Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #170

Offtopic #170

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 19 aug 2011 - 23:38:
Hallo! :'D



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 21 aug 2011 - 15:45:
Ga voor een tijdje naar Duitsland? Liefst iets als een maand of zo. Gewoon in het diepe springen, da's het makkelijkst. En de Konjunktiv is eigenlijk helemaal niet belangrijk in het dagelijks leven, maar nou en. x'D
Duits is helemaal niet moeilijk als je eenmaal doorhebt hoe het in elkaar zit. Veel lezen, veel proberen. Bijna al mijn Duits heb ik gewoon uit boeken of fanfics, alleen de grammaticakennis van school.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 aug 2011 - 15:48:
@Elise; je hebt nog drie weken. Ik nog één dag.
@Nadezh; ja, ik weet 't. Dat heb ik met Engels natuurlijk ook gedaan. Maar het punt is dat ik toen die uitwisseling in Duitsland heb gehad, en dat was een HEL. Dus ik weet niet of ik het wel nog een keer aan durf. En ik krijg wel boeken van school, maar als ze allemaal zijn zoals die laatste dan ga ik echt gillen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 21 aug 2011 - 15:51:
Waarschijnlijk heb je gewoon pech gehad. Ik heb een soort uitwisseling gedaan [eenzijdige uitwisseling, zij kwamen niet naar ons] en dat was echt fantastisch. Wat was er mis met die boeken? x'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 aug 2011 - 15:54:
Ja, oké. Maar ik was niet de enige die 't niet naar d'r zin had, dus misschien vandaar. Ik weet niet. Het was gewoon stom.
En - het ging over een jongen en een meisje, hij half crimineel, snijdt haar fietsbanden door omdat zij zijn rugzak door de gang heeft gegooid toen hij de arm van een eersteklasser omdraaide. Kortom: oh wat haten ze elkaar. Om daar vervolgens driehonderd [of tweehonderd, ik weet het niet meer, het was in elk geval veel te veel] pagina's over te lezen tot ze verliefd worden en zij naar Frankrijk verhuist en hij boos wordt en - einde verhaal.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 21 aug 2011 - 15:58:
Dat is inderdaad stom, als meerdere mensen het niet leuk vonden... [/no shit]

Wat voor boeken geven ze jullie? o.o Zoek zelf een boek uit! Ik weet nog wel een paar leuke, mocht je tips willen hebben. [Valt het op dat ik van Duits houd? *kuch*] En als je grammatica wilt weten, heb ik ook nog wel ergens een site waar het allemaal wordt uitgelegd.
Like, als je echt graag Duits wil leren, dan zijn er genoeg mogelijkheden. ^^ Maar ik kan me ook voorstellen dat je dat liever uitstelt tot je er meer tijd voor hebt. School is nogal time-consuming.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 aug 2011 - 16:00:
Ja, tips altijd welkom 'f course. ^^ En. Grammatica lukt over 't algemeen wel, alleen ik gebruik het zo weinig omdat ik het nooit spreek & schrijf, dus dan leer je 't nooit écht beheersen. Tenminste, lijkt mij.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 21 aug 2011 - 16:00:
IK HEB EEN MEGA REDVINE. ._.
Nee, serieus, je zou jezelf er mee op kunnen hangen.
Ik had er gisteren nog een paar moeten kopen en naar Hoediedanookheet van A Very Potter Musical die Ron speelt en naar Darren Criss. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 aug 2011 - 16:01:
Joey.

Geen idee waar je 't over hebt, maar hij heet Joey.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 21 aug 2011 - 16:03:
Joey.

Geen idee waar je 't over hebt, maar hij heet Joey.

Weet je wel, van die rode staaf-dingesen die ze in A Very Potter Musical steeds eten. Hun lievelings snoep? Zo ontmoeten Harry en Ron elkaar. Ken je AVPM eigenlijk wel? :x

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 aug 2011 - 16:05:
Natuurlijk ken ik het. Ik ga met Jess en Doos om - makes it kinda impossible to miss it.
Maar ik heb het nooit gezien.
Wel geluisterd.
Niet gezien.
Wel over gehoord.
Niet gezien.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 21 aug 2011 - 16:07:
Natuurlijk ken ik het. Ik ga met Jess en Doos om - makes it kinda impossible to miss it.
Maar ik heb het nooit gezien.
Wel geluisterd.
Niet gezien.
Wel over gehoord.
Niet gezien.

Echt niet? Dan moet je het echt een keer kijken. En Redvines zijn hemels. ^-^
Muh, hij is in 4 stukken gebroken. :'( En ik blijf er maar van eten.. Ik probeer mezelf te dwingen om wat te bewaren voor later.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 aug 2011 - 16:08:
Jamaar het is zo onduidelijk. Ik heb de eerste scène ooit gezien.
En - nou ja. Ik wacht wel tot 't zover komt dat Doos me dwingt het te kijken, dat scheelt moeite.

Oh en trouwens - hij heet echt Joey. I wasn't joking.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 21 aug 2011 - 16:09:
(...)
Echt niet? Dan moet je het echt een keer kijken. En Redvines zijn hemels. ^-^
Muh, hij is in 4 stukken gebroken. :'( En ik blijf er maar van eten.. Ik probeer mezelf te dwingen om wat te bewaren voor later.

ik wil ook Red Vines *.*
Of Twizzlers. Ik wil al enorm lang Red Vines proberen, maar toen ik naar Londen ging hadden ze alleen Twizzlers. En die zijn zo lekker *.*.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 21 aug 2011 - 16:09:
@Bo; well, you know where to find me. ^^ Mocht je een boek willen lezen voor Duits, ik raad Schweigeminute van Siegfried Lenz aan. Die's echt prachtig.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 21 aug 2011 - 16:10:
Jamaar het is zo onduidelijk. Ik heb de eerste scène ooit gezien.
En - nou ja. Ik wacht wel tot 't zover komt dat Doos me dwingt het te kijken, dat scheelt moeite.

Dit zijn trouwens RedVines, maar ik heb hem dan zegmaar, op hangjezelfop/suicidal formaat.
Hij is was gigantisch, maar ik blijf er maar van eten en volgens mij wordt ik er een klein beetje heel erg hyper van.
Oh, volgens mij doet de link het niet.. Zoek maar gewoon op op Google.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13