Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Promoting Nickelback

Promoting Nickelback

BAM
BAM

BAM is offline

[49]
BAM zei op 11 juli 2011 - 23:50:
Hey allemaal,

ik ben nu even niet hier om een van mijn fanfic's te promoten, maar om een subcategorie te promoten !!!

Namenlijk: Nickelback !

Kom op Jongens en Meisjes! Gaan jullie nu echt beweren dat ik en Freaking de enige Nickelback Fans hier zijn ??? NEE TOCH ?!! Deze gasten hebben ook wel wat lof verdient op deze site vind ik.... Goed... ik hoop dat het aanslaat en ik hoop snel meer fanfic's te zien ^^

kusjes BAM



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 juli 2011 - 23:51:
Ik ben fan van Nickelback, maar niet genoeg om er fanfictions over te schrijven.
Bands kunnen nog altijd lof krijgen zelfs zonder dat er fics over geschreven worden, because they are that good.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juli 2011 - 23:52:
Ik vind ze wel leuk, maar het is niet echt een band waar ik over zou gaan schrijven. Scusi.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 12 juli 2011 - 0:02:
Ik houd van Nickelback, maar als ik een fanfiction ga schrijven, dan zijn dat óf gewoon songfics, of over Tokio Hotel of Harry Potter.

Maar wie weet... misschien schrijf ik ooit nog wel eens een fanfiction over de band. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 juli 2011 - 11:54:
Ik ben vorige week begonnen met naar ze luisteren. (:
Maar om een FanFic te schrijven moet ik me toch veel meer verdiept hebben in de personages, en buiten dat ben ik tegenwoordig ook een stuk meer bezig met gewoon verhalen die niet onder fanfictie vallen. Eh. Ja. Maar ik kan zegmaar niet over een bestaand persoon schrijven zonder er het nodige van af te weten, en goede muziek is geen garantie voor kennis over de band zelf. Zegmaar.
Maar ik hoop voor je dat andere mensen het wel kunnen en willen doen. (:

EnteredDanny
EnteredDanny

EnteredDanny is offline

[76]
EnteredDanny zei op 8 aug 2011 - 12:46:
Ik zit er idd aan te denken om missch. een fanfiction over Nickelback te schrijven. Het is namenlijk een van m'n favo bands. Maar ik zit momenteel met de handen in het haar over mijn verhaal. Maar omdat jij je er zó druk over maakt, BAM, zal jij de eerste zijn die over de eerste chapter hoort!