Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 167

Offtopic 167

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 12 juni 2011 - 17:45:
Oef, de offtopics gaan langzaam de laatste paar weken... :x



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 juni 2011 - 12:11:
@Emma: de zomer is ook een tijd voor voornemens, meer dan Nieuwjaar, vind ik. ^^ De meeste mensen worden vrolijk van de zon en zijn dan vol goede moed en willen dan echt iets van hun leven maken, terwijl je na Nieuwjaar met een winterdepressie zit. x'D

Ik zit hier nu met een koptelefoon op en mezelf horen tikken door de headphones heen klinkt echt héél erg raar o.o

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juni 2011 - 12:31:
Sowieso heb ik in de winter eigenlijk helemaal geen tijd voor voornemens x)
Een of twee weken na Nieuwjaar is er altijd weer een toetsweek ><'

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 juni 2011 - 12:32:
Uhuh. Dat helpt ook wel mee. _0_

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 juni 2011 - 13:06:
Joh. Gisteren stond de tv op TMF, en de clip van Party Rock Anthem van LMFAO komt op, right? En ik zit in de zetel met mijn zussen en Davine (beste vriendin van zus die momenteel bij ons inwoont). Davine staat op en begint te shufflen -of hoe je dat ook schrijft-, hilarisch zicht, lots of lolz.
Next thing I know, I swear to God, mommy makes a fucking beeline from the kitchen... en komt mee dansen. En gewoon even zeggen, je moeder dat dansje zien doen, in haar keukenschort, terwijl ze "EVERY DAY I'M SHUFFLING!" schreeuwt, kinda makes your day.
Volgende keer neem ik een filmpje op.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 13 juni 2011 - 13:30:
Mocht er iemand intresse hebben...
We hebben een nieuwe computer en ik was bezig met mijn deel van de oude op te ruimen, toen kwam ik dit tegen.
Een reportage van de groep waar ik twee jaar geleden in speelde
Ze bestaat ondertussen niet meer omdat we geen leden meer hadden, van de muzikanten in het filmpje zijn we met 6 overgebleven en spelen nu in de harmonie van Meulenberg met nog steeds Grazziana als dirigente ^^
ow, en, Eline is mijn zusje, en Donatella het meisje waar ik al jaren een crush op heb, heb je ze beide ineens gezien
en dit is ook de kans voor degene die mijn 'muziektalent' willen horen...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juni 2011 - 15:19:
Een moeder van een leerling op mijn school die wiskunde heeft gestudeerd is gaan klagen dat de stof voor wiskunde D te lastig is aangezien zij het niet kan.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 juni 2011 - 15:26:
Een moeder van een leerling op mijn school die wiskunde heeft gestudeerd is gaan klagen dat de stof voor wiskunde D te lastig is aangezien zij het niet kan.
Dat is best erg o.o

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juni 2011 - 16:47:
(...) Dat is best erg o.o
Ja, maar er wordt waarschijnlijk toch niets veranderd, want;
1. het is mijn school, en mijn school doet niet aan dat soort dingen
2. het proefwerk is overmorgen
3. we hebben twee leraren, op twee locaties. en mijn leraar heeft gezegd dat mijn locatie het wel kan (the liar)

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 juni 2011 - 16:49:
Wat een stomme school? o.o Seriously, dat mag toch niet zomaar...

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 13 juni 2011 - 16:58:
@ Emma, dat is echt erg. Serieus. Ik zit ook op een kutschool, ik snap hoe je je voelt...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juni 2011 - 17:11:
Het is nogal kut, aangezien het wel mijn gemiddelde gaat bepalen en er geen centraal eindexamen is.
Ik ben aan de ene kant heel blij dat er geen CE is, ik ga nooit alles wat we tot nu toe gedaan hebben kunnen onthouden. Maar aan de andere kant heeft mijn school dus eigenlijk volledige vrijheid in wat ze ons leren tijdens wiskunde D, en daar word ik niet zo vrolijk van.
Ik wil geneeskunde gaan doen, en ook juist als de loting wordt afgeschaft, is je gemiddelde heel belangrijk. Aangezien ik niet zoveel vakken heb, maakt wiskunde D dan best veel uit. En als ze dan belachelijke proefwerken gaan maken, is mijn cijfer daarvoor aanzienlijk lager.

Maarja. Ik ga weer leren ><'

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 juni 2011 - 17:15:
Dat is inderdaad nogal kut o.o Maar er zullen toch zeker wel richtlijnen zijn voor wat er wel en niet geleerd mag worden bij wiskunde D? Anders is het hele vak een beetje nutteloos, kunnen ze er net zo goed alleen maar kleurplaten uitdelen of zo.

Succes <3

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 13 juni 2011 - 17:21:
Dat is echt een rotstreek. Ik vind heus dat een school vrijheid heeft in haar manier van lesgeven, maar wees redelijk, als het leerlingen belemmert om later te doen wat ze willen? Dat vind ik echt belachelijk. En als er richtlijnen zijn voor wiskunde D, dan snap ik echt niet dat ze op jouw school wiskunde geven die zelfs niet te doen is voor iemand die wiskunde gestudeerd heeft, want het lijkt me wel dat dat er dan buiten ligt. 0_0

En inderdaad, succes.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 13 juni 2011 - 17:31:
Hoihoi

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juni 2011 - 17:42:
Kleurplaten uitdelen, dat klinkt goed

Ik ga er vanuit dat er wel richtlijnen zijn voor wiskunde D, maar wij krijgen allemaal extra boeken gemaakt door leraren van onze school of mensen van de universiteit. En ik ben er vrij zeker van dat die allemaal niet binnen de richtlijnen vallen ;'



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11