Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Klachten » Kan niet inloggen.

Kan niet inloggen.

1 2 3
Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 12 okt 2011 - 21:03:
De titel spreekt eigenlijk voor zichzelf, maar het probleem is als je probeert in te loggen met je account dat hij dan zegt op de process pagina dat hij hem niet kan vinden en daardoor zullen sommigen niet in kunnen loggen. Je kunt het zelf uitproberen door uit te loggen en dan proberen in te loggen, maar dat raad ik je aan niet op je standaard browser te doen, omdat je er anders niet in komt.
Dus mijn vraag is kan iemand hier iets zo snel mogelijk aan doen?
Alvast bedankt voor de moeite.



Countenance
Countenance

Countenance is offline

[58]
Countenance zei op 3 jan 2012 - 13:28:
Ik ben altijd ingelogd. Heb dus nooit dat probleem. Ehh, maar iedereen kan er nu weer op, begrijp ik?

Nee, zo'n meisje van FF kwam daarnet weer op Q ze kan nog steeds niet inloggen.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 jan 2012 - 13:50:
En wie was dat dan?

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 3 jan 2012 - 14:15:
ALoserLikeMe noemt ze op Q, ik weet niet of ze ook zo op FF noemt, maar die kon niet inloggen omdat ze haar wachtwoord niet meer wist en de mail om haar wachtwoord te resetten kwam niet.

xMenessex
xMenessex

xMenessex is offline

[1]
xMenessex zei op 13 jan 2012 - 19:24:
AAAHHH! Ik kan ook niet meer inloggen! Ik heb verschillende acc's gemaakt maar kan er niet op!! Ik kon gisteren nog op CrystalClear, nu niet meer. Heb weer nieuw acc aangemaakt, met andere email. Werkt wel, maar wil heel graag mijn oude acc weer terug Ik weet niet wat het probleem is en heb al bij verschillende browsers geprobeerd. HELLUP ME!
xx Menesse

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 13 jan 2012 - 19:53:
^Ehh. En hoe precies kan je niet inloggen? Krijg je een melding, of zo?

vampirelove
vampirelove

vampirelove is offline

[1]
vampirelove zei op 27 feb 2012 - 15:59:
Goededag ik kan niet inloggen op mijn eigen account nu moet ik dus op me zusje der email een account aanmaken zodat ik teminste me favoriete verhalen kan lezen heb al 3x een nieuw wachtwoord aangevragd maar die krijg ik ook steeds niet binnen wat moet ik nu doen

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 21 aug 2012 - 3:11:
Ik heb met Opera voor de Wii nergens last van gehad. Firefox deed het ook prima, en Safari voor de iPad werkte ook. Of ben ik nu een lucky bastard.



1 2 3