Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #29

Gooi-het-eruit-topic #29

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 feb 2012 - 20:27:
*Hugss*
Ik had het laatste bericht in het oude topic, dus ik heb een nieuw topic gemaakt.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 4 maart 2012 - 12:12:
WRAAAAAA!! Ongeveer Twee weken terug is er bij me moeder in huis ingebroken en hebben ze alle sieraden, fotocamera 's, laptops en tablets meegenomen. De sieraden waren voor een groot gedeelte van me overleden oma en opa. Me moeders ouders. Me moeder is er nog steeds kapot van.

Nou is er afgelopen vrijdag nacht bij onze buren ingebroken. Ze waren op ski vakantie. Onder tussen dat hun op vakantie waren zouden er mensen langs komen om de vloer opnieuw inelkaar te zetten, te schuren en in de was te zetten. Die jongens zijn donderdag middag voor het laatst in huis geweest en hebben [perongeluk?] alle deuren dicht gedaan maar niet op slot. En de poort stond wagenwijd open. Daardoor konden de dieven heel makkelijk naar binnen. Gelukkig voor de buren moet mijn vader er iedere dag om half 5 uit. Dus hij stond in de keuken toen de dieven in het huis waren. We denken dat me vader ze heeft gestoord want ze hebben alleen maar een klein doosje sieraden mee genomen. Ze zijn uiteindelijk via de openslaande deuren ontsnapt. Me vader heeft er niets van gezien. Dus ze moesten het wel stil gedaan hebben. Maar toen me ader naar zijn auto wou lopen, zag hij de poort van de buren openstaan. Die staat normaal nooit open en zit altijd goed opslot. Me vader is toen gaan kijken. En zag dus alle deuren openstaan. Hij is ook even naar binnen gegaan. Maar zag uiteindelijk niets. [hij is niet naar boven geweest] Hij heeft alle deuren opslot gedaan en is naar E werk gegaan.
's avonds zijn onze buren thuis gekomen en hebben hun de politie gebelt. Uiteindelijk stonden alle kast deuren en lades open. En waren er maar enkele dingen vermist.

Ik vind het best wel eng idee dat ze steeds dichterbij komen. Ik moet er wel bij zetten dat mijn moeders huis en het huis van de buren hoekhuizen zijn. Lekker rustig voor de dieven natuurlijk. Maar aan een kant buren.
Me vader heeft al maatregelen getroffen. Op alle ramen zitten al extra sloten. Zodat ze bij ons niet naar binnen kunnen komen.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 4 maart 2012 - 12:15:
@Yara wat eng is dat! Omg nou een paar weken geleden op een donderdag is in de woonplaats waar mijn ouders wonen een overval geweest bij de supermarkt! Echt eng! Ik had dat in zo'n dorp nóóit verwacht! :o

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 maart 2012 - 16:25:
Feyenoord - FC Groningen: 1 - 0
HA. C:

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 4 maart 2012 - 17:05:
Okee yeah heb net een heel cool baseball jack besteld, een donkerblauw I love it

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 maart 2012 - 19:06:
Ik heb Spaans voor hooguit een week, mijn klasgenoten hebben anorexia, krijg voortdurend naar m'n hoofd geslingerd dat ze een verschrikkelijke levensbedreigende ziekte hebben (en anorexia is vast niet heel geweldig en ja, je kunt er dood aan gaan) en heel zielig zijn (waarop ik antwoord dat ik hen ook niet de schuld geef, maar de maatschappij wel - dat mag ook niet, de maatschappij is kennelijk heilig), 's middags heb ik "geweldig" individueel "onderwijs" met een verschrikkelijke feeks én ik moet nog steeds zes uur per week sporten. Bah.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 5 maart 2012 - 19:44:
*knuffelt plat* Ik vind dat je klas niets te zeggen heeft over jou. Anorexia is niets om mee te lachen, en als ze dat zelf niet doorhebben dan hebben ze dringend hulp nodig - en verder is jouw leven jouw zaak, punt. Veel succes met school! En met sporten - ik moet ook sporten. Bah.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 5 maart 2012 - 19:57:
Ik heb Spaans voor hooguit een week, mijn klasgenoten hebben anorexia, krijg voortdurend naar m'n hoofd geslingerd dat ze een verschrikkelijke levensbedreigende ziekte hebben (en anorexia is vast niet heel geweldig en ja, je kunt er dood aan gaan) en heel zielig zijn (waarop ik antwoord dat ik hen ook niet de schuld geef, maar de maatschappij wel - dat mag ook niet, de maatschappij is kennelijk heilig), 's middags heb ik "geweldig" individueel "onderwijs" met een verschrikkelijke feeks én ik moet nog steeds zes uur per week sporten. Bah.

Waarom mag je de maatschappij niet de schuld geven? :'

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 maart 2012 - 21:07:
Whieeeee, ik ga een paar Adidas Winged kopen! =D

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 5 maart 2012 - 21:32:
Oh yes, Ik ga Black veil brides en Guns n' roses live zien, me so happy!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 maart 2012 - 21:39:
Oh yes, Ik ga Black veil brides en Guns n' roses live zien, me so happy!
GUNS N' ROSES<3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 maart 2012 - 22:11:
(...)
Waarom mag je de maatschappij niet de schuld geven? :'


Van mevrouw van der Noord niet. En ik mis één van de grootste voordelen van het middelbaar: leraren maar een paar uur per week hebben.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 maart 2012 - 0:55:
Thwfuxk. Wij vormen society wel, maar je mag het dan toch alsnog blamen? ._. uuugh

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 maart 2012 - 1:20:
Guess what?!
I'M NOT WEARING UNDERPANTS!

(Holadijee, Captain Insomnia heeft lol om zichzelf.)

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 6 maart 2012 - 16:13:
Ik kan dit niet. Acht toetsen inhalen. Nee. Echt niet. Ik loop met Duits heel ver achter en met wiskunde. HOE MOET IK DIT DOEN. Arghh

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 maart 2012 - 16:36:
@Mars, ik kom je helpen! Ik heb gister buurmeisje met Frans geholpen, ik kan alles.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20