Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #27

Gooi-het-eruit-topic #27

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 14 nov 2011 - 21:01:
Gooi het er maar uit. <3



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 dec 2011 - 19:50:
Oké. Duidelijk. Rot school. Ik ben zeven dagen ziek geweest en heb een aantal uurtjes (met name gym uren) gemist. DAT IS VERDORIE AL EEN HELE VERBETERING. Ik krijg er geen complimentjes voor nee, integendeel, ze moeten leerplicht maar weer waarschuwen. En VWO kan ik ook vergeten met zoveel verzuim. Mijn cijfers zijn toch verdorie goed? Ik kan er ook niets aan doen dat ik nogsteeds zo moe ben. Nee, het heeft inderdaad geen naam meer, want het revalidatiecentrum heeft me ''genezen'' verklaard terwijl ik nog hetzelfde voelde. Sowieso, iedere kamergenoot heeft vrijstelling voor gym gekregen en bij mij gaan ze ineens zeuren. ROT TOCH OP.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 dec 2011 - 21:02:
Heeft er ooit iemand hier iets bij Bon Prix besteld? Ik wil betalen, maar het lukt niet D:

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 13 dec 2011 - 21:03:
@ Mascha

Autsch, dat is kut, ze zouden wel ietsje meer begrip kunnen tonen.
En zeven dagen klinkt ook niet zo veel, eigentlich..
Maar. Dat je geen VWO kan doen, dat moet je niet geloven.
Ik doe ook VWO en ben elke week een dag afwezig van school, en mij lukt het ook (ookal is het af en toe lastig vol te houden.. maar dat ligt er niet aan dat ik een dag in de week afwezig ben).
Als je echt VWO wil doen, en je hebt goede cijfers en je kan goed zelfstandig werken dan kí¡n je het ook!

Aber. Kan je niet eerst in gesprek gaan met een teamleider ofzo, met je ouders erbij, voordat ze er echt mee naar de leerplicht gaan?

@ Emma

Uhm, ja. Aber ik weet niet meer hoe :xS
Snorry.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 dec 2011 - 21:18:
@Marit; Ik kwam net van een gesprek terug. Ik begrijp best dat het niet goed is om vaak ziek te zijn, maar het is al een hele verbetering. Vorig jaar was ik in dezelfde tijd negentien dagen ziek geweest. Ik was zelf al heel erg blij met deze verbetering, maar school vond het blijkbaar niet genoeg.
Ik heb nu 73 punten (7,3 gemiddeld) en bij 75 punten mag je zelf (met toestemming van je ouders) beslissen of je naar VWO gaat of niet. Ik denk dat die 75 punten wel moet lukken... Het enige probleem is dat mama nu ook denkt dat het teveel voor me gaat worden. En mochten die 75 punten niet lukken... Dan heb ik sowieso geen kans.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 dec 2011 - 21:47:
Maar Mars. HAVO is ook goed, hè? Ik ga ook heel trots op je zijn als je HAVO haalt. <3

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 14 dec 2011 - 10:40:
@ Mars

Ah, oké. Maar dat is idd al heel goed, dat het zo erg omlaag is gegaan!
Aber wat Bo zegt. Het is geweldig als je naar het VWO kan, maar havo is ook heel goed!

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 14 dec 2011 - 15:16:
Aaaah, het gaat weer een stuk beter in vergelijking met de vorige weken. Ik heb besloten het allemaal weer zelf te doen, aangezien ik niet hoef te rekenen op enige hulp van de begeleiding. Hij kan me wat die trollenkop, als hij me met een vinger aan durft te raken stamp ik hem de grond in. En of dat met woorden is of met een hand, dat zie ik dan nog wel. Nu geniet ik gewoon van het feit dat hij zijn eigen leven lekker naar de klote helpt

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 dec 2011 - 13:50:
Naar de tandarts gaan vind ik niet heel erg, maar het is wel scheef dat ik daar altijd een half uur moet wachten, de tandarts eindelijk komt en binnen een minuut weer weg is.

Afterlife
Afterlife

Afterlife is offline

[153]
Afterlife zei op 15 dec 2011 - 19:08:
Ik houd van Coldplay <333

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 15 dec 2011 - 21:14:
Wii avond met de hele familie. Just Dance 1&2, Mario Kart, bowlen, tennis, Mario Bros.

Afterlife
Afterlife

Afterlife is offline

[153]
Afterlife zei op 16 dec 2011 - 16:53:
Ik heb al 4 kerstcadootjes gekregen ;DDD Een Ipod Touch, dekbedovertrek London, The Lion King (dvd) en een abo op de hitkrant n__n

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 dec 2011 - 21:34:
Woesh, de kerstmarkt was awesome. We hebben ook nog in een café gespeeld en vijf euro verdiend. ^^

Man in het café: "Dus, hoelang doen jullie dit al samen?"
Ik: "Euhm, twee weken."
:'

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 16 dec 2011 - 23:54:
I'm such an awkward human being. ><

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 17 dec 2011 - 10:58:
Oh my lord! Bill heeft nog een lippiercing laten zetten! Hij heeft nu een spider bite.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 17 dec 2011 - 11:22:
Whiii! Ik heb nu ook zo'n awesome lipgloss met een lampje ;3
En super cuwle nagellak en oorbellen. En en. Geld :3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20