Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #29

Gooi-het-eruit-topic #29

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 feb 2012 - 20:27:
*Hugss*
Ik had het laatste bericht in het oude topic, dus ik heb een nieuw topic gemaakt.



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 11 feb 2012 - 20:38:
Zolang je geen dodelijke huisjes in de kom zet en hem genoeg te eten geeft komt het wel goed. <3

Oke, je stelt me gerust! Nog zoiets: ik zei uitdrukkelijk tegen de verkoopster dat ik er niks van ken dus dat ze me wel alle info moest geven. Moest ik ook nog zélf achter het eten vragen, en haar uitleg was: "Dit moet je om de twee dagen geven." ...zie ik 's anderendaags het etiket van dat doosje: "Een paar keer per dag geven."

Whut? |: Ik zal het doosje maar volgen, en dan elke keer een mini-minibeetje geven, in plaats van een beetje om de paar dagen?

(Wat een gedoe om een goudvis. _o_ Maar stiekem is het mijn allereerste huisdier ever en ik vind het geniaal dat mijn vriendje dit ideaal vond als cadeautje.)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 feb 2012 - 20:40:
Doosje lijkt me betrouwbaarder (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 feb 2012 - 11:10:
ARGHHHHH!!! HAUGSUWJDONRJDAYBSKR BEJSHHJEH!!!

Zo, dat lucht op.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 12 feb 2012 - 13:10:
Grrr geen zin in morgen. Een weekend gaat veel te snel voorbij.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 feb 2012 - 13:30:
Veel te snel. En de lesvrije week ging te snel voorbij. En mijn ziek zijn gaat te traag voorbij. *hoest longen uit lijf* Ik ben niet gewend aan ziek zijn, ik word haast nooit ziek. This sucks.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 12 feb 2012 - 13:54:
@Vespertine beterschap!

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 12 feb 2012 - 14:14:
Inderdaad! Maandag is veel te ver van vrijdag en vrijdag véél te dicht bij maandag! Maar morgen heb ik wel een paralympische sportdag , dinsdag een spellendag, woensdag het eerste lesuur een posterbeurs op school, donderdag de laatste twee uur naar kattengejank van medeleerlingen -waaronder twee van mijn klas- luisteren en vrijdag geen school waarna ik een week vakantie heb. Dus valt dat al bij al nog mee.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 12 feb 2012 - 14:36:
@JustDream ik zou best 4 dagen weekend willen =D

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 feb 2012 - 15:37:
ARGH! Ik kan hier zo niet tegen! Ik moet samen met iemand een boekbespreking maken, maar diegene kan niet eens normaal antwoord geven op de vraag of ze het veranderd heeft of niet. Dan kijk ik te horen: ''misschien''. En dan noemt ze mij een driftkikker als ik boos word? Ze wil helemaal niets aan fouten toegeven en zegt dat ik alles fout doe. Heeft een titel boven mij dia verwijderd en weigert hem terug te zetten. EN ARGH. DOE GEWOON NORMAAL.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 feb 2012 - 16:33:
@ Mascha

Autsch, dat is echt heel erg scheiße. Hmm, ik neem aan dat praten met haar geen optie is, aangezien ze zo reageert.
Misschien kan je naar je docent toegaan, als het samenwerken echt niet werkt? Like, straks krijg jij ook een slecht cijfer ofzo, terwijl jij wel je best doet.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 feb 2012 - 16:53:
@Marit; Ik ga waarschijnlijk weer een mailtje sturen dat onze samenwerking niet goed verloopt... Het ging eindelijk weer goed, maar dan gebeurd dit weer. Ik heb het echt helemaal gehad. Ik sta nu nog zo'n mooie negen op m'n tweede rapport. Die wil ik niet kwijt ;x

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 feb 2012 - 20:01:
...waarom werkt ze niet gewoon mee zoals het hoort? o.o Het gaat óók om haar cijfer, toch? Aargh. Ik hoop dat ze een beetje opgroeit en normaal doet, of dat je leraar er rekening mee houdt. Succes!

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 feb 2012 - 20:30:
@ Mascha

Nee, idd, dat zou echt kí¸t zijn als dat door haar naar beneden gaat. Succes, en hopen dat je docent goed reageert (:

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 12 feb 2012 - 23:25:
-grom- nu begin ik me ook niet lekker te voelen Ӣ___Ӣ

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 feb 2012 - 15:10:
MIJN KLAS MAG NAAR DE HMH!!! <333
En daardoor gaat automatisch ook mijn boekbespreking niet door<3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10