Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #25

Gooi-het-eruit-topic #25

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 sep 2011 - 19:34:
<3



KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 26 sep 2011 - 15:40:
God, HOE IS HET MOGELIJK???!!!!!

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat mijn zusjes van 11 en 14 zo egocentrisch zijn, ze altijd en overal hun gelijk halen, ookal zijn ze zo onbeschoft als weet ik veel wat, en hebben ze toch een sociaal leven van hier tot china?!

Ik heb er geen flauw idee van!

Ik durf mijn mond niet open te trekken tegen mijn ouders, ik waag het niet om de regels van mijn ouders te schenden, ik ben altijd beleefd, durf geen nee zeggen omdat ik dan met een slecht geweten zit, ik geef mijn zusjes zo vaak hun zin in mijn nadeel
En toch ben ik degene die altijd moet toegeven, want ik ben de oudste...
Ik moet het goede voorbeeld geven, maar waarom zou ik dat nog doen als mijn zusjes net het tegenovergestelde doen?
Ik kan net zo goed elke keer gaan roepen als ik mijn zin niet krijg, met deuren gaan gooien en mijn ouders uitschelden, maar het verschil is dat dat bij mij niet aanvaard wordt, en bij mijn zusjes wel...
Gaat het echt aan het feit gelegen hebben dat mijn pa iets vaker thuis was ik zo oud was als hun en daardoor strenger opgevoed ben?

In dat geval mag mijn pa wel wat vaker thuis zijn, want ik ben het zo kotsbeu dat mijn zusjes zich belangrijker voelen dan wie dan ook, in 2 minuten mijn hele humeur kunnen verpesten en dan nog trots zijn ook.

Ik bedoel, je trekt niet eerst een tijdschrift uit iemands handen omdat JIJ het wil lezen, en doordat je trekt scheurt het. Daarna trek je niet een iPad of laptop uits iemand handen omdat JIJ hem wilt, en daarna ook nog eens de afstandsbediening omdat je als 14 jarige Phineas and Ferb wilt kijken met de iPad op je schoot...

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 26 sep 2011 - 17:12:
@KaulitzFreak

Jouw zusjes zijn echt erg! Jammer dat er zo veel meer getolereerd word van hen, ze lijken duidelijk een harde hand nodig te hebben in hun opvoeding. Eigenlijk is het nog niet zo raar dat je als 14-jarige naam Phineas en Ferb wilt kijken, mijn vrienden kijken nog naar bayblade, Pokémon en Bakugan. En die zijn ook 14.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 26 sep 2011 - 17:14:
Anke, ik snap je perfect. De oudste zijn zuigt zwaar. Je moet altijd de verstandigste zijn, maar, je kan toch ook gewoon eens je verstand verliezen als je broertje/zusje je de héle tijd maar zit te irriteren?

Maar ik kijk Spongebob :x
Nah, een vriend van mij kijkt ook Phineas and Ferb, en die is bijna zestien

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 sep 2011 - 17:17:
Maar dat heeft toch niets te maken met de oudste zijn?

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 26 sep 2011 - 17:52:
Maar dat heeft toch niets te maken met de oudste zijn?

Oke, de keuze van tv programma's misschien niet, dat neem ik terug, ik ben zelf nog steeds pokemonfan...
Maar al de rest is wel wel waar!

Als je de oudste bent, wordt er van je verwacht dat je je volwassener gedraagt dan de anderen, jij moet beter weten, jij moet het voorbeeld zijn

En dan is er ook het feit dat de oudste altijd korter gehouden wordt
Omdat het hun eerste kind is en ouders alles nog moeten uitzoeken, zijn ze bij de oudste altijd heel beschermend
Terwijl bij de anderen, weten ze hoe het is en gaan ze sneller dingen toegeven
Zoals, ik kreeg een gsm bij mijn 11de verjaardag, mijn kleinste zusje op haar achtste
No way dat ik alleen met de fiets naar school mocht toen ik elf was, mijn zusje mag het al jaren

De oudste zijn heeft positieve kanten, maar ook heeeeeeel veel negatieve...

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 26 sep 2011 - 17:55:
@Anke: Maar dat is hetzelfde bij de jongste zijn. Natuurlijk kan het dodelijk irritant en vervelend zijn. Aan alles zitten positieve en negatieve kanten. :'

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 26 sep 2011 - 17:58:
@Anke ik heb dus precies hetzelfde -___-
Mijn zusje van 9 heeft een almost-smartphone en ik een klein nokiageval. En ik mocht toen ik 9 was na 8en geen tv meer kijken, en in het weekend mocht ik om 9 uur naar bed. Mijn zusje mag door de weeks én in het weekend net zo laat naar bed als ik. 9 uur en 11 uur. -_-

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 26 sep 2011 - 18:02:
Eindelijk heb ik terug inspiratie voor mijn stories! *gaat nu snel verder schrijven voor de inspiratie terug weg is*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 sep 2011 - 18:18:
En dan is er ook het feit dat de oudste altijd korter gehouden wordt
Omdat het hun eerste kind is en ouders alles nog moeten uitzoeken, zijn ze bij de oudste altijd heel beschermend
Ik snap dat het voor jou misschien zo voelt, maar een feit is het absoluut niet. Ik ben de oudste thuis en mijn broertje wordt véél korter gehouden, en dat is ní­ét omdat ik alles verpest heb. Het duurde twee jaar langer voor hij een huissleutel [ik typte huisslet] kreeg, hij mag nog steeds niet alleen naar de stad, hij mag niet alleen met de trein of überhaupt met het openbaar vervoer, mensen van het internet ontmoeten wordt niet eens over gesproken... Enzovoorts. Misschien dat het bij jou zo is, maar een feit is het zeker niet.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 26 sep 2011 - 19:53:
OMG. o.o Ik kan eindelijk op Pottermore ;D En. Yay. <3

Edit: Damn. Ik ben in Ravenclaw gesorteerd.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 sep 2011 - 13:33:
Oyooo, wie gaat er Tom Felton ontmoeten op FACTS?
That's right, biatch! ME! Woop-woop!
-rent heel fangirlish rondjes-

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 27 sep 2011 - 15:35:
@Do: OMG. o.o Awesome!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 sep 2011 - 15:55:
OMG. o.o Ik kan eindelijk op Pottermore ;D En. Yay. <3

Edit: Damn. Ik ben in Ravenclaw gesorteerd.


Ravenclaw is awesome.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 27 sep 2011 - 16:05:
@Do; I HATE YOU. Ik wilde gaan maar ik mag niet en de meeting is dan en aghh.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 27 sep 2011 - 16:50:
Ravenclaw is awesome.
Ik zit ook in Ravenclaw. Ben er trots op. <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20