Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Wat wil jij nu het liefst?

Wat wil jij nu het liefst?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 31 jan 2012 - 13:51:
Van een knuffel tot de nieuwe cd van Arctic Monkeys, of gewoon een lekker stuk chocolade.

I'll go first.

Ik wil... een lomography camera, en nu al vakantie hebben.



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 1 feb 2012 - 19:54:
Ik wil dat m'n Engels zichzelf maakt. Ik ken niemand die op die stomme Romeo and Juliet characters lijkt, oke?

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 1 feb 2012 - 20:36:
Iwanthuggssss ]:

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 feb 2012 - 20:42:
*hugs tightly* <3

Ik wil modality snappen. En alle units al geleerd hebben. ...of nee, alle vocabulary. De units kan ik wel op een dagje doen.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 1 feb 2012 - 20:45:
Ik ben zo blij dat ik geen vocabulary meer heb. Gewoon, omdat het of nogal time wasting was meestal. Of je dacht "nah, ik ken die woorden toch al" en dan kreeg je gekke woorden dat je niet eens wist dat ze bestonden..

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 1 feb 2012 - 20:58:
Ehh. Ik wil het liefst dat het nu vrijdag is [mijn gevoel zegt dat het vrijdag is maar het is woensdag] en dat ik dus tot weetikhoelaat onder de dekens kan kruipen en Catching Fire kan lezen.
En ik wil dat het zondag is.
Die twee dingen het liefst. Oh, en iets meer warmte buiten want ik haat deze kou.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 1 feb 2012 - 21:51:
Ik wil het liefst slapen!!
Ben super moe maar moet nog huiswerk maken...
en ik wil dat men 't'-toets op men pc meewerkt x
xxx

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 feb 2012 - 11:08:
Dat de badkamer al klaar is & ik niet drie weken lang niet thuis kan douchen / nauwelijks naar beneden kan omdat de overloop vol staat .__.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 feb 2012 - 14:38:
Ik wil dat m'n Engels zichzelf maakt. Ik ken niemand die op die stomme Romeo and Juliet characters lijkt, oke?
Kan je niet gewoon de karakters een beetje beschrijven en dan zeggen dat Jan-Klaas erop lijkt? Je leraar kent toch niet iedereen die jij kent, dus je kan best mensen verzinnen? Oh, en is Astrid Bèrges-Frisbey door de keuring gekomen^^?

Ik wil dat ik geen PWS hoef te maken.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 2 feb 2012 - 14:50:
Ja, daar dacht ik te laat aan (mn nichtje had het wel gedaan) maar ik ben er uiteindelijk uit gekomen. Wel ten koste van slaap - elf uur naar bed gegaan en toen om vijf uur weer opgestaan - but I did it! En dan kom je op school, heb je het drie keer meer woorden dan de rest.. Nouja. Ik hoop echt dat ik een voldoende krijg want ik heb er best wel hard aan gewerkt maar ben niet echt creatief geweest.. Kwam er pas op school achter dat dat ook nog moest.

Anyway. Ik wil dat ik niet door de kou naar de hypno moest. Heb mn "huiswerk" niet gedaan en ik heb echt geen zin in die man atm.

Oh en ja, Astrid est ma Julietta.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 2 feb 2012 - 16:44:
Ik wil dat degene die mijn beste vriendin was, en die ik nooit wat heb aangedaan, ook eens hallo terug zegt in plaats van me alleen aan te staren alsof ik haar moeder vermoord heb.

En ik ben net klaar met de sequel van een van de zieligste verhalen ooit, dus ik heb een hug nodig. Iemand?

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 2 feb 2012 - 17:07:
@Marije, -hugs-
En ik wil warmer weer.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 2 feb 2012 - 18:14:
Ik ook -hugs-
Nou, de kou is op zich niet zo erg, maar ik wil wel wat meer zon, anders word ik niet warm.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 feb 2012 - 18:17:
Zon zou inderdaad leuk zijn... Warme zon dan wel, niet zo'n miezerig möchtegern-zonnetje. & ik wil een kaasschaaf waarmee ik niet meer van mezelf dan van de kaas afschaaf. --'

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 2 feb 2012 - 18:26:
Dat mijn koppijn overgaat!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 feb 2012 - 19:38:
Nadezhda _o_ Ik steek het op mijn slechte einde-van-de-examenperiode-humor, maar ik heb zo hard gelachen toen ik jouw post las.


Ik wil SLAPEN.
*ligt met hoofd op oefeningen* Moet... zinnen... vertalen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12