Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 168

Offtopic 168

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 4 juli 2011 - 21:55:



ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 5 juli 2011 - 14:58:
@ Emma; hnmj, okay. Misschien moet ik niet klagen, maar ook de hele manier waarop het verder geregeld was. Het sloeg helemaal nergens op, wie immer op mijn school...

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 juli 2011 - 15:06:
Oh, bij ons gaat gewoon elke leraar in een lokaal zitten, met proefwerken, en dan heeft elk leerjaar een half uur om cijfers + proefwerken te gaan halen/inzien. En je krijgt je werk bijna altijd terug, alleen niet als het een SE is of als de leraar erop staat dat hij/zij ze niet meegeeft.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 juli 2011 - 15:08:
@ Meike: Bij mij was het zo; je moest naar een lokaal, leraar deelde alles uit/las cijfers op, (leraar nam alles weer in, als het was uitgedeeld), vijf minuten vervelen in het lokaal en hop naar de volgende.
en dat ging dan gecombineerd met leraren die te laat waren en zo x)

Oh, en op de allerlaatste dag, toen de rapporten uitgedeeld werden, waren er van de vier mentoren van de vijfde klas op mijn locatie, DRIE niet aanwezig.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 5 juli 2011 - 15:09:
Wij niet, blijkbaar. Wel elke leraar in een lokaal, maar niet met vaste tijden per jaar. De hele school liep door elkaar en het was totaal niet duidelijk welke leraar je proefwerk had, waar de leraar zat die je nodig had. En er waren dus ook wat leraren die er uiteindelijk niet bleken te zijn, onder wie mijn mentor die alle herkansingsbriefjes had en nu heb ik geen herkansingsbriefje. Ik ga niets herkansen, maar ik vind het wel een knap lullige streek.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 juli 2011 - 15:25:
Dat is echt heel lullig. Bij ons is het allemaal goed geregeld en als een leraar er niet is, dan zetten ze op de schoolsite bij welke leraar je dan je proefwerk moet gaan halen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 juli 2011 - 16:15:
Bij ons gaat het opgeven voor herkansen via internet, dus dat probleem hebben we in ieder geval niet.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 5 juli 2011 - 16:29:
Dat is wel beter, inderdaad, om het via internet te doen. En ik zou sowieso wel eens graag op een school zitten waar alles beter geregeld was. Want dit soort dingen hebben wij dus altijd. We hadden na de helft van het jaar niet eens een mentor meer...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 juli 2011 - 16:33:
Ik heb een keer drie natuurkunde leraren in een jaar gehad

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 5 juli 2011 - 17:27:
Ik ga vrijdag en zaterdag naar Leuven, shoppen, waterpijp roken en slapen bij Ruth<3

alsallesgoedgaattenminstexd

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 juli 2011 - 17:30:
Probleem. Ik moet net zijn en ik heb nul nette schoenen. Als in. Nul.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 juli 2011 - 23:02:
Vinden jullie mij ook op die Whitney lijken?
Sommige vinden dat namelijk: http://www.youtube.com/watch?v=LPp3YUlTfts&feature=fvwrel

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 juli 2011 - 18:11:
Vinden jullie mij ook op die Whitney lijken?
Sommige vinden dat namelijk: http://www.youtube.com/watch?v=LPp3YUlTfts&feature=fvwrel
Niet heel erg, eigenlijk. Misschien het silhouet een beetje..

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 juli 2011 - 21:47:
Het valt me op dat iedereen hier nog wel online is, maar het forum helemaal dood is.
*strooit koekjes om mensen te lokken*

Ik verveel me echt enorm. o.o

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 juli 2011 - 21:49:
KOEKJES! *-*

Maar, ja, klopt wel. Ik zelf ben gewoon die hard Youtube filmpjes aan 't kijken... ^^'

Westwick
Westwick is offline

[129]
Westwick zei op 8 juli 2011 - 21:52:
Het is hier idd stil :o



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11