Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #22

Gooi-het-eruit-topic #22

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 juli 2011 - 21:18:
*rawr*



MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 20 juli 2011 - 15:45:
(...)
Rot TNT! dan is hij -telt- 5 dagen onderweg geweest. En dan zeggen ze dat hij er binnen 1 dag is... Veel plezier met de 2e over 5 dagen dan.


Kan niet wachten Zit daar weer een foto van elvis bij?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 juli 2011 - 15:46:
(...)

Kan niet wachten Zit daar weer een foto van elvis bij?

Eh. Ja. x'D Alleen wel wat kleiner.

Oh en! Ik heb 200 woorden in 10 minuten geschreven! *Is trots op zichzelf.*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juli 2011 - 15:51:
Kamer opgeruimd

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 20 juli 2011 - 16:43:
@ Sarita, I know. Ik heb het net uitgevonden bij de bibliotheek. :]

En Darren Shan is zo awesome. O_O Omg.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 20 juli 2011 - 16:45:
Ik heb nog nooit iets van Darren Shan gelezen. *Zoekt biebpas op*

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 20 juli 2011 - 16:53:
Ik heb the City trilogie gehaald. De eerste twee boeken dan, want ik vond het asociaal om ze alle drie mee te nemen. Niet dat iemand ze hier leest, I guess, aber. Don't care.
Ik was al in de eerste begonnen, maar had het toen teruggebracht, en nu ben ik gewoon verder gaan lezen waar ik was gebleven zodat ik het boek uitheb voor ik op vakantie ga en het niet mee hoef te lezen. En Gótt, het is echt geniaal.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juli 2011 - 17:23:
Ik moet nog heel veel boeken lezen. Nog 12 voor Nederlands en 7 voor Engels, volgens mij. Dus.. ja. Eigenlijk moest ik deze vakantie heel hard gaan lezen. Maar nu heb ik me voorgenomen om dat in Italië te doen, op het strand.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 20 juli 2011 - 17:25:
Daarom heb ik nu heel veel boeken van de bieb gehaald, en ik ga vrijdag naar de stad avec Daan om daar nog wat boeken te kopen, dus ik zit helemaal goed. ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 juli 2011 - 17:25:
Ik heb the City trilogie gehaald. De eerste twee boeken dan, want ik vond het asociaal om ze alle drie mee te nemen. Niet dat iemand ze hier leest, I guess, aber. Don't care.
Ik was al in de eerste begonnen, maar had het toen teruggebracht, en nu ben ik gewoon verder gaan lezen waar ik was gebleven zodat ik het boek uitheb voor ik op vakantie ga en het niet mee hoef te lezen. En Gótt, het is echt geniaal.

-vliegende plethug-
THE CITY <3 Sowieso z'n beste werk, I swear to God.
En het einde is echt... er zijn nog geen woorden uitgevonden om te beschrijven hoe briljant het is. Geniet er maar van.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 20 juli 2011 - 17:32:
Ik ben nog maar in het eerste boek bezig, en I love it. Ik zat gewoon helemaal verstijfd te lezen. Het is zo abnormaal. En ik ben van de Kardinaal. Sortof. Hij is best wel. een van de briljantste personages over wie ik gelezen heb.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 juli 2011 - 19:01:
970 woorden in een kwartier. BIJNA DUIZEND. <3
*proud*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 juli 2011 - 22:56:
Wow, wacht. aparte bibpassen voor de kinder- en volwassenafdeling? Ik kreeg ze in het begin gewoon niet mee (ruim een jaar geleden soms ook niet, terwijl het grootste deel van de young-adult boeken daar ook staan), maar dan was mama mee en zette ik het op haar pasje. ^^

Oh, oh, ik heb The City hier nu ook liggen. En Demonata. En ik heb de bib vandaag beledigd door daarbinnen de Engelse afdeling van Drentse bibliotheken af te kraken (als blikken konden doden...)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 juli 2011 - 0:15:
Ik ben nog maar in het eerste boek bezig, en I love it. Ik zat gewoon helemaal verstijfd te lezen. Het is zo abnormaal. En ik ben van de Kardinaal. Sortof. Hij is best wel. een van de briljantste personages over wie ik gelezen heb.

TEAM FERDY <3
Gnaah, ik ben toch echt wel team Capac, sowwy in mijn hoofd lijkt hij op Joseph Gordon-Levitt. MAAR DAT WIL NIET ZEGGEN DAT ZE DIE BOEKEN MOGEN VERFILMEN! -stuurt huurmoordenaars naar Hollywood- Als ze het wagen... they touch, they die.
Lees je ze trouwens in het Engels?

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 21 juli 2011 - 9:27:
@ Daan, ja. Volgens mij is het zo dat je met een volwassenenpas geen jeugdboeken mag halen, en met een kinderpas geen volwassenenboeken. Maar dat laatste weet ik niet zeker.

@ Do, nee. Mijn bieb heeft geen Engelse afdeling. But I like them so much, dat ik ze waarschijnlijk nog in het Engels koop. En ze nog een keer lees. Dat doe ik wel vaker.
Ferdy is cool. Hij is zo. vreemd en geniaal. En. raar. En ik vind hem awesome. Alleen ik heb het eerste boek nu uit, dat breng ik terug naar de bieb en dan haal ik de derde op, dan neem ik de tweede en derde mee op vakantie. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 juli 2011 - 9:30:
Ik ben wakker. Zo'n 3 of 4 uur eerder dan normaal.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20