Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #23

Gooi-het-eruit-topic #23

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 26 juli 2011 - 22:38:
Gooi het eruit^^



Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 19 aug 2011 - 15:17:
Maar waar is dat Pukkelpop-dinges dan?
Maar wat erg.. 5 doden!

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 19 aug 2011 - 15:19:
Ugh, Nog een woord over dat idiote pukkelpop en ik spring uit mijn vel,
(niet op een van jullie bedoeld, gewoon de media)

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 19 aug 2011 - 15:27:
@Rosalie Hasselt in België.

@Laura Ik begrijp wat je bedoelt. Er gebeurt iets en meteen blijft het dagen in de media en kunnen ze er niet meer over ophouden. Ik vind het niet zo erg dat mensen er over praten, maar als je het alleen maar op TV hoort wordt je er wel gek van, ja.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 19 aug 2011 - 15:37:
@Marije, Hier begrijpen ze me tenminste, ergens anders word ik direct afgestempeld als harteloos. Gewoon omdat ik niet zo meeleef met de slachtoffers. Het is erg natuurlijk, maar treft mij niet zo erg.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 19 aug 2011 - 15:58:
Na, ik leef wel heel erg mee met de slachtoffers, maar ik vind de media-aandacht niet nodig. Dat is het in mijn geval meer.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 aug 2011 - 16:43:
Ik ben stiekem trots op mezelf. Hele week tussen de studenten rondgehangen en geen druppel alcohol gedronken. Wel tussen de dronken mensen gezeten. Eén tip: als je met een groep (half)dronken mensen bent en je moet ergens op tijd zijn, ga dan minstens een uur van tevoren weg. They be slooow. En er is uitermate veel van-fiets-vallen-gevaar.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 19 aug 2011 - 16:50:
Maar waar is dat Pukkelpop-dinges dan?
Maar wat erg.. 5 doden!

het ligt een halfuur/3 kwartier rijden van mijn thuis vandaan
ik kom er héél vaak ;c

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 aug 2011 - 17:32:
Ugh, Nog een woord over dat idiote pukkelpop en ik spring uit mijn vel,
(niet op een van jullie bedoeld, gewoon de media)

Ja, gaat het een beetje? Een heel festivalterrein onder water, bomen ontworteld, tenten die instorten, algehele paniek, vijf doden, tientallen zwaargewonden... En dat mag niet in het nieuws komen? Het is nog geen 24 uur geleden gebeurd, wat denk je zelf dat het dan overal op tv en in de krant komt? Het is niet bepaald een kleinigheid. Ik zit in Spanje en zelfs hier was Pukkelpop het onderwerp van de avond, het stond tot op de Zweedse nieuwspagina's, mensen uit Japan en Amerika (die dus ook niet bepaald persoonlijk getroffen zijn) kwamen mij de hele avond vragen of ik oké was omdat ze wisten dat mijn zus en twee van mijn beste vrienden in dat inferno zaten.
PEOPLE DIED. Het kan me niet schelen dat dit nieuws jou niet persoonlijk boeit, dit soort opmerkingen maak je gewoon niet. Ga dan tekenfilms kijken als de nieuwsberichten op je zenuwen werken. Ik heb gisterenavond vier uur doodsangsten uitgestaan omdat ik mijn zus niet aan de telefoon kreeg. Dat is niet idioot. En het kan me niet schelen dat ik hierin geen objectieve partij ben, de eerstvolgende die het nodig vindt om meewarig te doen over een ramp die minder dan een dag geleden aan vijf mensen het leven heeft gekost, kan ergens anders gaan afkoelen met een forumban.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 aug 2011 - 18:38:
Is je zus uiteindelijk wel in orde?

SJELSYxYMAS
SJELSYxYMAS

SJELSYxYMAS is offline

[304]
SJELSYxYMAS zei op 19 aug 2011 - 18:46:
HEt zijn 6 doden, er is daarstraks nog een meisje gestorven. Er zijn twee mensen gestorven die vrienden van mij kenden...

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 aug 2011 - 19:10:
Is je zus uiteindelijk wel in orde?

Nu wel, ja. Toen het begon te regenen is ze naar haar tent gevlucht, maar toen de storm heviger werd is die onder water beginnen lopen en uiteindelijk ingestort. Ze heeft haar gsm en portefeuille meegegraaid en is beginnen rennen, maar alles stond onder water en overal waren mensen aan het gillen en toen begon op het terrein ook alles in te zakken en viel er een boom om en in de paniek is ze haar vrienden kwijtgeraakt, en de hoofdingang was ingestort, en iedereen liep te duwen en mijn zus heeft claustrofobie dus ze was helemaal over haar toeren toen ze uiteindelijk buiten was, en toen is de vader van een kennis haar komen ophalen en is ze bij hen thuis blijven slapen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 aug 2011 - 19:13:
Wow, heftig. o.o
Maar wel fijn dat ze niet gewond is.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 19 aug 2011 - 19:27:
(...)
Ja, gaat het een beetje? Een heel festivalterrein onder water, bomen ontworteld, tenten die instorten, algehele paniek, vijf doden, tientallen zwaargewonden... En dat mag niet in het nieuws komen? Het is nog geen 24 uur geleden gebeurd, wat denk je zelf dat het dan overal op tv en in de krant komt? Het is niet bepaald een kleinigheid. Ik zit in Spanje en zelfs hier was Pukkelpop het onderwerp van de avond, het stond tot op de Zweedse nieuwspagina's, mensen uit Japan en Amerika (die dus ook niet bepaald persoonlijk getroffen zijn) kwamen mij de hele avond vragen of ik oké was omdat ze wisten dat mijn zus en twee van mijn beste vrienden in dat inferno zaten.
PEOPLE DIED. Het kan me niet schelen dat dit nieuws jou niet persoonlijk boeit, dit soort opmerkingen maak je gewoon niet. Ga dan tekenfilms kijken als de nieuwsberichten op je zenuwen werken. Ik heb gisterenavond vier uur doodsangsten uitgestaan omdat ik mijn zus niet aan de telefoon kreeg. Dat is niet idioot. En het kan me niet schelen dat ik hierin geen objectieve partij ben, de eerstvolgende die het nodig vindt om meewarig te doen over een ramp die minder dan een dag geleden aan vijf mensen het leven heeft gekost, kan ergens anders gaan afkoelen met een forumban.

Een eerlijke mening word blijkbaar nergens meer geduld....
maar, ik begrijp wel dat het erg is en zo, maar je kan de TV nog niet meer normaal opzetten of facebook openen zonder dat er iets in staat over pukkelpop.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 19 aug 2011 - 22:20:
mijn nicht zat bijna onder die boom op de camping, ze had dood kunnen zijn><
en Thank god Do is je zus oké!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 aug 2011 - 16:16:
Ik praat teveel.

& nu is het topic vol.


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20