Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Mijn vingers jeuken...

Mijn vingers jeuken...

1 2
Afterlife
Afterlife

Afterlife is offline

[153]
Afterlife zei op 26 okt 2011 - 18:43:
Om een fanfic te schrijven. Maar mijn fantasie is helemaal op [aa]
Hebben jullie dat ook wel eens?



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 okt 2011 - 18:54:
Ik heb juist vaak dat ik barst van de ideeën en ze of allemaal tegelijk wil schrijven en dan niet weet welke en dan lukt het allemaal niet, of ik wil gewoon heel graag schrijven & heb inspiratie, maar dan heb ik geen tijd, of ik heb wel tijd & geen inspiratie. Life sucks.

Afterlife
Afterlife

Afterlife is offline

[153]
Afterlife zei op 26 okt 2011 - 21:12:
Ik heb juist vaak dat ik barst van de ideeën en ze of allemaal tegelijk wil schrijven en dan niet weet welke en dan lukt het allemaal niet, of ik wil gewoon heel graag schrijven & heb inspiratie, maar dan heb ik geen tijd, of ik heb wel tijd & geen inspiratie. Life sucks.

Hahaha yes indeed life sucks!

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 27 okt 2011 - 7:07:
Ik zou zeggen, ga een leuk ietsigs iets doen. Zoals, like, naar buiten gaan en belletje trekken, of film kijken, of naar een toneelstuk, en anders naar een park, museum, of kam de omgeving uit. Dat is altijd wel ergens een bron van inspiratie. ^-^

Afterlife
Afterlife

Afterlife is offline

[153]
Afterlife zei op 27 okt 2011 - 10:35:
Ik zou zeggen, ga een leuk ietsigs iets doen. Zoals, like, naar buiten gaan en belletje trekken, of film kijken, of naar een toneelstuk, en anders naar een park, museum, of kam de omgeving uit. Dat is altijd wel ergens een bron van inspiratie. ^-^

Maar ik kan niet naar buiten..Ben ziek ;p

Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 28 okt 2011 - 18:16:
Dat heb ik ook heel vaak :'
En als ik dan eindelijk een idee heb, heb ik geen tijd om het uit te werken.
Life sucks :'

Afterlife
Afterlife

Afterlife is offline

[153]
Afterlife zei op 28 okt 2011 - 18:17:
Dat heb ik ook heel vaak :'
En als ik dan eindelijk een idee heb, heb ik geen tijd om het uit te werken.
Life sucks :'

Yeah indeed!

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 29 okt 2011 - 18:09:
Dat ken ik, goed genoeg. Dan wí­l ik schrijven, maar dan kan ik niets verzinnen of schrijf ik het steeds verkeerd neer. Maar naar muziek luisteren kan je ook altijd aan inspiratie helpen, of een film kijken, zo veel mogelijkheden

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 okt 2011 - 21:48:
Ik ben nu aan het opnieuw beginnen met m'n plot van afgelopen zomer, maar het wil niet, want ik moet eerst mijn personages uitwerken, maar dat is saai & daar heb ik geen zin in. Niet echt stimulerend dus.

Afterlife
Afterlife

Afterlife is offline

[153]
Afterlife zei op 30 okt 2011 - 15:13:
Dat ken ik, goed genoeg. Dan wí­l ik schrijven, maar dan kan ik niets verzinnen of schrijf ik het steeds verkeerd neer. Maar naar muziek luisteren kan je ook altijd aan inspiratie helpen, of een film kijken, zo veel mogelijkheden

Okee of lezen, haaha!

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 30 okt 2011 - 15:14:
(...)
Okee of lezen, haaha!

Inderdaad!

Afterlife
Afterlife

Afterlife is offline

[153]
Afterlife zei op 30 okt 2011 - 15:22:
(...)
Inderdaad!

(: Ik heb pas geleden ''Spotgaai'' gekocht <3

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 30 okt 2011 - 15:25:
(...)
(: Ik heb pas geleden ''Spotgaai'' gekocht <3

Dan is het perfect om daar inspiratie te halen, (voor een hongerspelen FF misschien?)

Afterlife
Afterlife

Afterlife is offline

[153]
Afterlife zei op 30 okt 2011 - 15:25:
(...)
Dan is het perfect om daar inspiratie te halen, (voor een hongerspelen FF misschien?)

Whaha lol ik krijg de eerste 2 pas met kerstmis. Dus moet nog ff wachten met lezen [a]

SweetGirl
SweetGirl

SweetGirl is offline

[19]
SweetGirl zei op 2 dec 2011 - 15:28:
Ik heb juist vaak dat ik barst van de ideeën en ze of allemaal tegelijk wil schrijven en dan niet weet welke en dan lukt het allemaal niet, of ik wil gewoon heel graag schrijven & heb inspiratie, maar dan heb ik geen tijd, of ik heb wel tijd & geen inspiratie. Life sucks.


ik ken het

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 2 dec 2011 - 19:51:
Ik heb nooit geen inspiratie o.O en ik heb vaak inspiratie op momenten dat ik dat helemaal wil -.-'' en vaak zit mijn hoofd zo ontiegelijk vol met ideeën, dat ik niet meer weet wat ik ermee moet, best gekmakend af en toe o.o Wat ik dan wel weer grappig vind is dat mijn beste ideeën ontstaan als ik onder de douche sta!



1 2