Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Favoriete fanfiction?

Favoriete fanfiction?

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 29 sep 2011 - 16:18:
Zelf ben ik best wel nieuwsgierig naar wat jullie favoriete fanfics zijn. Zelf lees ik op dit moment nog bijna geen fanfic hier en zo kan ik ook meer fanfic 'leren kennen.'
Dus, welke fanfic lees jij het liefst en waarom?



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 sep 2011 - 16:27:
Ik lees alles van Nadezh. Want. Nou ja, daar is geen uitleg voor nodig.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 29 sep 2011 - 17:58:
I guess Instrumental van Minnie. (TWINcest) Het is gewoon zo vrolijk en luchtig en grappig. Verder volg ik eigenlijk niks. :'] Alhoewel ik het "origineel" van The Track of Summer heb gelezen, en omfg, die is geweldig. Alles van Do is awesome. (CosmicPurple) Oh. En Mundus Novum van Suk & Bo is ook awesome, als die eens verder gaat. (xSoParanoid/AppleSauce & Bodine, ik weet niet op welk account hij staat.)

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 29 sep 2011 - 19:21:
Mwuh, kiezen is moeilijk. Maar Teenage Wasteland van Do heb ik héél vaak gelezen omdat het geniaal is. En eigenlijk vind ik alles van haar mooi. (As Tessa said before me, en ik denk dat dat voor veeeeel mensen geldt die haar verhalen hebben gelezen. Van CosmicPurple dus.)
En van Nadezhda alles wat ik tot nu toe gelezen heb, en dan waren Fledermaus en Platz an der Sonne en Vlinders een paar van mijn favorieten.
En nog een fanfic die "Het jaar van hoop" heet, geloof ik. Van Undocumented, die vond ik heel mooi toen ik hem las. En misschien zou ik het opnieuw moeten lezen...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 sep 2011 - 19:34:
@Tesja; hij staat op xSoParanoid. En. Eh. Tsja. Ik schaam me echt voor m'n leesgedrag lately. x.x MAAR. Ik weet niet, ik heb meer favoriete schrijfsters dan verhalen. Ik bedoel - Nadezh is geniaal, en Do, en Kol is echt - like. Maar. Ja. Ik moet Fledermaus nog steeds aflezen, Schemering vond ik geweldig, Nach Dir Kommt Nichts ook, en Wit Bloed - ik heb nog nooit zo om een verhaal moeten huilen.
En van Do heb ik niet zoveel gelezen. Eh. Schuilen Onder de Regenboog, enen. Die ene, die ging over eh - eh. Iets met Tom (of zo) en dan heel ver van nu, na een atoomoorlog of zo. Eh. Ik weet 't niet meer, maar die is volgens mij ook nooit afgemaakt. Such a shame.
En - en. Daan vind ik ook goed & Kay lezen is ook leuk. EN. Tsja. 'dunno.
OH en Kol 'f course, al moet ik zeggen dat ik van haar alleen standalones (volgens mij alleen voor schrijfwedstrijden) gelezen heb, en geen verhalen.
ENENENEN Sleepwalker van Elise. :]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 sep 2011 - 14:01:
The Fine Line between Love and Hate en Scar Tissue van Dorien.
Zomertijd, Schemering en Fledermaus van Nadezhda.
Manier van Denken van Julia.
The Fairies' Tale van FanFic.

Dat is even alles waar ik op kan komen op het moment.