16 mei 2011 - 14:11:
Ik was aan het surfen op internet en toen kwam ik deze website tegen. Er zijn hier een hoop goede schrijvers en schrijfsters en misschien dat jullie hier iets aan hebben. Hebben jullie hier niks aan, heb ik het toch in ieder geval geprobeert.



Dus jij wilt schrijver worden?
Dat kan. En wel in een paar simpele stappen. De tijd van het publiceren van een boek via een traditionele boekenuitgever of het compleet zelf doen ligt achter ons. Mijnbestseller ondersteunt je bij het schrijven en opmaken van je boek en met het publiceren en het verkopen van je boek.

Uiteraard zorgen we er ook voor dat jouw boek in hoge kwaliteit wordt geprint en thuis bij de koper wordt bezorgd. In een paar eenvoudige stappen heb jij je boek uitgegeven. Zonder kosten en met maximale support. Natuurlijk breng jij zelf wel het belangrijkste mee: je verhaal. En niet onbelangrijk: jij krijgt 50% van de winst van jouw boek. Vanaf het eerste exemplaar verdien je al.

Start direct met je boek en stap in de wereld van mijnbestseller.

Word nu schrijver bij Mijnbestseller



De bovenstaande tekst is een kopie van de site van mijnbestseller.nl.



Mijn vraag aan jullie is; zouden jullie je hiervoor aanmelden? Zien jullie hier iets in?



xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 16 mei 2011 - 14:36:
het is zo site waar iedereen iets kan beginnen. dan duurt het denk ik langer tot je eigenlijk bereikt wat je wilt bereiken... je wilt uiteindelijk in een boekenwinkel terecht komen of bol.com lijk mij..

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 16 mei 2011 - 14:46:
maar dat zou met deze site ook kunnen. Nouja vanaf augustus 2011, maar het schrijven van een boek neemt natuurlijk wel de nodige tijd in beslag.

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 16 mei 2011 - 14:50:
Ik vind het op de een of andere manier niet erg betrouwbaar. En de boeken komen mij ook niet zo erg bekend voor, dus ik zou me denk ik hier niet voor aanmelden.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 mei 2011 - 15:12:
Dit klinkt als een site als de Free Muskeeters (of zoiets, te lui om het na te zoeken). Daarbij moet je eerst genoeg mensen vinden die zich aanmelden voor verdere informatie, en daarna nog een x aantal (20 geloof ik) kopers, voor ze iets gaan drukken.
(Tenminste, ik ken iemand die daar een boek heeft 'uit laten geven', en die moest dat dus doen)

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 16 mei 2011 - 15:19:
Oke, nou ach het was een idee... Misschien dat ik het zelf ooit is ga gebruiken. Ik ga het wel zien!

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 16 mei 2011 - 17:22:
Eerst mijn schrijfstijl verbeteren en dan denk ik er over na.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 mei 2011 - 17:31:
Ik vind het inderdaad ook niet heel betrouwbaar. Je geeft hen namelijk wel jouw werk, en ik weet niet - als ik iets schrijf is het op de één of andere manier toch een stukje van mij, en ik zou niet willen dat een internetsite met de credits gaat spelen. Buiten dat ik nog lang en lang niet klaar ben om een boek te schrijven, laat staan een boek dat goed genoeg is om uit te geven, laat staan het daadwerkelijk uit te geven. Als ik ooit al op dat niveau ga komen. Dus nee, voor mij niet. Maar als je het wilt doen, kun je het wellicht proberen?

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 16 mei 2011 - 22:34:
Ik zou het zelf nooit doen, omdat ik mezelf gewoon niet goed genoeg vind om van mijn verhaal een boek te maken. Maar ook het idee om mijn verhaal zomaar op te sturen scares the crap out of me. Wie weet wat ze er allemaal meedoen?
Ik geloof er niet zo in :x
Maar proberen kan geen kwaad?

vezz
vezz is offline

[6]
vezz zei op 8 juni 2011 - 15:35:
En zijn de auteursrechten wel in orde?