Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Schrijver ID's » MickyMuis schrijvers ID

MickyMuis schrijvers ID

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 28 feb 2012 - 20:09:
Naam: Micky
Leeftijd: 24 (God ik ben oud *kuch*)
Favoriete personage: Aro.
Foto: Le me
Houdt van: Schrijven, dichten, fantasy, lezen, tekenen, zingen, muziek, gek doen, gek zijn, anders zijn dan anderen.
Houdt niet van: Spinazie, ruzie, onrecht en vast nog dingen die ik even vergeet te melden.


Actieve verhalen:

Lost in Harry Potter
Zou de wereld van Harry Potter kunnen bestaan in een andere dementie? Of is en blijft het een boek waar je nergens aan mag komen?
Dat is wat Robin Montange zich afvraagt als ze op een zeer vreemde maar typische Robin manier terecht komt in de wereld van tovenaars. Een loerende oorlog en personages waar ze eigenlijk geen afscheid van kan nemen. Lukt het haar om Harry te helpen? Of raakt ze verwikkeld in haar eigen avontuur waardoor het haar vrijwel onmogelijk word gemaakt Harry te helpen? Liefde ligt gevaarlijk dicht op de uitkijk, net zo dicht als Voldemort en zijn dooddoeners.
Lost in Harry Potter

Mijn gedichtjes
Omdat ik dit in samenwerking met mijn werk (een sociale werkplaats/werkplaatscentrum) uit ga geven, zet ik mijn gedichtjes bij Boeken.
Ze zijn klein, lief, fantasievol bevatten mijn hersenspinsels en ik maak ze met veel liefde!
Mijn gedichtjes

Losse verhaaltjes
Ik kon niet echt een goede categorie kiezen om deze in te plaatsten. Ik vond "Lief dagboek?" in Word en moest het gewoon met jullie delen Ooit geschreven toen ik met een schrijfwedstrijd meedeed op een ander forum. Het is een geheel eigen One shotje (want heel lang is tie niet)
Losse verhaaltjes

Afgewerkte verhalen:

Twilight a la Micky (nee ik kon geen betere titel vinden op dat moment)
Niomi gaat met haar ouders op vakantie in Volterra en neemt op geheel eigen houtje een bezoekje aan het Palazzo dei Priori...Dat kan nooit goed gaan natuurlijk, zeker ook niet omdat dit meisje een zesde zintuig heeft. Haar leven veranderd in een achtbaanrit vol keuzes, beslissingen en en meer. Niomi lijkt in veel opzichten qua karakter op mij, heeft soms *kuch* een iets te grote mond en heeft op alles een antwoord. Het kan zijn dat het soms als een achtbaanrit voelt, zo vlug kan alles bij mijn verhalen ineens gaan maar ik zei al, zo voelt het voor Niomi dus ook, zo is haar leven geworden...
Twilight a la Micky

Coma
Een meisje wordt op een dag, op een onfortuinlijke dag, aangezien voor een ander, en wordt neergeschoten. Ze raakt in een coma. Ze komt terecht in een wereld die je binnengaat als je net niet dood bent. Voor haar voelt het als een droom. Maar op een bepaald moment, begint ze af en toe de stem van een jongen te horen. Ze kent hem niet, net zoals hij haar niet kent. Hij noemt haar Rhee, omdat ze geen naam lijkt te hebben.
Rhee besluit dat ze de stem moet vinden en gaat op zoek. Met als enige richtlijn de stem die tegen haar praat, haar vragen stelt waar ze geen antwoord op kan geven, en haar over zijn eigen leven verteld. Lukt het haar zijn stem te vinden en haar ogen weer te openen?
Coma

New life
New Life gaat over Citali die op een dag door de mensen uit haar dorp "geofferd" wordt aan de Volturi. Haar leven neemt een nieuwe wending op het moment dat ze in een vampier veranderd. Maar haar leven word pas echt verwarrend als ze Domenic op een dag ontmoet. Ze maakt fouten, maakt ze ook weer goed. Tot die ene dag...
New Life

Friend of Foe?
‘We wisten het zeker toen we voelden dat we in de gaten werden gehouden, het leek door onzichtbare ogen. Maar niks was minder waar, soms zagen we ze voorbij schieten, of lieten ze subtiel weten dat we in de gaten gehouden werden. We vertellen het je nu pas, omdat je vader en ik vrezen dat ze ons binnenkort te pakken nemen.’
Ik trok een wenkbrauw op, ‘te grazen nemen als in…?’ ‘Als in doden, lieverd.’ zei mijn vader. Mijn andere wenkbrauw voegde zich bij de andere en met een klap zette ik mijn mok thee op tafel, ‘wat een bullshit!’

Friend of Foe?

Gepauzeerde verhalen:

I'm in the band
Beckie (Zang)
Jackie (Drums) en Trixie (Bas) zijn de meiden van de bekende in hitcharts staande rockband Mystic Rock. Ze doen mee aan het programma "Save the band" en mogen een band naar keuze helpen weer aan de top te krijgen. Ze kiezen voor Iron Weasel omdat de mannen hun inspiratie waren om een rockband te beginnen.
Natuurlijk kiezen de meiden Iron Weasel ook, omdat ze stiekkum een oogje op de mannen hebben
Ochja, ik hoop dat er genoeg rarigheid en humor in voor komt dat was wel de bedoeling namelijk.
I'm in the Band

Typical Love Story (TLS)
Het gaat over Suzuki, een doodnormaal meisje. Of toch niet? Ze is wat onzeker, valt het liefst niet op (tegenovergesteld aan haar bedenker :p) en wordt gepest op school.
Dan, op een dag in de winter, komt ze Kosouke tegen, en die zet haat leven op zijn kop.

Het speelt zich af in Japan. De plaatsen Tokyo en Kyoto.
Typical Love Story (TLS)