Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Schrijver ID's » Heartbeat's schrijvers ID

Heartbeat's schrijvers ID

Heartbeat
Heartbeat

Heartbeat is offline

[61]
Heartbeat zei op 5 aug 2011 - 15:57:
Wie Ben Ik?
Naam: Sally
Foto: (Ik had te veel suiker binnen) Klik!
Leeftijd 16
Hobbies: Tekenen, zingen, met mijn broer rondhangen en uiteraard schrijven :3

Afgelopen

His Little Sister
Omschrijving:Zeventien jaar geleden kreeg Georg's vader een kind bij een andere vrouw. Het was een meisje die de naam Sally droeg. Op haar 15de verjaardag vertelde haar moeder wie haar vader nu was en dat ze de half-zus was van de bassist van haar favoriete groep. Ze probeert al 2 jaar te vergeefs contact met het te zoeken tot ze op een avond na 1 van hun concerten iets gaat drinken in bar Alex en Tom met haar begint te flirten... Zal ze via hem uiteindelijk haar grote broer ontmoeten?


Nobody Said It Would Be Easy
Omschrijving:
Tom en Bill habben een tijd een vriendin. Bill gaat met Daantje en Tom met Sally. Door een incident heeft Sally een "panische" angst voor de fans en Daantje verbergt een geheimpje voor Bill.


My life as Capitol stylist
Omschrijving:
Sara-Holmes Prul, Effie Prul's kleine zus, is stylist in de 64ste Hongerspelen. Ze doet dit tegen haar zin en waneer ze haar eerste tribuut ontmoet ontspringt er een vonk. Ze wordt verliefd en dit kan haar haar kop kosten...

Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favour!


Aan Bezig

Jocks Don't Date Nerds
Omschrijving:
Tom Kaulitz: Quarterback, populair, vrouwengek

Sally Mannaerts: Stil, lid van de Gleeclub, slim

Twee mensen die normaal niet bijeen horen, maar door een gedwonge samenwerking bloeit er iets moois.



City Of Sin
Omschrijving:
Geloof jij in vampiers?
Geloof jij dat ze vlak naast je kunnen wonen?
Geloof jij dat ze net zoals jij zijn?
Geloof jij dat ze niet hartenloos zijn?

Ik geloof dat want ik ben namenlijk verliefd op een vampier...


Muggles Aren't Magic
Omschrijving:
Twee vriendinnen komen door een bizar ongeluk in de Harry Potter wereld terecht. Daar worden ze door Hagrid meegenomen naar Hogwarts waar ze de schok van hun leven krijgen. Ze blijken niet te zijn wat ze eerst dachten en ontdekken wie ze werkelijk zijn...

Who said magic isn't real?


When the summer ends
Omschrijving:
Tom:
Het is een prachtige zomer, de zon schijnt en de vogels zingen elk hun lied. Iedereen houdt van zo'n zomer. Iedereen behalve ik.
Op zo'n zomer stierf zij, het enige meisje dat me kon doen lachen en huilen tegelijk, in mijn armen.
Lees hier over ons. Onze vriendschap, over haar en haar laatste zomer



Gepauzeert

Waisting Away (English)
Omschrijving:
Dems loses her boyfriend Georg and discovers not very soon after his death that she expects his child. In the meanwhile she meets someone new and tries to get over his death.


SA's



Pain

Omschrijving:
You...
It has been enough...
I loved you, but did you realy think our love would survive kept hidden in the dark?


Phatomrider (English)

Pen Pals
Dit verhaal is woor mij geschreven in het engels en ik heb het vertaald. Ik vond het zo mooi dat ik het hier gewoon heb gepost

What If Tokio Hotel Didn't Exist?
Omschrijving:
Een verhaal van wat er van de jongens zou zijn geworden als ze niet beroemd zouden zijn. De beroepen van Tom en Bill heb ik uit intervieuws van hun gehaald en die van Gustav en Georg leken me gewoon leuk


Random Drabble!!!!!!!!



Heartbeat
Heartbeat

Heartbeat is offline

[61]
Heartbeat zei op 5 aug 2011 - 16:00: