Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Belangrijk!

Belangrijk!

1 2
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 22 juli 2011 - 0:27:
Okay, listen up people!
Jullie mods zitten de laatste tijd een beetje heen en weer te kletsen over wat we kunnen doen om dit forum nog meer awesomeness te geven dan het al heeft. De bekroonde verhalen komen niet echt van de grond, en voor de rest hebben we niet echt ideeën waar we meteen met z'n vieren bovenop sprongen van "Ja! Dat doen we!". Dus, om FanFic.nl weer aan te zwengelen, deze vraag aan jullie?
What do YOU want?
Niet bang zijn, we bijten niet. Vertel het ons maar. Ideeën, tips, opmerkingen, een voorstel voor een spelletje, een vaag plan dat je ooit op de hoek van een schrift had gekrabbeld, alles dat ons forum leuker kan maken.
Speak up! Waar zit al die fantasie, die wilde plannen? Kom mee brainstormen. Hoe meer getikte plannen, hoe meer vreugd.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 juli 2011 - 0:35:
Ik heb geen nieuwe ideeën, eigenlijk.
Maar ik vind de schrijfwedstrijden altijd echt heel leuk. Alleen deze loopt niet, en het is stom dat iedereen zich opgeeft zonder ooit iets in te leveren. Maar toch vind ik het altijd leuk.
En de Bekroonde Verhalen vind ik ook leuk, ik hoop echt dat die op zijn minst in augustus weer een kans zullen krijgen. Eén keer is niet eerlijk. ):
Nou ja. Dat is niet echt iets nieuws, maar. Like. Ja.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 22 juli 2011 - 0:43:
Hmmm, op THH wordt er elke maand een schrijver van de maand gekozen, en dan verschijnt er een post met een klein interviewtje in het topic...
Ik weet niet hoe die schrijver van de maand gekozen wordt, maar misschien is dit een idee??

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 juli 2011 - 1:05:
Ja maar. Ik wil het niet meteen afkraken, hoor, maar hoe weet je nou wie van al die schrijfsters en schrijvers op FanFic de beste is? En dan moet je ook weer kijken naar wat je het 'beste' vindt vallen. Wie er het meeste vooruit is gegaan in een bepaalde periode? Wie er de mooiste zinnen formuleert? Wie het meeste mensen aan het huilen krijgt? Wie de beste plotten verzint?
Maar aan de andere kant zouden dat ook catagoriën kunnen zijn.
Alleen. Er zijn zovéél schrijfster en schrijvers. Maar ja. Er zijn ook heel veel verhalen, en die gaan ook nooit allemaal gelezen zijn. Dus misschien is het wel een leuk idee? ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 juli 2011 - 11:39:
@Bo; na deze schrijfwedstrijd heb ik een idee voor een nieuwe, dus dat van die schrijfwedstrijden wordt geregeld. ;'

Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 22 juli 2011 - 12:27:
Pff ff denken.

Foto wedstrijd?

Hmmm, dat is dan wel een beetje erg orgineel.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 juli 2011 - 11:55:
Ik vind ook dat de Bekroonde Verhalen nog een kansje verdienen, maar dat heb ik al een paar keer gezegd (:
Ik denk dat het ook weer wat drukker zal worden als er weer een keer een potje DA komt. Er lopen nu inschrijvingen, maar er schrijven zich te weinig mensen in om te kunnen beginnen. Stel er zouden wel genoeg mensen zijn, dan leeft in elk geval dat deel van het forum weer op.
Tjaa.. Ik heb niet echt nieuwe ideeën. Ik denk dat het forum het snelst weer opleeft, als er iets is waar men dagelijks/wekelijks voor terug moet komen. (om te stemmen, iets in te leveren, dingen in die richting)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 juli 2011 - 17:47:
Misschien moet iemand de actievere leden op het forum aanmoedigen mee te doen met DA. Het is leuk als je er eenmaal mee bezig bent, maar misschien zijn sommigen gewoon te verlegen om de uitdaging aan te gaan. Dunno. Could be.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 juli 2011 - 17:57:
Ik denk ook dat een deel er niet zo veel van snapt en daarom af haakt, terwijl het echt niet zo moeilijk is.
(Maar dan moeten we nog wel een normale doen voor de Special, want anders wordt het denk ik heel verwarrend voor de nieuwen)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 juli 2011 - 18:11:
Stimmt, maar een special wordt op deze manier ook niets.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 juli 2011 - 18:44:
Weet ik. Er komen denk ik niet nog even vier deelnemers uit de lucht vallen.
Maar dan moeten we alle actieve leden die geen DA spelen op een of andere manier enthousiast ervoor maken.
*maakt puppyeyes naar degene die bij die beschrijving passen*
En dan moet iemand een potje in elkaar knutselen. En toestemming vragen aan Kayley.

Trouwens, ik weet dat de mods blijkbaar niet heel veel moed nog hebben qua Bekroonde Verhalen, maar de poll hoort al open te zijn en misschien wordt het populairder dan verwacht?

Ik weet niet of er eigenlijk wel een oplossing is voor het probleem. Want er is, zeg maar, niets veranderd aan het forum sinds de drukkere tijd. Het ligt, denk ik, eerder aan de mensen en hun bezigheden buiten FF. En dat is niet echt op te lossen door hier dingen toe te voegen, of ben ik heel pessimistisch?

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 24 juli 2011 - 19:13:
Nou ja. @ dat DA. Ik ga op vakantie, al voordat dat potje begint, en ben dan de hele tijd weg als het loopt. Maar misschien dat, wanneer er meer mensen terug zijn van vakantie, dat in ieder geval beter loopt?

OT: Ik heb niet echt ideeën, nu zomaar. Ik denk in ieder geval dat ze Bekroonde Verhalen een kans moeten geven, want dit was wel een periode waarin veel mensen bezig waren met het afsluiten van school, en misschien al op vakantie waren. En daarom hadden ze niet veel tijd voor Bekroonde Verhalen, denk ik. Misschien dat de volgende keer dan beter wordt.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 24 juli 2011 - 19:39:
@Emma; ja, de poll moet dus nog geopend worden, geloof ik. *kuch*

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 25 juli 2011 - 16:42:
Ik ben altijd druk bezig en vergeet snel dingen, dus meedoen aan DA werkt voor mij niet echt, ookal zou ik wel willen
En zelf heb ik echt géén idee. Ik zit te denken, maar er schiet me eventjes niets tebinnen.

Protego
Protego

Protego is offline

[19]
Protego zei op 31 juli 2011 - 20:03:
Okee nou om te beginnen de zoekfunctie maken :]

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 31 juli 2011 - 20:05:
^Dat moet je in een ander topic plaatsen. Dit is voor ideeën die we zelf kunnen opzetten en waar we niet per se een admin voor nodig hebben



1 2