Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Schrijver ID's » Starlite`s ID

Starlite`s ID

Starlite
Starlite

Starlite is offline

[1]
Starlite zei op 6 okt 2011 - 11:23:
Naam: Ashley
Leeftijd: 16 jaar
Favoriete Personage: Alex Redbird
Waarom: Omdat ze echt een geweldige personage is dat ik tot nu toe bedacht heb. Vindt het gewoon geweldig hoe ik haar omschreven heb.

---------------------------------------------------------------------------------------------


Story`s:

Dream Catcher
You’ve always seemed more like a dream than reality.

Alex Redbird is een 17-jarige tiener dat samen met haar vader en oudere broer naar Forks verhuizen. Alex heeft een hele moeilijke jeugd gehad, vanwegen haar moeders en kleine broertje's dood.
Ze ontmoet nieuwe vrienden en raakt snel bevriend met Bella Swan.
Terwijl ze steeds closer wordt met Bella, ontmoet ze ene Jacob Black die zijn ogen niet van haar af kan houden.
Haar hele leven draait zich helemaal om als een windvlaag, wanneer ze Jacob beter leerd kennen...
Maar er ligt iets op de loer in Seattle.

You Can Run, But You Can`t Hide
Veronica Mortimer is een 17-jarige, jonge heks. Ze komt van een volbloed familie dat vol zit met Dooddoeners en ze staan allemaal achter Heer Voldemort.
Ze is de enige van haar familie dat in Gryffindor was gesorteerd en werd door haar bloedeigen familie verstoten. Samen met haar beste vrienden sinds het eerste school jaar: Harry Potter, Ron Wemel en Hermelien Griffel zijn ze opzoek naar de Gruzielementen.
Maar tijdens haar reis wordt ze achter volgt door een groep Snatchers die hun ogen op Veronica hebben gezet.
Kan ze ontsnappen of wordt het haar dood?


Upcoming:



Bumblebee
Bumblebee

Bumblebee is offline

[3]
Bumblebee zei op 27 jan 2012 - 20:49:
Attention! Attention!

Beste leden van fanfic!

Voor een of andere reden, kan ik niet meer inloggen op mijn oude account "Starlite."
Ik krijg zelfs geen E-mails meer...
Dus ik ben totaal radeloos en wist niet meer wat ik moest doen.
MAAR!
Hier heb ik een nieuwe account gemaakt en ik ga ook weer verder met mijn verhalen, dus maak je maar geen zorgen.
Alleen ik doe de verhalen op een andere account voor nu af aan.

Bedankt voor jullie moeite!

-XxX- Ashley (Starlite/Bumblebee)