Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic II)

Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic II)

1 2 3 4 5 6
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 sep 2011 - 17:39:
Vroeger was de bosnimf een vredelievend maar ijdel wezen. Ze was een mooie maar mysterieuze verschijning en kinderen konden urenlang naar vertelsels over dit wezen luisteren.
Maar tijden veranderen en mythes doven uit.
De bosnimf merkte met ongenoegen op dat haar populariteit daalde en ze werd er zeer verdrietig om, waardoor ze een tijd lang niet meer in het bos gespot werd.
Nu is ze terug, en ze is er op uit om haar populariteit terug te winnen. Kan het niet goedschiks, dan moet het doel de middelen maar heiligen...


Welkom bij het tiende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Zoals in de titel al te zien is, is het een special. Speciaal voor deze special is er een nieuwe rol, namelijk de nimf. Die neemt de rol van badside volledig op zich, er is dus één badsider en de rest is goodside. De nimf heeft een magische kracht waarmee ze mensen kan betoveren. Is iedereen betoverd, dan heeft zij gewonnen. De betovering heeft nare bijeffecten, maar die zijn voor de goodside onbekend!

Rollen
1x Bosnimf (Nimf)
1x Boswachter (Jager)
1x Meermens (Waarzegger)
1x Bosgeest (Beschermer)
987654x Kind (Tovenaar)

Deelnemers
1. Eliros Bosgeest
2. neversay Kind
3. MoonRocker Bosnimf
4. Pline
5. Mine
6. Rosie16 Kind
7. Bodine Kind
8. KaulitzFreak Meermens
9. Monster23 Kind
10. realMe
11. dylan04
12. MyReflection Kind
13. missxangel Kind

Lynch en lunch is afwisselend per dag, om acht uur 's avonds! Dus vrijdag lynch, zaterdag lunch,... You get it where I'm going. ^^



Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 11 sep 2011 - 21:20:
Pauline en ik zijn alle twee betoverd zo te zien

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 sep 2011 - 20:31:
Geen fluff, want ik ben een slechte host.

Er is vandaag een Kind betoverd.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 13 sep 2011 - 16:03:
Weer een kind.....
eigenlijk is dat wel fijn, want dan hebben we de jager nog als die nodig blijkt te zijn.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 sep 2011 - 16:18:
Ik vraag me toch wel een klein beetje af wie de jager is.

Verder, op wie te stemmen?
Josette vind ik niet erg verdacht. Ze doet gewoon net als anders, alleen nu zegt ze wat meer, wat ik wel te begrijpen vind.
Sarita en Pauline lijken inderdaad betoverd te zijn, dus die zijn het ook niet.
Mascha dan, not so sure about her. Twijfels.
En Marije en Dylan zeggen niet zo veel, dus daar valt niet veel uit te halen, al zouden zij het wel kunnen zijn.
En dus heb ik 3 verdachten, maar op wie zal ik stemmen? o.o

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 13 sep 2011 - 16:38:
Dat op wie te stemmen heb ik ook.
Ik heb net terug gelezen een heel gedeelte van de beide topics en ik kom er momenteel niet meer uit.
Er word momenteel inderdaad niet veel meer gezegd waar je iets uit kan halen
xx b

dylan04
dylan04

dylan04 is offline

[24]
dylan04 zei op 13 sep 2011 - 19:26:
Ik heb maar weer random gedaan, omdat ik geen idee had wie de nimf kon zijn.. ik hoop dat we hem of haar bij deze lynch krijgen

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 13 sep 2011 - 19:30:
ik ga denk ik maar weer op Mascha stemmen....
haar verdenk ik nog steeds het meest...

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 sep 2011 - 19:58:
Ik heb ook op Mascha gestemd, maar ik weet niet of mijn stem telt. Want mijn internet deed kut en bleef heel de tijd hangen en toen moest ik wachten, dus ik stemde om 1 over 8 x.x

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 sep 2011 - 20:01:
Geen fluff, maar voor de afgelopen drie dagen ga ik ze vannacht schrijven! I PROMISE. (I feel so guilty.)

neversay is vandaag gelyncht, zij was een Kind.
Monster23 is eruit gezet wegens inactiviteit, zij was een Kind.

2. neversay - realMe [3]
3. MoonRocker - neversay [0]
4. Pline - Mine [0]
5. Mine - neversay [0]
9. Monster23 - Monster23 [0]
10. realMe - neversay [0]
11. dylan04 - neversay [0]

Tussenstand: Het begint te dringen... (;

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 sep 2011 - 20:05:
Dus de goodside verliest nu, tenzij de Jager zijn werk uitermate goed weet te doen & de goede persoon neerschiet? o.o That be no good.

Overigens, sorry Mas ;x

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 sep 2011 - 20:09:
Hmm. De jager moet maar een gok doen dan.
En ik begreep wel waarom iedereen mij verdacht vond. Mja. Ik was het dus niet. (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 sep 2011 - 20:31:
De Bosnimf was al bezig aan haar vreugdedansje, genietend van al de mensen in haar bos, bezig met haar laatste grote toverspreuk. Ze zou iedereen verliefd op haar laten worden, en ze zou niet meer in de vergetelheid geraken. Het plan was prachtig en perfect.
Of toch... bijna.
Ze rekende niet op de Boswachter, die met een buisje vol speciaal water de Bosnimf overviel. Na heel wat geworstel kon hij haar besprenkelen en ze ging in rook op.
Vanuit alle kanten in het bos kwamen dieren en mensen en ze maakten een kampvuur op de plek waar de Bosnimf was gestorven, feestend voor de rest van de avond.

Het bos zou nooit meer onder het terreur van een ijdel wezen komen.


MoonRocker is gekilld door de Boswachter. Zij was de Bosnimf.

De goodside heeft gewonnen. Punten worden snel toegevoegd en andere info en rommel, ik ga nu eerst verder roleplayen.

Also, dit is waarschijnlijk het laatste potje dat ik host, omdat ik nauwelijks nog op FF zit en het daarom heel de tijd vergat. Vind het jammer en misschien komt er binnenkort een tijd dat ik hier terug elke dag mijn tijd spendeer, maar ik kan niets beloven.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 13 sep 2011 - 20:33:
Jeah we won.....


MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 sep 2011 - 20:56:
AHSHIT.
DUDE.
*sad face*
BIJNA.
LIKE.
THIS CLOSE.
Maargoed.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 sep 2011 - 21:09:
Wie was de boswachter & hoe wist 'ie het? ^^



1 2 3 4 5 6