Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 166

Offtopic 166

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 mei 2011 - 16:21:
Blub.



Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 26 mei 2011 - 18:56:
Ik moet tot 7 juni en dan ben ik klaar met school.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 26 mei 2011 - 18:58:
Hi guyss.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 26 mei 2011 - 19:00:
zucht...

Ik ben het ziekenhuis echt zo kotsbeu...
Ik moest vandaag op controle, nu bleek dat mijn bloedplaatjes weer gedaald zijn en dat cortisone in mijn geval alleen werkt in een HEEEEL hoge dosis, en dat kan mijn lichaam niet aan
andere behandeling dus, nu mocht ik dus vier uur in het ziekenhuis gaan zitten tussen allerlei oude mensjes die zeurden en tennis keken terwijl ik medicatie kreeg via een infuus
en morgen moet ik om 11 uur weer naar het ziekenhuis om vier uur aan zo'n infuus te hangen
en maandag weer...
en dinsdag ook...
en woensdag ook...
en dan krijg ik een paar weken rust, en dan moet ik weer 5 dagen na elkaar gaan...

en die vier uur duren ZO LANG!!!
je kan alleen zitten, en muziek luisteren, en lezen en het geklaag van die oudjes aanhoren, maar je mag je arm amper bewegen want anders gaat er een of ander alarm af --'
maar morgen neem ik de iPad van mama mee, kan ik film kijken

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 26 mei 2011 - 22:13:
ikdroomdedatwemeededenaaneensoortuitwisselingsprogramma. enwewerdenallemaaluitgewisseldmetbomen. enplanten. duswijmoestenallemaalnaarhetregenwoud. endandaarwonen. vooreenjaarlang. enwehaddensoortvandekrachtenvandeplantenwaarmeewe. like. uitgewisseldwaren. enikwaszo'nplantdiezichomallesheendraait. dusikhadfuckingcewlearmen, enikkonallesvastpakken. enDowaszo'nplantdiebeweegtalsjeerinknijpt. jeweetwel. maardathadnietzoveelnut, wantniemandwildeinDoknijpen. enTessawaseenvleesetendeplant. enhaarhaarklaptedichtalserietsophaargingzitten. enzeatdooreengatbovenophaarhoofd. datwasvreemd. enJesswaserook. Jesswaseenboom,dusJesskonnietzoveel. enBohadeenhelelelijkehoed. maarzijwasgeenplant/boom. zijwasergewoon.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 mei 2011 - 22:24:
Dat is echt een fucking chille droom.

Het enige wat ik nog weet van mijn droom is dat ik mijn blauw met wit gestreepte bloesje aan had en er bloed op kwam *anti-climax*

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 27 mei 2011 - 9:14:
@Kol; Yeah. Ik eet vlees. :3

Ik droomde dat ik m'n wekker uit had gezet omdat ik op ging staan maar toen stond ik niet op en toen kwam me vader binnen (in het echt) en die zei "moet je niet opstaan?" en toen raakte ik helemaal in paniek. En toen was het nog lang geen tijd v.v

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 27 mei 2011 - 12:14:
Ik droomde helemaal niets :3 Nja, ik droomde wel, maar ik kan het me niet meer herinneren.

Ik zit nu op school, en straks heb ik scheikunde en dat is stom.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 mei 2011 - 12:17:
Eergisteren droomde ik dat ik verdronk. En ik weet niet meer wat ik vannacht heb gedroomd...

En in mijn dorp hebben ze feria, dus ik heb al sinds woensdag vrij. ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 mei 2011 - 14:54:
Yeaahhh, eindelijk zijn me examens om.
Nu lekker zomervakantie.
Zijn hier al mensen klaar met hun examens en samen met mij een feestje willen vieren op FF???

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 mei 2011 - 16:08:
Hmm, hier heb je geen examens, maar gewoon toetsen.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 27 mei 2011 - 17:19:
Ik had geen examens. Ik moet nog even lang, maar goed wachten tot ik mijn examens ga doen.
Maar ik ben wel benieuwd naar de uitslag, want mijn lievelingsneef heeft dit jaar ook examens gedaan en ik weet nou niet meteen zeker of hij het heeft gered.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 mei 2011 - 17:23:
Mijn zus is net thuis van haar laatste examens. Waarschijnlijk krijgen we hier een party binnenkort ..

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 27 mei 2011 - 17:27:
*valt binnen* Anyone remember me? ^^ Oké, zo lang was ik niet weg, kuch.

Ik moet nog één examen, maandag, which is muziek en best wel leuk. & tot nu toe heb ik alleen wiskunde verpest, maar met een klein kansje heb ik nog een 5,1 en dan sta ik tenminste voldoende voor wiskunde. En verder ging alles eigenlijk best wel goed. If anyone's interested. x)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 mei 2011 - 17:32:
Mooi zo (:

Natuurkunde schijnt heel moeilijk te zijn geweest, maar dat heb jij toch niet?
Mijn zus heeft iig daarvoor tussen de 4 en de 5,2
(en ze moet minstens een 5,2 voor een voldoende gemiddeld..)

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 27 mei 2011 - 17:39:
Nope, natuurkunde heb ik niet. & ik vond wiskunde keimoeilijk, maar dat lag waarschijnlijk aan mij.
Maar Latijn & Grieks waren allebei best wel makkelijk en daar ben ik echt blij mee; misschien heb ik wel een 6,6 voor Latijn en dan sta ik gemiddeld een 7, en voor Grieks heb ik waarschijnlijk hoger dan een 5,5 en dan sta ik gemiddeld een 6, en aangezien ik op Grieks begon met een 3 in de vierde... x'D
En nu ga ik mijn jurk aantrekken en mijn haar doen, want vanavond is het diner @ school en ik moet over twintig minuten de tram hebben. [/slome duikelaar]
Tschüss <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20