Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #28

Gooi-het-eruit-topic #28

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Briefcase
Briefcase

Briefcase is offline

[31]
Briefcase zei op 27 dec 2011 - 16:09:
Ik heb even een nieuw gemaakt. Omdat ik de laatste was in vorige topic n_n



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 feb 2012 - 12:29:
@Meike; Jaa dat is gelukkig een stuk interessanter. Ik moet dus van me vader die hele 400 miljoen bladzijden lezen. Misschien doe ik wel alleen de kinder bijbel en niet de "grote" bijbel. De kinder bijbel is hopelijk leuker als de andere.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 11 feb 2012 - 15:57:
Haha, die heeft in ieder geval plaatjes. Which means, minder tekst, dus je doet er sowieso minder lang over. [maar de "echte" Bijbel lees je toch eigenlijk alleen helemaal als je theoloog bent of zo?]

En toen had ik de héle middag gewerkt aan mijn geschiedenisbeschouwing en nog niet eens 500 woorden op papier. Meeehpff.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 feb 2012 - 16:04:
En toen was je helemaal klaar om te gaan hockeyen, blijkt het pas de volgende dag te zijn.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 11 feb 2012 - 18:44:
Hihi, oeps? _o_

1. Ik ben geslaagd voor al mijn vakken van afgelopen semester, me so happy ohmygod. Misschien heb ik toch een examenvrije zomer! Ik durf het niet eens te denken...

2. Ik heb een goudvis van mijn vriendje gekregen. EEN GOUDVIS. <3 Hij heet Hugo.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 feb 2012 - 18:52:
@Natascha: Super goed gedaan!
En awesomeness. Het schijnt trouwens dat goudvissen ondersteboven gaan drijven als ze een zwemblaasontsteking hebben. Zo met hun kop naar beneden, zeg maar. *babbelt*
In ieder geval. Cuwl(:

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 11 feb 2012 - 18:58:
Oo. Ik heb helemaal geen verstand van goudvissen - ik heb zelfs nog nooit een huisdier gehad! Dat ondersteboven drijven een slecht teken was, wist ik wél, maar niet dat dat een blaasontsteking betekende. _o_ Thanks voor de info! ...ik hoop wel dat het beestje een beetje lang blijft leven. Ik weet dat een gewone bokaal niet ideaal is voor een goudvis, maar ik doe er wel mijn best voor dus hopelijk blijft hij lang mijn kotgenootje. ^-^
Ik kreeg hem "omdat je vaak zo eenzaam op je kot zit, zeker als we veel schoolwerk hebben", en aw. <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 feb 2012 - 19:15:
Nawh, wat schattig van je vriendje (:
& nog nooit een huisdier? ._. Ik heb zes konijnen gehad en een kat. Vooral m'n kat was altijd de lul als ik een knuffel nodig had.
Wat eigenlijk best triest is, realiseer ik me nu. Maar ja. Vooral knuffelbare huisdieren zijn gaaf.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 feb 2012 - 19:19:
Ik kon mijn goudvissen nooit langer dan twee dagen in leven houden.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 feb 2012 - 19:21:
Ik had goudvissen... Totdat ik er geen zin meer had. Ze hebben het twee maanden zonder eten uitgehouden. Al denk ik dat mama ze toen nog wel eens eten heeft gegeven. Totdat ze in het huisje vast kwamen te zitten en dood zijn gegaan. Na een paar weken begon ik ze wel te missen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 11 feb 2012 - 19:28:
Ik had goudvissen... Totdat ik er geen zin meer had. Ze hebben het twee maanden zonder eten uitgehouden. Al denk ik dat mama ze toen nog wel eens eten heeft gegeven. Totdat ze in het huisje vast kwamen te zitten en dood zijn gegaan. Na een paar weken begon ik ze wel te missen.

Ik hoor niet te lachen hè?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 feb 2012 - 19:49:
@Jess; Ik moest er zelf ook wel om lachen. 1.) Omdat te weinig eten niet eens de doodsoorzaak was en 2.) Omdat ik ze daarna toch miste.
En ik was zeg maar ook mijn vis kwijt. Want want. Ik keek in de vissenkom en ik zag maar één vis. Ik dacht: 'oh die zit in het huisje.' *Haalt het huisje eruit* 'Huh? Waar is Bluppie?' *draait het huisje om* 'Oh! Daar ben je!'

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 11 feb 2012 - 20:07:
HAHAHAHAHAHA Mars, je bent echt grappig hahahahahhaha

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 feb 2012 - 20:12:
@Tessa; Ja, ik weet gewoon dat je Tessa bent! *grijns* Ik was klein oke! x'D Dan mag ik zo ''grappig'' zijn. ;3

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 11 feb 2012 - 20:24:
Ik weet niet of ik luidop moet lachen (zoals ik stiekem al deed) of heel erg ongerust zijn over Hugo (die nu bij vriendlief thuis staat nog). _o_

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 feb 2012 - 20:25:
Ik weet niet of ik luidop moet lachen (zoals ik stiekem al deed) of heel erg ongerust zijn over Hugo (die nu bij vriendlief thuis staat nog). _o_

Zolang je geen dodelijke huisjes in de kom zet en hem genoeg te eten geeft komt het wel goed. <3


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20