Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Trouwmeeting

Trouwmeeting

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 feb 2012 - 21:04:
Binnenkort (of: hopelijk binnenkort) staat ons FF'ers een groot evenement te wachten: de bruiloften van Yara&Bodine en Mars&Emma. Bij deze is iedereen uitgenodigd!

Belangrijke informatie:
- Dit wordt hopelijk onze taart.
Belangrijk! De taart is veranderd: Yara gaat appeltaart bakken en Daan brownies.
- Dit nummer wordt onze (Mars&Emma) weddingsong.
- Plaats: Den Haag; we verzamelen op Den Haag Centraal
- Datum: 11 maart; we verzamelen tussen twaalf en één.
- Als er nog meer mensen willen trouwen, is dat natuurlijk mogelijk. Ringen moeten wel zelf verzorgd worden.

Komend:
- Bodine
- Emma
- Mars
- Yara
(Deze vier leken me in elk geval wel praktisch, aangezien wij toch soort van degene zijn die gaan trouwen. De rest kan hieronder laten weten dat (hij/)zij komt, ook graag vermelden welk cadeau wordt meegenomen, om te voorkomen dat we bijvoorbeeld vijf jacuzzi's krijgen.)
- Thesa (best man)
- Daan (bruidsmeisje, desnoods met een of andere belachelijke jurk)
- Kol
- Nadezhda
- Billie
- Doos
- Kayley



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 14 feb 2012 - 19:02:
April kwam helemaal niet uit, right?

Btw, er zit een meisje in mijn klas en zij wou Tessa nog een keer ontmoeten, omdat Tessa ook zo'n Peter Pan addict is. Dus ik vroeg me af of zij misschien met mij mee mocht komen? :' Alleen als jullie het goed vinden enzo. ^^ En Tessa haar wel wilt ontmoeten

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 feb 2012 - 19:07:
Als ze onze weirdheid aankan is het vast geen probleem (en als haar ouders het niet erg vinden dat ze met een stel pedofiele mensen de stad in trekt, want tsja - wij zijn natuurlijk heel eng). But you know - it's not my decision.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 14 feb 2012 - 19:10:
Ach, dat is ze al gewend. Ik val op oudere mannen remember?
En en ieeh :3 Nu moeten alleen Tesja, Daan, Yara en Emma nog zeggen wat ze er van vinden. Crap, ik ga Tessa ook gewoon Tesja noemen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 feb 2012 - 21:22:
Ik vind het best als ze mee komt (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 feb 2012 - 21:30:
Ik vind het prima. En ik kom sowieso alleen naar de meeting, zolang ik een treinkaartje kan scoren, tenminste. Aangezien mijn zaterdagen behoorlijk vol zitten met muziek.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 feb 2012 - 21:31:
Well I'd be more than happy to have you on my wedding <3

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 14 feb 2012 - 21:32:
Ik ga zaterdag de ringen kopen!

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 15 feb 2012 - 6:36:
@Bo; Thesa, want ik en Emma gingen elkaars namen zo verkeerd mogelijk spellen. (:
@Mars; Ohja, true! Naja, zoals Bo zei, als zij met een paar pedofielen mag optrekken, it'd be TOTALLY AWESOME.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 feb 2012 - 19:46:
Weet iemand waar ik nepsnorren kan kopen?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 15 feb 2012 - 19:50:
Weet iemand waar ik nepsnorren kan kopen?

Feest winkels... Maar het is ook bijna carnaval, dus ze zullen nu ook wel in speelgoed winkels liggen of niet?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 feb 2012 - 20:21:
Ik vind dat iemand een hoge hoed op moet. Mits daar aan te komen is. Maar hoge hoeden zijn leeeeuk.
Also, morgen koop ik waarschijnlijk m'n kaartje, aangezien mams vandaag geen zin had om me naar het dorp te brengen en ik te lui was om tegen de wind in te fietsen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 feb 2012 - 20:31:
Welke datum gaat het nu waarschijnlijk worden? Ik weet niet voor hoeveel mensen het belangrijk is om bij Bodine te crashen? Ik ben ook gewoon naar de meeting in Den Bosch geweest (+tweeënhalf uur met de trein) en ik had ook niemand om bij te crashen en volgens mijn woont een deel van de mensen die gaan crashen dichterbij Den Haag dan ik bij Den Bosch, niet?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 15 feb 2012 - 20:40:
Ik kan gewoon komen enzo. :'
Oh en ik moest van mama vragen hoe laat we afspreken en hoe laat de meeste weggaan? :'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 feb 2012 - 20:55:
Uh. 1 uur?
Maar misschien is een datum eerst handiger? x)

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 15 feb 2012 - 21:18:
Ik dacht dat hij gewoon op 11 maart bleef? ;x



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14