Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » New Girl

New Girl

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 23 jan 2012 - 17:21:
Kijkt iemand hier naar New Girl? Ik heb een tijdje geleden de eerste aflevering gekeken, bij wijze van "Let's see if this is worth my time" - en ik heb nog nooit zo erg gelachen als met die eerste aflevering. _o_

Ik vind het echt helemaal geweldig. Jess is zo raar en unusual en zo helemaal innemend. Ik zou zó vriendinnen met haar willen zijn! Ze heeft een theme song over zichzelf, ze zingt de hele tijd, ze komt altijd in awkward situaties terecht en ze is de leukste flatgenoot EVER. En dan heb ik het nog niet over de jongens gehad.

Zijn er hier nog kijkers? If so, wat of wie vinden jullie tof?
If not, why?


New Girl
"After a bad break-up, Jess, an offbeat young woman, moves into an apartment loft with three single men. Although they find her behavior very unusual, the men support her - most of the time."



LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 23 jan 2012 - 19:09:
I loooooove it.

Maar ik denk dat ik 'm maar gewoon op DVD aanschaf :] Hou al die series maar niet bij!

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 23 jan 2012 - 22:31:
Ik heb het een paar keer gekeken, maar merk dat het niet echt mijn humor is..
Het is mij te hysterisch.

Crawford
Crawford

Crawford is offline

[21]
Crawford zei op 24 jan 2012 - 18:13:
I loooooove it.
Maar ik denk dat ik 'm maar gewoon op DVD aanschaf :] Hou al die series maar niet bij!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 jan 2012 - 19:58:
Ik denk ook inderdaad wel dat je er voor moet zijn. Toen ik het met mijn vriendje keek, zat ik de ganse tijd te gniffelen - alleen. _o_ Hoewel hij beweert dat hij het ook leuk vindt, wat al een overwinning op zich is.

En inderdaad, ik denk dat ik me de DVD wel ga aanschaffen! Al is het maar omdat de kwaliteit via filmpjes op internet niet echt denderend is. :'

Crawford
Crawford

Crawford is offline

[21]
Crawford zei op 25 jan 2012 - 12:06:
Gisteravond heb ik een stukje gekeken ik dacht geef het eens een kans en guess what?! Ik vind het echt leuk!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 25 jan 2012 - 14:49:
^Had jij niet een reactie geplaatst waarin je zei dat je een DVD van de serie wilde aanschaffen?

Crawford
Crawford

Crawford is offline

[21]
Crawford zei op 26 jan 2012 - 16:50:
^Had jij niet een reactie geplaatst waarin je zei dat je een DVD van de serie wilde aanschaffen?

Ja maar ik wilde eerst even kijken wat het voor serie was....